Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért azt a hatótávot el ne hidd amit kiír. Ahhoz elég óvatosan kell vezetni hogy tudja. Kimész Országútra olyan 15kWh-t fogyaszt, szóval inkább 150km optimális esetben.
Penny appot nem ismerem, de mivel ingyenes gyakori hogy hibás a töltőjük.
Amúgy annyi hogy összedugod, és appban rányomsz az indításra helyszín és a csatlakozó környékén lévő szám alapján.
Viszont ezzel az AC-val lassan tölt. Utazás közben DC töltőt érdemes nézni. MOL Plugee appot és a Mobiliti appot töltsd le. Ezek fizetősek, de ezek megbízhatóak és elég sok helyen van. Mindenesetre ha hosszabb útra indulsz nézd meg előre hol töltesz, és hagyjál magadnak tartalékot....aztán ha beszoptad, akkor írd meg had röhögjünk 😂
Én amúgy a Leaf 80km-es hatótávjával megjártam Bp-Győr-Bp távot oda vissza. Van arra dögivel töltő, csak a töltési idő annyi volt mint a menetidő 😆 szóval ilyen kis akkus autó nem igazán erre való. Kell hozzá kalandvágy.
Múlt 7en volt nálam Fiat 500e, usákos kivitel. Na az addig nem töltött, míg 32A-re beállított derótot nem dugtak rá, kiszállt hibaüzivel. Ahogy kicseréltem a dugóban az ellenállatot, egyből jó lett... igaz, az Type I dugós volt.
Tudom, kettő se műxik egyformán, valami oka csak van, hogy balféknek nem indul a dákója 😁
hát igazából a leggyengébb nem az autó hanem én hozzá(kezeit széttáró) Gondolom nem újdonság(szégyellős)
Hasznos tanácsaidat elfogadom, szerintem az 1-etlen vagy aki konyít ehhez valamit. (meghajlós) Talán még a kovidról sem tudsz annyit mint az elektromos autókról(kuncogós)
onnan vettem. Bár azok is annyira értettek hozzá, mint én az atomfizikához. Igazából Ők is netről rendelték(kezeit széttáró)
Rosszul tudod.
A kábelben az ellenállás csak azt határozza meg, hogy a kábel mekkora áramot engedhet át maximum.
Tehát ha 10Amperre beállított kábelt dugsz a 32Amperes töltő és olyan autó közé ami bírja a 32ampert akkor is csak 10 amperrel fog tölteni, hogy a kábel ne olvadjon el. Ha a töltő csak 10Ampert bír, minden más többet akkor is 10Amperrel fog tölteni. Ha az autó a leggyengébb akkor annak a határához fog beállni az áram. Tehát mindig a leggyengébb láncszem határozza meg a töltőáramot. Töltőkábelből akkorát kell venni amit az autó bír.

Letiltani csak akkor fog, ha valami hiba van.
na ez innentől magas...
mintha azt mondta volna hogy a dácsiától vette a kábelt csak nem szart adtak el neki
Pipi is tökön verte volna magát, de nem tudta, mert töketlen! 😅
Ilyen tájp 2 kábel van a jófogáson, használt, 35 ezer... jól működik, tudom, mert én gyártom 😁 még tudok csinálni kb. 40-et, aztán elfogy a dugóm ☹️ most elakadt az utánpótlás év végén. Amik ott vannak, 1 fázis 32 Amperesek.
Kurkod a telo fenykepezojeben vagy kulon apoban van.
Normalis telefonon nem kell letolteni. 😆
Ott van Ini tyúbjában, de az első hozzászólót is olvasd el, mert az ért hozzá, nem úgy, mint jutyúbber 😁
Tudni kéne, mekkora AC töltő van az autódban, és olyan kábel kell, ami ahhoz való. A dugóban van egy ellenállás, az határozza meg a töltő áramot, ha valami nem klappol, letilt.
pl. ha 32A-s a kábel, de az autód 16A, akkor nem fog elindulni a töltés.
Köszönök nem kapálózok. El tudom dönteni. 😆
Na mit gondolsz, miért akarok robeszt venni? Kiélhetem rajta antiszociális hajlamaimat...

Bár azt a végtelenül unott, bamba pofát még gyakorolnom kell tükör előtt, amit néhány nagyrobogós (650-es Burgman-on ülnek jellemzően) vág, mikor intek neki. 😍
értelek. Szóval bedugdostuk a kábelt. letöltötte az appot a nej a telefonjára. App nélkül 10 perc appal 30 perc tőtike jár. Aztán a kúrkódot kellett volna leolvasni de a szerencsétlen asz se tuggya mi az/mondjuk én se nagyon/ Csak tudtam, hogy eleve egy kúárkód olvasót le kell hozzá tölteni a telóra. De ez nem szükséges, mert be lehet pötyögni a kódot ami a kútoszlopon van. szóval be lett pötyögve aztán számolt visszafele a kút aztán egy nagy semmi(kezeit széttáró)
aztán elkezdtem nyomogatni a gombokat össze vissza azon a szar kútoszlopon. Nos az lett a vége, hogy sikeresen átálítottam valam román nyelvre aztán a menübe se találtunk vissza(kezeit széttáró) Mondom nem baj ezt az oszlopot nulláztuk mindenki számára de mentő ötletként eszembe jutott, hogy szemközt a peninél is van ilyen.(kezeit széttáró) Nos ott ugyanezt kellett eljátszani a saját appjával(meghajlós) Világított még valami kéken is az oszlopon meg a telefon kiírta, hogy a töltés elindult(taps) Volt rajta megállító gomb is a telefonnal meg lehetett volna szakítani is a töltést de igazából nem kellett(kezeit széttáró) Mert a telefon s ugyan számolta, hogy mennyit tölt az autóba a kútoszlop, de valójában el sem kezdte a töltést(kezeit széttáró)
egy nagy előnye van a robogónak nem kell integetni a sok buzinak, aztán mégis kapálózol?
Jut eszembe voltunk páran ma az utakon, volt aki még vissza is intett a rotyogósnak. 😊
A lidl-nél csak AC van,lidl eCharge appal kapsz 30 percet ingyen.
két molnál is van DC töltő de azért fizetni kell.
Sógim vette a liftet azt tőtti akárhol. Pipi tyeplákis, nem egy összetett szerkezet. Persze ez sem baj, gondolom használati utasítás van a daliához.
sosem töltöttem még villanyos kocsit, de tuti tökönverném magam ha nem jönnék rá hogy kell csinálni
Ez vicc lett volna. Szóval a konektor volt 180 ezer a tájp 2 kábel 70. Itt is van töltő nálunk garmadával. aldi, lidl, peny, pepkó.
Kecsón egy gyorstöltő van a dekatlonnál.
Nem kötelező.
mert rá kell?(kérdőjeles)
Ja ezt mi is megnéztük. Szóval így ez nem megy(ujjával nemet mutató)
majd kiderül, holnap rendes nyúzó próba vettem 6x200as telibe menetezett csavart aztán ketten felváltva tologatjuk a villanyoszlopba
azoknál is ahol a blokk a gari jegy? vagy mindegyiknek csak a blokkra firkálnak?
sosem bvettem még ilyet a lidlben