Na de a motorozásnak (idősebb korban) nem pont ugyanaz a lényege, mint a horgászatnak? Mármint hogy 30 év házasság után kis időre meg lehessen szabadulni a zasszony nyomasztó társaságától... 😂
na annak meg aztán jó sok értelme van...
amúgy érdekes dolgok ezek, sok emberrel beszéltem aki 20-30 évesen sokat motorozott még a gyerek előtti időkben
hol vitte a muffot hol nem de az volt a közös hogy összepakoltak egy hátizsák cuccot fel lett kötözve hátra és mentek
most meg elnézem ezeket az 50-60 év körüli nagygépes szakosztályt visznek annyi cuccot hogy a versoba nem férne el ennyi kacat
Látod, kiabálsz, arcoskodsz - valójában fingod sincs arról, ami a téma 😂 látom, közben Bogyó elmondta.
Az ilyen suzuki fórumos madarak jutnak az eszembe rólad: "nekem 20 éve van autóm, egy Dacia meg két Suzuki, és a Suzuki a legjobb autó a világon! A BMW-sek meg csak magamutogatók!"
Kedvenc suzukis fórumomon kb. 2 hetente futok bele egy ilyenbe 😁 de én nagyon türelmes vagyok, mindnek elmagyarázom, hogy segghüjje 😅
Messze vagyok a GS-től mint vámpír a fokhagymától és a szenteltvíztől,de a csopperektől még messzebb.
Viszont mintha azt látnám hogy a hárli kifejezetten az usásokra idomította a járgányait és a japok inkább nekiálltak ugyanazt gyártani.
Bár mintha mostanság rohadtul kihaltak volna az ilyetén forma japo gépek. 🤔
Amúgy mintha a befagyott hárli mamut is megmozdulna,a panamerica új blokkja a hírnökök szerint egész jóra sikerált,és ez több motorjukat is csühögtetni fogja. 🤔
Nem impulzusvásárlásról van szó, ez annál mélyebb.
Más körökben mozgunk, én a Harley-stáknál látom ugyanezt manifesztálódni. Csak ott még az is rátesz egy lapáttal, hogy nincs minőségi fölény a "prémium márka" javára - elfogadva azt az állítást, hogy a GS tényleg minőségibb egy DL-nél.
Hát,ha valaki megnézi a long way-t
És neki az 50 méterenként elejtem a motort majd ketten kellünk hogy felemeljök napi 9-órában szívás kell mint életérzés aláírom. 😂
A GS egy igen kíváló aszfat/földutas járgány amivel eszetlen tempóban lehet kanyarogni,és agyig pakolni.
Na általában ezek akik ezt keresik azok veszik,nem az "életérzés" csávók.
Azok inkább feszítenek friss bűrruhában a csilli szupersport mellett.
Igazából a csárli csávó nagyon KTM-et akart mert azzal könnyebb,frissebb,szárazabb érzés lett volna,de a KTM-es döntnök aszondta kizárt hogy motort kapjanak mert nem csinálják meg.
A bmw-s markeinges meg alájuk tolt két GS-t.Meg rögtön egy tréninget.
😂 nem, vstromból nem látnál ennyit mert amikor az ember motort akar venni és kipróbálja őket, nagyon nem egy szinten vannak. Az olcsóság miatt választanák a vstromot de azon kívül semmi sem szól mellette.
Akkor a rönónál ez nem pontosan ugyanaz, nem is lehet pontosan ugyanaz. A mercinél 200ezerig ès azt hiszem 4évig minden ingyen volt. Mondjuk amikor haverom 1év alatt belerakott 120ezret, furcsàn néztek rà.
Oké, ezt nyilván te látod, mert te jársz ilyen túrákra. Nem is vonom kétségbe, hogy így van. Azt meg pláne nem mondom, hogy szarok ezek.
De a dolog emberi oldala is benne lehet ebben. A Long Way Round után igencsak megugrottak a gées bömbi eladások. Az Orange County Choppers után kitört a 2. csopperláz, még a japánok is gyártottak szériában ilyen szarokat. A Sons of Anarchy óta eltűnt a króm a custom vasakról és az otthon kendácsolt "egyedi (LOL) építések" mattfeketével vannak agyoncsapva. Játék a kollektív tudattalannal.
Amire ki akarok lyukadni az az, hogy ha Vstromokkal mentek volna, most lehet abból látnál sokat.
Ezt most félre értetted: a Rönónál az 5 év extra garancia (a 2 helyett) volt tavalyig díjmentes, most meg feláras. Tehát nem a szervizek és az olajcserék...
Na megint kurvàra másról beszélsz mint amit írtam. Ki mondta hogy ne vegye?! Hol írtam ilyet? Azt írtam hogy parasztvakítás mert az! Sorra arcoskodik mindenki hogy a bmw mekkora király mert ennyi meg annyi szervizt kap INGYEN. Aztán amikor kiderül hogy a rönó is adja ugyanazt akkor mi van ? Akkor már nem egyedien fasz a bmw?
