Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy nagyon kis profi videó…
Láthatóan felesleges volt kiagyalnod, mások mar megtették 😂
😂
kiagyaltam mégsem kell bluetooh adatátvitel az erősítőhöz
haladunk a korral egy ilyet kell csinálnom: http://youtu.be/A6F1NHyNd9M
ősszel úgy is sok pénzem szokott lenni abból megvan, csak addig valahogy nem kellene elfelejteni.......
az astrán ami volt részleges műanyag biszbasz már régen elkoptattam-széttörtem a földutakon
a lökhárító alsó pereme is tövig kopott
Az asszony is ragaszkodik itthon a környezetvédelmi tálcához nehogy a pörköltszaft szennyezze a köznyezetünket. 🤔
Tigra alatt nincs környezetvédelmi tálca, (ez a neve annak a szarnak) a bájeré meg éppen nem takarja el a leeresztő csavart.
Á fenét, nem kell leszerelni semmit elég egy nagyobb körkivágó oszt jónapot. Öcsém anno a daihatsuján a benzinpumpához, hogy hozzáférjen kiflexelte az ülés alatt a kasztnit. 😁
😗
Nagyon patentek a Triumph fékei is, valahogy majd átrugdalom műszakin májusban... 😉
csak 1x kell leszedni 😉
ha a teferid kormányoz nem biztos hogy lesz pénzed extra szervizre
Néztem hát, jól megzsíroztam a galerit! 😆
A nejem polója meg ami alatta van , az csak az enyimééééé ! 😂 Ja nézted milyen tiszta lett a kuplung tartályom ? Gondoltam a Triumpra mikor szipogtattuk kifele !Volt rá idóm a nagy töprengés közepette ! A fék állat lett !
Van nekem is ez a kis alap elm327 a telómmal kommunikál, van hozzá a teljes verziós apk fájl is, szépen törli a kicsi sárgatengeralattjárót a legtöbb típusnál. Azt mehet műszakira, a hiba meg vagy vissza jön vagy nem. 😊
Amíg garis (5 év) úgyis hozzájuk kell hordanom, utána meg kibírom fizetni pár évente azt a néhány tízezrest. Az olajcseréket magam akarom csinálni gari lejárta után, abban nincs semmi ördöngösség. (Láttam mikor tavaly csinálták - jó sz@r meló amúgy, mert a kocsi egész alja be van burkolva műanyag lemezekkel, mindet le kell szedni elől.)
Igy van, ezt irja a gepkonyv.
A szurke az abs vezerlo onteszt kapcsoloja, a fekete/sarga test (mint a legtobb Kawasakin). A szurke testelesevel, azaz a ket nosteny lengo csati osszekotesevel kapcsolod az ABS vezerlot onteszt modba.
Ebben a modban irja ki a hibakodot es torolni is ezzel a stekkelessel lehet, felteve ha valami lofasz hiba. Nyilvan ha olyan hibat jelez, mint pumpa vagy szolenoid meghibasodas, akkor irany a markaszerviz.
Ja a nejed polójánál. Fain az a kis autó.
ha kicsit jobban érdekelne, akkor megszereznéd a programot és máris menne
Ezzel így leszek én is szerintem ! 😉
Aladár topiktárs pontosan leírta: egy vezetékkel kell összekötni őket.
Én is így értem Blackiextől.
Azokat kellene összedugni ? Ha jól sejtem az két nyőstény ! 😅
Én is megcsinálom a féket magamnak (meg mindent IS), de az ABS-hez, motorelektronikához nem nyúlnék, mert csak elbaxni tudnám.
A Clio-ban fékfolyadékot sem tudsz cserélni szervizcomputer nélkül - az nyitogatja az ABS-kocka szelepeit.
Az a 2 db "fehér" csatis, önálló csupasz vezeték! (Nem a blokkok!)
Azokra az egyes csatikra gondolsz ?
Ezek vannak !