Ja,jol hangzik de 5 evre havi 100-150e plusz.
Ha mennek mondjuk 30-40ezret havonta siman jo lenne,de ilyen jaccadozos pitlak menet hogy 3 honap alatt 5e km.
Jo hogy nagyobb konnyebbseg hogy csak beulok es megyek,de nem fedezi a tizmillas auto arat.
Meg a netto 7 is kurvalassan jonne ki.
Havonta 60-80e torleszto mellett nem gondolkodnek. 🤔
A kurva anyjukat… de én komolyan nem értem ezeket a buzikat. Beáll egy 2km-es egyenes végére. Mi a faszt figyel onnan ?! Öv nem látszik, sebességet nem tud mérni, végig szaggatott vonal van.
Miért nem áll meg a buzija 3km-rel arrébb a gyalogátkelőnél ahol 10/9x majdnem elbasznak valakit mert 50-es táblánál 70-80 a sebesség.
A belső padló és az oldala a műanyagok alatt ahhoz hasonló másfajta van,meg nem mondom mi,de olcsóbb volt mint a raptor,amúgy kurvára rücskös anyag.Nem tetszik,de tartós.
A ponyvasok 12 korul mennek.
Ugy igen,de a fostorgos 8,4 jobb lett volna.
Most allandoan bombaz az opel gaál Movano reklamokkal,valami 2,5% os hitelllel,ami 3 mert van valami szerzodeskotesi dij. 🤔
Áhh,zajosék ugyis kirugdalják az építőt korrupcióval,majd pampognak rajta 1-2 évet és kihozzák hogy az A híd vagy valamelyik oligarhájuk cége lesz az új építő,oszt az eltelt időre hivatkozva 2 sávos lesz 7 milliárdért,mint a lánchad. 😂
Ez nem a nyugat, itt erre fejlett megoldások vannak... lezárják a faxba fél évre, oszt' menj, amerre lácc 😂
6-os Paks bevezető szakaszán hegyomlás miatt lezárva a dél felé menő útpálya. Elkordonozták, aztán betonnal is kirakták, volt vagy 50 méter... aztán úgy volt 1,5 évig. Utána gondolom, kiküldtek egy 5 fős közmunkás brigádot talicskával, letakarították, leszedték a terelést, és kész 😁
Én azért arra a logisztikára is kíváncsi lennék, amit kitalálnának amikor 2-2savot próbálnak építeni az így is túlzsúfolt úton.
El sem tudom képzelni lesz ott ha egy egyszerű aszfaltozás is lenne a cél.
Bassz,most mondja egy srác májustól full felújítják az 52-est.
Egy ikonikus úttal kevesebb. 😂
Már ha zajos nem jön mert akkor leállítják és még minimum két évig szarakodnak hogy a leisztinger cége legyen aki csinálhatja. 😂
Ha mennek mondjuk 30-40ezret havonta siman jo lenne,de ilyen jaccadozos pitlak menet hogy 3 honap alatt 5e km.
Jo hogy nagyobb konnyebbseg hogy csak beulok es megyek,de nem fedezi a tizmillas auto arat.
Meg a netto 7 is kurvalassan jonne ki.
Havonta 60-80e torleszto mellett nem gondolkodnek. 🤔
Miért nem áll meg a buzija 3km-rel arrébb a gyalogátkelőnél ahol 10/9x majdnem elbasznak valakit mert 50-es táblánál 70-80 a sebesség.
hokokold ke és fújd meg raptor festékkel
kb 60 ezer 10nm de megéri
Ugy igen,de a fostorgos 8,4 jobb lett volna.
Most allandoan bombaz az opel gaál Movano reklamokkal,valami 2,5% os hitelllel,ami 3 mert van valami szerzodeskotesi dij. 🤔
És nem kellett trélerezni se a lomot. 😆
6-os Paks bevezető szakaszán hegyomlás miatt lezárva a dél felé menő útpálya. Elkordonozták, aztán betonnal is kirakták, volt vagy 50 méter... aztán úgy volt 1,5 évig. Utána gondolom, kiküldtek egy 5 fős közmunkás brigádot talicskával, letakarították, leszedték a terelést, és kész 😁
az auchannál a körforgónál tudsz menni jobbra és balra is, kis kerülő sok anyázás de megoldható
El sem tudom képzelni lesz ott ha egy egyszerű aszfaltozás is lenne a cél.
https://magyarepitok.hu/utepit...
most már csak a kunszentmiklósról apaj felé vezető út marad amin erdélyre lehet edzeni
Egy ikonikus úttal kevesebb. 😂
Már ha zajos nem jön mert akkor leállítják és még minimum két évig szarakodnak hogy a leisztinger cége legyen aki csinálhatja. 😂
inkább a hétvégén bezárósak szűntek meg, kis zegzug falukba nem volt éjjel nappal nyitva