én csak azt tudom amit az ottani tulajok írogattak
egy időben alartam venni, csak írtak pár tesztet itt ott hogy milyen fasza és egyből ugrott az áruk 3-400 ezret
utána nem is érdekelt annyira meg a rokant rokonok miatt lett olyan kocsi amibe könnyebb beszállni
Naggyabol 100e valos km-rol indult. Inkabb a kasznin latszik hogy noi tulaj.Aprosagok.
Egy kipufogo,ket stabpalca csere volt meg egy vezerles.A tobbi kopo-fogyo fekek stb.
Az osszes asztma 1,6 nalunk,kb ugyanazt tudjak mint a ceed 1,6 nem olyan elhetetlen a kulombseg.
Teso szereti.Mondtam hogy szerezzen egy vellanyt helyette de inkabb hazat epitettek.
Egyáltalán nem lomha, csak "kelletlen". Gyorsulásra, végsebességre a 109 lovas 1,4-es KIA motor pont annyit tud (11,7 sec, 190 km/h), mint most az ezres, 100 lovas Clio-m. Csak a KIA nyélgázas üzemmódban folyamatosan tudtodra adja, hogy neki az nem tetszik - ja, meg olyankor zabál is mint állat. A Clio-t még élvezet tiporni, forgatni (pedig nem is kell, mert ez már kis fordulaton is nyomatékos), benzint meg alig kér.
Pocsesnek mondhatod se abs,se kiporgesgatlo,az is erdekes hogy a kiporgesgatlo talan parszor szolt bele,az abs meg 2-3 alkalommal nekem.
Kb a tenere olyan lehet mint amikor nyakig pakolt duc-al ralliztam mecseknadasdon,mivel nem volt forgalom kiralynak ereztem magam,meg a bütykos gumi erzes is megvolt mert kinai teligumin alaztam az ülő varjukat a fakon. 😂
ezt nem tudom, ilyet írtak, volt aki lecserélte az 1,4et 1,6-ra aztán ehész el volt olvadva a különbségtől
aztán lehet az 1,4est 600 ezerről tekerték vissza 78 ezerre az 1.6 ost meg csak 350-ről
nem kell gondolkodni, centizni, odatéped és megelőzöd, a gép megoldja kipörgésgátló kanyar abs stbstbstb
de amikor a kanyar közepén megtéped, hogy mire kiérsz addog ott legyél mellette és a bütykös gumi kockáról kockára bassza ki a seggét a padka felé azért tolja az érzést
aztán satu fék mert pont jön szembe valaki, minden abs nélkül ugyancsak bütykössel, amikek a fékhatása kb fele mint egy sport guminak
Az tuti hogy indenttudo vagy,de errol nincs tapasztalatod. 😂
A 675 oson kurvara semmit nem oldott meg az elektronika,mert nem volt benne.Meg a kibaszott benzinszint jelzo sem,csak sarga lampa.Egy bowdenes inyektoron kivul ugyanolyan mint a 25 eves cbr csak merfoldekkel jobb az egesz.
sokat olvasgattam a ceed csoportba, az 1.4 lomhább mint az 1.6 és még többet is eszik, vagy ugyanannyit
hibákról nemigen olvastam benzinesről, inkább a dízellel voltak kisebb-nagyobb gondok
Ha bevalik a 4 eve csak lomtarolo cbr akkor nincs ertelme befeccolni 6-7 kilot robgoba,eladni blokk motorszam nelkul nemsok ertelme van.
Remelem csak valami vezerleshiba miatt kelepel.
Ha valamit nagyon elkurtam akkor nemigen tudom eladni.
Tipikus kotla ezerfele csavarok,minden idom karcos,a hornet blokkbol hianyzik a km ora kihajtas stb.
a 45 lovas ténérével ami 200 kiló rajta 10-15 kiló cucc, meg a 130 kilós seggemmel, úgy gyorsultam le a szerpentinen a kocsikat hogy az adrenalin fullon volt, még fél órával utána is úgy remegtem mint egy versenyló
ha több a ló akkor el van szarva minden, megoldja a technika, mincs izgalom, nincs semmi extra
Most 118 van,visszalepes elfogadhto,de nem ennyi,a 675 106 javal mar siman ellennekde 110 kilo felett vagyok,es nem kene ilyen bogyo fele előhulla mentalitas.
egy időben alartam venni, csak írtak pár tesztet itt ott hogy milyen fasza és egyből ugrott az áruk 3-400 ezret
utána nem is érdekelt annyira meg a rokant rokonok miatt lett olyan kocsi amibe könnyebb beszállni