Annak ütném a fejét sokáig, aki kitalálta, hogy legyen PZ meg PH is... szerencsére eléggé egyformák. A bitkészletemben mondjuk mind2ből van, csak állandóan válogatni kell, melyik-melyik.
Az a legnagyobb baj, hogy tépjük le basszuk agyon az a tuti azt ha nálam, mosom kezeim, innét úgy vitték a gépet, hogy nem csepeg, nem lóg, nem zörög...
az a baj hogy az átlag ember azt se tudja hogy pz vagy ph a csavar
gépjárművekben a ph gyakoribb, de máshol meg inkább a pz, aztán többnyire csak pz csavarhúzó van a falon
ráadásul valami jó szar kopott, és első lazításkor már szét van baszva a kulcsnyílás
aztán ha lelkiismeretesebb még 2 alkalommal kitekeri és utána vége is van.... aztán szépen berohad
Légkulcshoz való dugóval szoktam nyitni, mer az szorosabb és nem nyalja el, de ha már szét van cseszve akkor papagájfogó.
Ha ne hatlapfejű, akkor meg ütvecsavarozó.
Az az érdekes ebben a gumiban hogy 2 szett volt fent egymás után és mind a két kerékre mind a két gumival pont ugyanannyi súly kellett és pont ugyanoda.
torx fej a jelentős többségét kiszedi
én szétszedem az egészet, gumi műanyag kifelé, kifúrni torx fejet beleverni, hőlégfújó vagy sütőben 250 fok és eddig még mind kijött
persze lehet baszakodni a vésővel, én nem szeretem
savállót(a4) tegyél majd bele az nem rohad meg
bár az alu oxid miatt(nagyobb térfogat) nehezebben jön ki x idő után de akkor se fog összeállni a 2 anyag
én már az 50es robogóba is ilyet tettem ott is fúrás volt a vége, nagyon baba a 4es csavart fúrni, bár nem túl rég 3ast is kifúrtam, ehhez lassan már szemüveg kell 😵
nem lenne asztal
egy lecsavarozható láb a garázsban a kocsi alatt és ha kell akkor felteszem a lábat ha nem akkor kiveszem aztán csak egy pár centis talp van a kocsi alatt
asztal nem alkalmas erre mert minél magasabb annál nagyobb alapterületű kell ezáltal nem férsz hozzá
gépjárművekben a ph gyakoribb, de máshol meg inkább a pz, aztán többnyire csak pz csavarhúzó van a falon
ráadásul valami jó szar kopott, és első lazításkor már szét van baszva a kulcsnyílás
aztán ha lelkiismeretesebb még 2 alkalommal kitekeri és utána vége is van.... aztán szépen berohad
Ha ne hatlapfejű, akkor meg ütvecsavarozó.
én szétszedem az egészet, gumi műanyag kifelé, kifúrni torx fejet beleverni, hőlégfújó vagy sütőben 250 fok és eddig még mind kijött
persze lehet baszakodni a vésővel, én nem szeretem
bár az alu oxid miatt(nagyobb térfogat) nehezebben jön ki x idő után de akkor se fog összeállni a 2 anyag
én már az 50es robogóba is ilyet tettem ott is fúrás volt a vége, nagyon baba a 4es csavart fúrni, bár nem túl rég 3ast is kifúrtam, ehhez lassan már szemüveg kell 😵
egy lecsavarozható láb a garázsban a kocsi alatt és ha kell akkor felteszem a lábat ha nem akkor kiveszem aztán csak egy pár centis talp van a kocsi alatt
asztal nem alkalmas erre mert minél magasabb annál nagyobb alapterületű kell ezáltal nem férsz hozzá
Inkább a paki stílus.