Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem pontosan nulla a tapasztalatom a "jobb" motorokkal kapcsolatban, de valahogy elképzelni sem tudom, hogy jobb lehet kanyarvadászni egy kéthengeres, "emeletes" boxer-SUV nyergében, mint a te kis fürge Triumph-odéban. Szerintem a kényelmes ülés, az extra szélvédelem, a markolat- és ülésfűtés miatt ülnek a 60 éves fogorvosok, ügyvédek a BMW nyergében. Kapuzásrási pánik olyanok körében, akiknek nem feltétlenül kellene motorozniuk, mehetnének autóval is...
Mert te nem szereted, ha alul van a súlypont 😂
Ez meg ugy el is menne,ha az osszes alpok minden utjan gyakorlatilag a 80% nem GS vagy valamelyik benga bmw ne lenne.
Ekkora mennyisegu merites "eleterzes" miatt ha szar el lenne adva.
Ugy hogy a japo szinte marginalis tenyezo.
Meg par olyan mint en a pici kozepes csupasszal turistaskodik.
csak nem mondják
a hobbista az életérzést keresi, a profi meg a szpnzorációt
az a pár egyed aki egyik körbe sem tartozik az meg évente lecseréli a motorját 3x mert kíváncsi milyen a másik

persze kivétel mindig akad mindenhol és mindenben, de ezek száma elenyésző
Nem kétlem, hogy van ilyen, de nem tudom az arányokat. "Veszem, mert ez passzol nekem" VS "Veszem, mert igényt tartok a vele járó identitásra". Lehet Ini a második csoportból ismer többet...
A fagyi igen,az a legfontosabb. 😂
😆
Hát,akiket ismerek az életérzés hidegen haggya. 😂
életérzést vesznek
aztán ha megvan a bmw vafy a ktm vagy akár a melltartó márka akkor már nekik jó
teljesen mindegy mit tud a motor és mit tud a motoros
Főni,azt mivel magyarazod hogy van egy szignifikans retehegy halom japan motoron szocializalodott sokat motorozo valoban tudassal rendelkezo emberke itthon akar itt a forumon de szerte a nagyvilagban siman megveszi a bmw motort,vagy a ktm-et?
Siman kinezem beloluk hogy nem mumajersagbol veszik hanem raulnek,kiprobaljak es eldontik hogy nekik ez kell,mert jobvan megy,kenyelmesebb,tetszik az egermozi rendszere.
A legtobb meg nem is klikkesedik nwrt a csapataban igen vegyes a felhozatal fjr tol a pan.on at az AT ig minden van.
Egyszeruen kell neki es ki istudja fizetni.
Lentebb olvashatod hogy a rönónál is van, ez a bmw-nél csak parasztvakítás. Elhiszitek hogy mekkora királyak vagytok mert bmw-t vettetek, aztán közben semmivel sem több.
Haverom is azt hitte hogy nagy király mert bmw motort vett, aztán vett egy honda robogót és kiderült hogy semmivel sem több a bmw csak azt mondják a vevőnek 🤷🏼‍♂️
Nem,a németek tartósbérlieti szerződést kötnek,és pont ennyi idősen hozzák az újat ki.
Régen.
Most még ők is kivárnak,a klímahisztis erősen túltolt autóbuzéria,a megemelkedett árak,a bizonytalanság hogy mit mikor hogy tiltanak ki a városokból,a covidhiszti,a csipphiány őket is kivárásra készteti,így a cserét ők is halasztják.
Pont morcogott a becsületesnepper hogy nincs a megszokott mennyiségű használtautó a piacon mint régen németben sem.
Nincs ebben semmi vakítás, ezt nevezik prémium szolgáltatásnak. Eleve mindent kifizettetnek az userrel, szervizt, assistance-ot, aztán nincs SEMMI gondja - és pont EZ a lényege. (ennél már csak egy jobb van, a lízing-tartós bérlet, mert ott még csak meg se kell venned)
Aki megveszi a szalonból a prémium kategóriás autót, azt valszeg nem nagyon érdekli, mi lesz vele 8-9 év múlva - mer ő pont akkor fogja másodszor lecserélni.
ezért adják el a németek 3-6 évesen a kocsikat mert utána az ottani szerviz árak miatt nem éri meg szenvedni vele
ismerős omegáján eltört a rugó hátul olyan árat mondtak a cserére hogy inkább hazadöcögött lógó seggel mintsem ott javították volna meg
Azért érdekes a cégek üzletpolitikája: tavaly, mikor nagyon akciós áron megvettem a kis Clio-t, akkor még "ingyen" járt az "5 év vagy 100 ezer km" kiterjesztett garancia. Most, hogy ugyanaz az autó másfél misivel drágább lett (nem is pontosan ugyanaz, mert az a felszereltség ma már jóval hiányosabb - tavaly a majdnem fapad ZEN-ben 4 automata ablakemelő volt, most csak a két első az, hátul meg sima kurblis!) most 99 ezret kell fizetni pluszban az 5 évért, alapból csak kettő jár.
sok éve
sógor lassan 50 éves és harminc pár évesig focizott
Ezt nevezik parasztvakítádnak. Nagyon csúnya lenne ha 100ezer km alatt bármi probléma lenne vele. Az 5év jobban hangzik de gondolom 100ezer felett már húzzák a szájukat. 200ezerig nem szabadna probléma legyen egyik bmw motorral sem, kivéve a kis benzines. De utána jön a pénztemető része… ott lesz majd drágàbb sokkal a bmw mint a suzuki. Persze attól függ ki meddig tartja meg az autót 🤷🏼‍♂️
Ha csak annyi lenne, nem dobnának 500 engedményeket már a beköszönésre... A BMW-re 3 misit kaptunk, a Suzira 800 kilát, a most rendelt Totyára meg 1,1 misit.
Mi orvosi kamarai tagságra kaptunk, de sok minden más címen is hasonlókat adnak - és minél drágább az autó, minél extrásabb, annál nagyobb a szám.
ezt a 30 másodpercet siratom egy jó ideje......azok voltak a szép idők.......
ez is pont olyan mint a bárdi cuccok, minden túl van árazva és persze hogy bőven adják a kedvezményt
sok éve sógor olyan helyen focizott ahol egy skoda díler is, akkor mondta neki hogy kocsinként átlagban 4-500 ezer az árrés
Rutinosak, viszont általában hasonló korúakkal tücskölnek - azok meg annyit tudnak, hogy 30 mp alatt összemaszatolják, aztán eldobják őket 😅
Az öregebb férfi jobban értékeli a fiatal ajándékot, és jobban is kényezteti - és az okosabb fiatalok ezt pont tudják.
aki ezt beveszi azért keményen büntetnének, ma már egy 15-16 éves is van olyan rutinos hogy ezt nem hiszi el
De csak a fiatalnak tudod beadni, hogy "azért puha, hogy ne fájjon". 😂
Ini jól látja, előre ki van fizetve - de én bele cigánykodtam az 5 év vagy 100 ekm Service Inclusive-ot... mindent cserélnek ingyen, anyagostól, amikor következik. Egyébként évekig a BMW ingyen adta ezt, aztán 250 körül lett, most 500 körül van - de a drágább verdákhoz általában ezt adják először kedvezménybe, utána indul az alku 😁
ismerősnek volt hetes, hengerenként 2 gyertya és nem az 1200 forintos kellett bele
opelba meg a 4 gyertya nem volt egészen 2400 forint pár hónapja
a fiatal naív suna meg bár nem rossz, de a profik mindenben is jobbak, kb dacia-bmw különbség