Urban legendek tömege 😅 szerinted egy iridiumos gyertya mennyivel drágább, ha 7-esbe tekered be, mint ha Opelbe?
Annyi, hogy 2x annyi db kell, vagy esetleg csak 1,5x annyi.
Még akkor sincs ekkora különbség, ha a Bömbi kulcsát elegánsan leteszed a márkaszerviz pultjára, az Opelt meg otthon bütykölöd teszkós gyertya kulccsal.
Egyébként 7-el fáradtabb vagy profi lehúzós sunát tucc fogni, a fiatal naív sunákhoz sportosabb 2-es, 3-as kell, spoilerekkel 😁
pont most dec. végén lett 3 éves a Bömm, 58 ekm-t ment, és eddig NULLA Ft volt fenntartani. Egyetlen "költés" 4 új téli gumma volt, mert nyárival adták. A Vitarára többet költöttem, mert ott már volt 2 olajcsere, szűrők (34 ekm-nél tart) - meg ugye arra is téli szett.
Még két évig ez kb. így is lesz, aztán Bömmbi megy, a Vitara meg fél éven belül lesz cserélve, arra már nem tervezek sokat költeni 😁
nem olyan sok az
egy hetes gyertya cserés szervizelése elfér 500 ezerbe, az opelnek meg 15ezer
ellenben a hetesben még 20 évesenis működik a sunamágnes, az astrába meg sosem volt
Én egy autót az igénytelensége alapján rangsorolok. (kezeit széttáró) Minél kevesebb szar legyen benne, meg olajcseréken kívül más gondom ne legyen vele. Erre egy bmw nem képes. Az igényli a törődést 😂 Ráadásul sok pénzért(kezeit széttáró)
Karlobagba (Senjbe első napon) a fiammal (CBR125) is simán lementünk ... Ez nem kihívás... anno 1998-ban a 125-ös ETZ-vel Miskolcról München előttig (kb. 70 km-rel előtte) is simán elmentem.
Neki mindkettő van, Vitara is, nekem is eddig a suzu volt a legjobb, de nem azért mert tényleg jobb hanem mert igénytelenebb és olcsóbban fenntartható mint a többi, ha lenne lém új bömösre és fenntartani akkor az lenne (bár a merci jobban kéne), most, hogy cserén agyalunk továbbra is suzuban gondolkodunk mert arra esetleg lesz lé tehát pusztán szempont kérdése, hogy mi a jó.
mert megtudták, hogy nyugger vagy(kezeit széttáró) Nyilván nem akarták lejáratni magukat. Egy 5 éves nagyobb kihívás lett volna.(kezeit széttáró)
Aztán pont egy bmw-s fikáz egy vitarát(fetrengős) Nekünk van belőle 2-ő. Az egyik már közelíti a 30 évet. Bizton merem állítani minden porcikája jobb mint a náci ipari hulladékodnak 😂
Cucc nélkül, egy személlyel, többé-kevésbé a szabályokat betartva a GS500 is jó volt NEKEM.
A kora, a karburátorosság, a forma volt az, ami miatt egy pár évvel, de egy (vagy kettő?) generációval fiatalabbra váltottam.
Most ott tartok, hogy az eladhatósága miatt nézegelődöm, hogy mi lenne, ha...?
Az még mindig jobb nekem, mint a GS500.
De. Egy Simsonnal is leérek, így az nem érv, hogy olyant vegyek amivel leérek. Az egy henger és a picike motorméret az, ami visszatart az efféle járművekről.
A városban pinamágnesként egészen biztosan jó.
http://youtu.be/NDxBCC-dv80 kibaszott ügyes replika, Dodornak még nem mehet így. De gechi rosz a kihangosítás, bár ugye telós vidi egy oldalról. Kicsit hullámzik a dobos, de gondolom nem hallja rendesen a többieket, A basszus mindenképpen lehetne kicsit hangosabb. De gechi jó így is na. Az átlag meg észre sem veszi. Suldigung!
Annyi, hogy 2x annyi db kell, vagy esetleg csak 1,5x annyi.
Még akkor sincs ekkora különbség, ha a Bömbi kulcsát elegánsan leteszed a márkaszerviz pultjára, az Opelt meg otthon bütykölöd teszkós gyertya kulccsal.
Egyébként 7-el fáradtabb vagy profi lehúzós sunát tucc fogni, a fiatal naív sunákhoz sportosabb 2-es, 3-as kell, spoilerekkel 😁