mert nem vagy bátor 😂
én eddig minden megvásárolt motornál szétszedtem az összes féket, és kitakarítottam átnéztem, nem bízok meg senkiben sem
kivétel a 390 na de az új motor volt
a hondán full szar volt a porvédő, tuti beszart volna 1-2 erdélyi út után
a yamahán is elég szar volt a karmantyú, meg a helye is, aztán bátran elmentem vele bárhová is
a többin fasza volt minden
régen az opel is ilyen villogós volt, aztán párszor belezavarodtam a villogások számába és vettem 5 ezerért egy kínai opcom kábelt 😁
ráadásul magyarított(ami fura mert alapból magyar fejlesztés) program is lett rá és még az angol szavakkal se kell kínlódni
Hibakod torles:
diagnosztikai modban (szukre a fekete/sargara dugva) gyujtas ra, megvarod, amig levillogja a kodot, aztan az osszekottetest a fent emlitett ket vezetek kozt bontod egy masodpercre, majd ismet osszekotod egy masodpercre, majd megint bontos egy masodpercre es ezt 3 alkalommal megismetled. Az ABS lampa nekiall pislogni, ha vette a parancsot.
Torles utan ujra olvastasd ki a hibakodot, hogy lasd, tenyleg torolte-e.
Nagyon aranyos vagy és köszönöm hogy megnézted , sajna ez nekem tök kínai , pedig nem egy elveszett lélek vagyok , lehet keresnem kell valakit aki keni vágja ezt a részt ! DE HOL ? 🙃
Eloszor is ki kell olvasni a hibakodot.
Kene legyen az ules alatt egy szurke meg egy fekete/sarga lengo csati. A kettot ossze kell kotni egy darab huzallal, azzal inditod el a diagnosztikai modot.
A kulcs elforditasa utan levillogja a hibakodot.
Szia Zoli! Fasza lett persze, mint minden amit mi akár együtt, vagy külün kulcsolunk. 😊
Tuti lesz valaki aki segít az abs hiba megoldásában... jól tetted, hogy gurultál, a gázkart meg tessék szépen magázni. 😇
A szenzorok szép tiszták lettek , aztán takarítás közben belebotlottam a kuplung tartályba is , hát kinyaltam azt is , új olaj neki azt ez is megvan ! Az első gurulás csodálatos érzés volt ! A dög az brutális amit tud ! Van mit tanuljak az tuti ! De van rá időm , hagyott az 1100 szerencsémre ! 😂
Azt én sem bánom ! Sőtt !! Ma én is kimerészkedtem , és mentem az első 50km-emet ! Ellátogattam a gönyűi Gödör étteremhez , ahol nyáron sokat vigadtunk ! Pisti , olyan lett a fék mint az álom , ahogy a nagy könyvbe írva vagyon ! Elötte megtakarítottam az ABS szenzorokat de az sajna továbbra is világít ! A szenzorokat szerettem volna kimérni hogy azok jók-e ? De sajna bemegy a kanóc a kötegekbe és egyszerűen nem tudom hol vannak a csatlakozók ahol mérni tudnék ! Ha valaki ismeri a ZZR1400 ABS-t és tudja hol találom a szenzorok csatlakozóját , legyen szíves elárulni ! A központi egységet megleltem de a szenzorok végeit ott sem láttam ! Ez az ABS lehet a Kawasaki szervízre marad !
hajdanán amikor elkapott a lelkesedés az 50essel is ilyen 100-120km távokat tébláboltam egy menetben, akár ilyen 35-40es tempókkal
olyan dolgokat láttam útközben amit még sosem, pedig arra járkálok 30 éve......
Na, csak nekiundorodtam, és elmentem - idén először - motorkálni.
Az első 40-50 km-en azt is kiátkoztam, aki a motorkerékpárt kitalálta: fájt a derekam, a csuklóim, dögnehéz és fárasztó volt az egész - jó lesz nekem a picurka robesz.
Aztán Hajós-pincefaluban cigiszünet, majd elkezdtem élvezni a dolgot: innentől kezdve téptem a szarvát a kanyargósokon is, egyenesben párszor láttam 170-et is mutatni az órát. Végülis kerek 110 km lett, és jó volt! (Éled bennem a gyanú, hogy a 125-ösön 90-nel motorkálva elunnám az életemet is...) 😏
Na az ilyet én lefúrtam és tettem bele rendesen. Anyjukkal szórakozzanak 😆
Másik kedvencem a 3 ágú nútos csavar. Az meg a kínaiak mániája, de az erőszak megoldás mindenre 😁
A GS-ben gyárilag alulméretezett (túl pici) az önindító, ha BÁRMI nincs a topon, azt el nem indítod.
Lehet az úszóházakból elpárolgott a benya, vagy már a 4 éves - szintén eredeti - YUASA akkum kezd fáradni. Vagy nem töltöttem fel rendesen utoljára (én sem veszem ki az akksit, csak havonta rá csíptetem az Aldi-s kis töltőt egy-két órára)
Én is ÖMV 100-assal szoktam eltenni télire, de az ugye már novemberben volt. Én nem szoktam az úszóházakból sem leengedni semmit sem, lehet hogy abban még a nyári 95-ös maradt. (1 km-re van a kút, és tankolás előtt még félig volt 95-össel a szerencsétlen).
én eddig minden megvásárolt motornál szétszedtem az összes féket, és kitakarítottam átnéztem, nem bízok meg senkiben sem
kivétel a 390 na de az új motor volt
a hondán full szar volt a porvédő, tuti beszart volna 1-2 erdélyi út után
a yamahán is elég szar volt a karmantyú, meg a helye is, aztán bátran elmentem vele bárhová is
a többin fasza volt minden