Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez mondjuk eddig a legfájdalmasabb lehetőség. De hátha megismerkedsz közben valami csökkent ellenálló képességű szőke nagymellűvel.
Ilyennel, de csak levegős géppel mert finom melóhoz nagy fordulat kell
A 6-os általában nagyon finoman fogazott, felette általában sokkal durvább
Tizedeket ki lehet szedni évvel a módszerrel
Sziasztok
Vegyétek be a faszom
BUÉK
Furoval nyomtam amig mertem,de acel mar kijott volna,ez a rohadt rez meg csak pici darabokban pattog.Azis ha vekony csavarhuzoval es kalapaccsal utlegelem a szelet.
Turbó maróval vékonyítsd addig a beletört cuccot amíg csak a menet marad és ki tudod szedni
Engem jobban zavar hogy majd mehetek a szomszéd erkélyére belőtt tűzijáték miatt kigyulladt házat oltani.
Nekem nem fél a pitbull
Inkább ugat mint az őrült ha durrogtatnak és menne kifelé széttépni a buzikat akik durrogtatnak
A bulldog meg leszar mindent, ki sem jön a házukból és horkol folyamatosan
Ez egy jelado,vizhofok,valahogy menetet kene a termosztathaz ontvenyere varazsolnom a hengerfejen,az eredeti beletort,a maradekot meg nem tom kipiszkalni hogy a gyári menet ne seruljon.A rez ami benne van torik,es nem enged,tovabbfurva a menet tunik el.Patthelyzet,persely sanszosan nem fer el.
Az 1/8"-os gázcsőre vágott whitworth menet neve.
Mi a halál menetmeret az az 1/8 GAS? 🤔
Szilveszterkor még hagyján is, én csak azért gondoltam amit, mert látom a mai állampolgártársak szellemi színvonalát. Pláne, ha isznak.
A petárda és az alkohol, esetleg drog igen rossz párosítás.
A hátsó szomszédom nekem is petárdázik ezerrel - eddig még soha nem csinálták.
A macskám be van xarva rendesen, itt remeg az ágyon mellettem...

Kíváncsi volnék, hogy a két saját kutyájával mit csinál ilyenkor.
Dobálja a sok nyomi a petárdát, kiváncsi leszek, holnap hajnalban a sok leszaggatott ujjú ember hova megy a kovidos kórházban.
A környéken valaki ma hajnalban egy órakor tüzijátékozott, remélem az anyja halálát ünnepelte. Mert hogy ma éjfélkor, az egy dolog. Hogy 30-án éjfélkor azt már nem vágom, de talán szülinap vagy valami, de azért volt, aki ma dolgozott. De hajnali egykor????
De ezt mondom én is. Tudok csinálni ami hangosabb, tudok amivel kevesebbet fogyaszt, tudok amivel jobban megy, csak a két másik kárára. Aztán lehetséges, hogy van aki olyant is tud, amivel hangosabb is meg jobban is fogyaszt, de hogy mind a három (meg amennyi még...) feltétel a legjobban teljesüljön, az már nehézkes. Pláne, ahogy sejtésem szerint errefelé szokták.

Én pont nem értek hozzá, ezért gondoltam, hogy a gyárival nem nyúlok mellé. A gyári fékkar-kuplungkar kombó is visszakerült az oem segítségével, az ebayosnak tűnő baszomok is röpültek róla.
Ami még cserélve lesz talán az a karcos plexi, egyelőre más megoldás van fenn. Ha nem lesz helyette Versys, akkor gondolkodom a cserén egy új plexire.
Nyilván ha valaki fog egy kipufogót és fel ekkenti attól nem lesz jobb,illetve nem feltétlen.De az is tény hogy a gyári rendszereknél figyelembe kell venni olyan tényezőket is ami máshonnan meg elvesz.Én csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni.A gyári nem a legoptimálisabb.
A robogónál amikor a ditech-et átszereltem karbisra, én még a súbertűt is megreszeltem, burkolat nélkül jártam egy hétig, pontosabban részben leszerelt burkolattal. Aztán amikor nem is melegedett annyira, nem is volt a gyertya sem fehér sem kormos, akkor úgy gondoltam, hogy jó. A fogyasztás pedig a neten olvasottak szerint is kb. annyi volt, így arra jutottam, hogy műszerezettség nélkül kb. elértem a lehető legjobbat. Ehhez persze fel kellett ismerni, hogy a ditech "katalizátoros" kipufogója nem jó, de legalábbis ahhoz a henger+karbi pároshoz tuti nem, mert majdnem elolvadt körülötte minden, olyan meleg volt. És amikor rákerült egy majdnem gyári Sito, pont megjavult minden, mondom megint, amit házilagosan, műszer nélkül ki lehetett hozni belőle.
Így most a gyári hengerrel a 80-as óra végállásba kerül, vagyis a valóság olyan 74-75 lehet, szinte nulla tuninggal.
ezt nem tudom
én fogtam a fúvóka dörzsárat és megcsináltam magamnak
mondjuk én nyitottan vettem és csuktam be rajta mert nem szeretem ha hangos, aztán elég jól sokalt a gép
szereztem egy jóval kisebb fúvókát és reszelgettem 5 századonként
az utcában biztos imádtak mert nyélgázon téptem oda vissza vagy 15x
Dynamometer, AFR meres, ECU programozas, dynamometer ismet... Csak tippelem, de sztem tuti kevesen.
Igen, plusz "kaja". Szerinted hány tulaj viszi kipufogóvásárlás után szervizbe ezért a motorját?
ini basszus, de te egy dagadt hülye vagy 😂
Összességében!
Erről van szó. Részben igazat kell adnom neked is, de te is gondolod, hogy egy szempontot figyelembe véve is lehet változtatni a rendszereken, de tuti nem úgy, hogy a Gipsz Jakab falugondnoknak nincs pénze Akrára, ezért vesz valami jóárasított arra hajazót és felszereli. Attól még akkor inkább maradjon a gyári. Ha Akra lett volna, azt nem biztos, hogy lecserélem
legtöbbször a folytás a kipufogóban van, tehát eég egy nyitottabb kipufogó meg egy kis plusz kaja és máris van több teljesítmény, amit még mérni is lehet
érezni már annyira nem de a tudat biztos sokat számít
Persze, hogy más. Én elhiszem az állítólagos sportkipuk okozta teljesítménynövekedést, de én hiszem és vallom, hogy egy motor a légszűrő elejétől a kipufogó végig egy egészt alkot. Azt egy helyen megváltoztatva biztos nem a legideálisabb lesz. Mindenhol az van írva, hogy ha cserélsz, akkor is rendszerben gondolkodj. Az, hogy a szomszédra is tekintettel vagyok, az csak azt a célt szolgálja, hogy nincs haragosom, nem tartozom, és nem dobálják be az ablakomat.
a
a beszariak
az emberek idióták, ha csak egy cseppnyi eszük lenne rájönnének hogy teljesen mindegy mikor halnak meg
szóval tökmindegy hogy 15 évesen vagy 115 évesen ér utol a vég, mert a túloldalra semmit nem tudsz vinni, tehát teljesen mindegy mennyi az emlék....

én azt mondom a dagadság annak fáj a legjobban aki dagadt, a hülyeség meg sosem a hülyéknek okoz gondot
szóval legyek inkább dagadt mint hülye