Felőlem veheti aki akarja, csak nem kell vele arcoskodni mert szinte mindenki ad egy ilyen vagy nagyon hasonló assistance és szerviz szolgáltatást.
az 53as mellett van fagyizó régen elbicikliztünk és ott pihentünk az asszonnyal
varadeo annyi sok ment el hogy már feltűnt
aztán kicsit jobban odafigyeltem és lényegesebben több ment el belőle mint bármi másból
nagy bmw is volt meg nagyktm de közel sem annyi
csóró alföldi motornak jó a vara, fagyizóba menni meg hasonlóra
gondolom a hegyi túra nyugaton nem olcsó aztán ha villantani kell a nagy bmw az alap
mert ha a tényleges élménymotorozás lenne a cél egy se lenne a szerpentinen
amúgy érdekes dolgok ezek, sok emberrel beszéltem aki 20-30 évesen sokat motorozott még a gyerek előtti időkben
hol vitte a muffot hol nem de az volt a közös hogy összepakoltak egy hátizsák cuccot fel lett kötözve hátra és mentek
most meg elnézem ezeket az 50-60 év körüli nagygépes szakosztályt visznek annyi cuccot hogy a versoba nem férne el ennyi kacat
Az ilyen suzuki fórumos madarak jutnak az eszembe rólad: "nekem 20 éve van autóm, egy Dacia meg két Suzuki, és a Suzuki a legjobb autó a világon! A BMW-sek meg csak magamutogatók!"
Kedvenc suzukis fórumomon kb. 2 hetente futok bele egy ilyenbe 😁 de én nagyon türelmes vagyok, mindnek elmagyarázom, hogy segghüjje 😅
https://totalbike.hu/tesztek/2021/09/18/honda-rebel-1100---2021./
https://totalbike.hu/tesztek/2018/02/01/honda_cmx500_rebel_2017/
Viszont mintha azt látnám hogy a hárli kifejezetten az usásokra idomította a járgányait és a japok inkább nekiálltak ugyanazt gyártani.
Bár mintha mostanság rohadtul kihaltak volna az ilyetén forma japo gépek. 🤔
Amúgy mintha a befagyott hárli mamut is megmozdulna,a panamerica új blokkja a hírnökök szerint egész jóra sikerált,és ez több motorjukat is csühögtetni fogja. 🤔
aki nem tud úgy elenni egy hétre motorozni hogy ne férjen el a cucca 2x20liter táskában az menjen kocsival
Más körökben mozgunk, én a Harley-stáknál látom ugyanezt manifesztálódni. Csak ott még az is rátesz egy lapáttal, hogy nincs minőségi fölény a "prémium márka" javára - elfogadva azt az állítást, hogy a GS tényleg minőségibb egy DL-nél.
Azok párkszájd flexet vesznek akciókezdés után 1 órával a csirkemell mellől. 😂
Nem tudom szerkeszteni utólag.
Ini emlegetett triumphot.
És neki az 50 méterenként elejtem a motort majd ketten kellünk hogy felemeljök napi 9-órában szívás kell mint életérzés aláírom. 😂
A GS egy igen kíváló aszfat/földutas járgány amivel eszetlen tempóban lehet kanyarogni,és agyig pakolni.
Na általában ezek akik ezt keresik azok veszik,nem az "életérzés" csávók.
Azok inkább feszítenek friss bűrruhában a csilli szupersport mellett.
Igazából a csárli csávó nagyon KTM-et akart mert azzal könnyebb,frissebb,szárazabb érzés lett volna,de a KTM-es döntnök aszondta kizárt hogy motort kapjanak mert nem csinálják meg.
A bmw-s markeinges meg alájuk tolt két GS-t.Meg rögtön egy tréninget.
De a dolog emberi oldala is benne lehet ebben. A Long Way Round után igencsak megugrottak a gées bömbi eladások. Az Orange County Choppers után kitört a 2. csopperláz, még a japánok is gyártottak szériában ilyen szarokat. A Sons of Anarchy óta eltűnt a króm a custom vasakról és az otthon kendácsolt "egyedi (LOL) építések" mattfeketével vannak agyoncsapva. Játék a kollektív tudattalannal.
Amire ki akarok lyukadni az az, hogy ha Vstromokkal mentek volna, most lehet abból látnál sokat.
Felőlem veheti aki akarja, csak nem kell vele arcoskodni mert szinte mindenki ad egy ilyen vagy nagyon hasonló assistance és szerviz szolgáltatást.
varadeo annyi sok ment el hogy már feltűnt
aztán kicsit jobban odafigyeltem és lényegesebben több ment el belőle mint bármi másból
nagy bmw is volt meg nagyktm de közel sem annyi
csóró alföldi motornak jó a vara, fagyizóba menni meg hasonlóra
gondolom a hegyi túra nyugaton nem olcsó aztán ha villantani kell a nagy bmw az alap
mert ha a tényleges élménymotorozás lenne a cél egy se lenne a szerpentinen