Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mert nem vagy bátor 😂
én eddig minden megvásárolt motornál szétszedtem az összes féket, és kitakarítottam átnéztem, nem bízok meg senkiben sem
kivétel a 390 na de az új motor volt
a hondán full szar volt a porvédő, tuti beszart volna 1-2 erdélyi út után
a yamahán is elég szar volt a karmantyú, meg a helye is, aztán bátran elmentem vele bárhová is
a többin fasza volt minden
Már ott problémám van , hogy nekem sem szürke sem sárga nincs , hanem két fekete !
Ott az interfeszed. A szurke meg a fekete sarga a kepen a gyurusujjad alatt, pont ahogy a gyari konyve irja.
A fek a gyavak fegyvere 😆
régen az opel is ilyen villogós volt, aztán párszor belezavarodtam a villogások számába és vettem 5 ezerért egy kínai opcom kábelt 😁
ráadásul magyarított(ami fura mert alapból magyar fejlesztés) program is lett rá és még az angol szavakkal se kell kínlódni
Hibakod torles:
diagnosztikai modban (szukre a fekete/sargara dugva) gyujtas ra, megvarod, amig levillogja a kodot, aztan az osszekottetest a fent emlitett ket vezetek kozt bontod egy masodpercre, majd ismet osszekotod egy masodpercre, majd megint bontos egy masodpercre es ezt 3 alkalommal megismetled. Az ABS lampa nekiall pislogni, ha vette a parancsot.
Torles utan ujra olvastasd ki a hibakodot, hogy lasd, tenyleg torolte-e.
Nem akarnék beledumálni, de mivel a fékről van szó - én mindenképpen a márkaszervizt keresném fel ezügyben.
Nagyon aranyos vagy és köszönöm hogy megnézted , sajna ez nekem tök kínai , pedig nem egy elveszett lélek vagyok , lehet keresnem kell valakit aki keni vágja ezt a részt ! DE HOL ? 🙃
Valami hasonló interfészre lenne szükségem , de a Kawán található csatikhoz ! https://www.fruugo.hu/obd2-6-p...
Most olvasom a manualt.

Eloszor is ki kell olvasni a hibakodot.
Kene legyen az ules alatt egy szurke meg egy fekete/sarga lengo csati. A kettot ossze kell kotni egy darab huzallal, azzal inditod el a diagnosztikai modot.
A kulcs elforditasa utan levillogja a hibakodot.
Nem lehet hogy volt valami a cigiben?
Szia Zoli! Fasza lett persze, mint minden amit mi akár együtt, vagy külün kulcsolunk. 😊
Tuti lesz valaki aki segít az abs hiba megoldásában... jól tetted, hogy gurultál, a gázkart meg tessék szépen magázni. 😇
Szeretném tudni elhiheted ! 🙂
biztos hogy törlődni kell a hibának miután meg lett javítva?
A szenzorok szép tiszták lettek , aztán takarítás közben belebotlottam a kuplung tartályba is , hát kinyaltam azt is , új olaj neki azt ez is megvan ! Az első gurulás csodálatos érzés volt ! A dög az brutális amit tud ! Van mit tanuljak az tuti ! De van rá időm , hagyott az 1100 szerencsémre ! 😂
Azt én sem bánom ! Sőtt !! Ma én is kimerészkedtem , és mentem az első 50km-emet ! Ellátogattam a gönyűi Gödör étteremhez , ahol nyáron sokat vigadtunk ! Pisti , olyan lett a fék mint az álom , ahogy a nagy könyvbe írva vagyon ! Elötte megtakarítottam az ABS szenzorokat de az sajna továbbra is világít ! A szenzorokat szerettem volna kimérni hogy azok jók-e ? De sajna bemegy a kanóc a kötegekbe és egyszerűen nem tudom hol vannak a csatlakozók ahol mérni tudnék ! Ha valaki ismeri a ZZR1400 ABS-t és tudja hol találom a szenzorok csatlakozóját , legyen szíves elárulni ! A központi egységet megleltem de a szenzorok végeit ott sem láttam ! Ez az ABS lehet a Kawasaki szervízre marad !
50-es be is 8hó alatt 2100km bele gurult, nem bánom ha kétkerekűn ülhetek.
infantilis zabraty
hajdanán amikor elkapott a lelkesedés az 50essel is ilyen 100-120km távokat tébláboltam egy menetben, akár ilyen 35-40es tempókkal
olyan dolgokat láttam útközben amit még sosem, pedig arra járkálok 30 éve......
Ezret? Az szep.
Bogyonak is valami ilyesmi kene, ami azert megy is valamelyest, ha kell.
Tudod ha rotyedli akkor a 250es közepes. Én idén 1.8 km mentem gülükével. De a malackával már ezret... 😇
Jól tetted Druszám, hogy gurultál...
Na, csak nekiundorodtam, és elmentem - idén először - motorkálni.

Az első 40-50 km-en azt is kiátkoztam, aki a motorkerékpárt kitalálta: fájt a derekam, a csuklóim, dögnehéz és fárasztó volt az egész - jó lesz nekem a picurka robesz.

Aztán Hajós-pincefaluban cigiszünet, majd elkezdtem élvezni a dolgot: innentől kezdve téptem a szarvát a kanyargósokon is, egyenesben párszor láttam 170-et is mutatni az órát. Végülis kerek 110 km lett, és jó volt! (Éled bennem a gyanú, hogy a 125-ösön 90-nel motorkálva elunnám az életemet is...) 😏
régi nokia kocka töltőkből is alig lehetett kiimádkozni a csavart, mert hiába volt 3 ágú csavarhúzód, befelé hajt kifelé meg elcsúszott
Na az ilyet én lefúrtam és tettem bele rendesen. Anyjukkal szórakozzanak 😆
Másik kedvencem a 3 ágú nútos csavar. Az meg a kínaiak mániája, de az erőszak megoldás mindenre 😁
A GS-ben gyárilag alulméretezett (túl pici) az önindító, ha BÁRMI nincs a topon, azt el nem indítod.
Lehet az úszóházakból elpárolgott a benya, vagy már a 4 éves - szintén eredeti - YUASA akkum kezd fáradni. Vagy nem töltöttem fel rendesen utoljára (én sem veszem ki az akksit, csak havonta rá csíptetem az Aldi-s kis töltőt egy-két órára)

Én is ÖMV 100-assal szoktam eltenni télire, de az ugye már novemberben volt. Én nem szoktam az úszóházakból sem leengedni semmit sem, lehet hogy abban még a nyári 95-ös maradt. (1 km-re van a kút, és tankolás előtt még félig volt 95-össel a szerencsétlen).