Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az is jo taktika. Del angliaban ugy barangoltam en is, hogy kinai strapatelo 5000mAh-s akkuval es Magic Earth-tel. Nem volt ilyen gondja.
Itt lehet a gond, te alufóliával akarod megcsinálni. 😆 drót és csatlakozó aljzat kell, azzal egyszerű és működik.
De másik hogy nekem a telóm kibír egy napot a navigációval aztán a szálláson majd töltöm ha akarom.
Nem vezetsz 36 orat megallas nelkul. Tura utan a szallason telefont, fenykepezot, effelet ugyis konnektorra dugsz, +1 power bank mar nem oszt vagy szoroz. Egyeb esetekben meg csak nem mesz olyan messzire, hogy este ha hazaersz, ne legyen a kozelben konnektor.
Szemelyszerint engem jobban zavarna a kormanyon vagy kornyeken ektelenkedo utolagos csatlakozasi pont meg egy olyan motoron is, ami eleve tele van random muanyag akarmikkel.
Az fix,ha akarod en beletomkodok egy kis alufoliat a lom hondad ilyen és szarjaba,ha van. 😂
Navegre valaki erti. 👏
Mit kell kendácsolni? Akkusaru alá befogatom azt van. Amúgy meg annak az angol betegnek amúgy is mindegy 😁
Ja, azt meg töltögeted külön, ha éppen eszedbe jut...
Oszinten szolva en se huzkodnek tyukbelet mindenhova, csak hogy legyen a kormanyon aljzat. Akkor mar inkabb Zozo verzioja, power bank a GPS tartoban vagy tanktaskaban.
Nem nyulkalunk a MOTOR elektromos rendszerehez.Folegbnem kendacsolunk utolag mindenfele szart.
Erről a 15centis LiPo akkuról bármi beindul.
5,5Ah 140C azaz 700Ampert le tud adni (bár ez nyilván abszolute max szélső érték, de felét tudja különösebb gond nélkül)
Nekem a Honda egy 2,2Ah-s 60C-s akkuról indul.
https://hobbyking.com/en_us/tu...
Nagy kaland tenni rá..... Nekem a GS-en kettő is van: egy fixen akksiról menő az az ülés alatt a kompresszorhoz, meg egy gyújtásról kapcsolt két USB-s a kormányon a GPS-hez vagy telefon / fényképezőgép töltésére.
De a teiumphon nincs aljzat a kormány környékén 😂😂
Nem értem ezt a powerbankról hajtott GPS-t. Motoron és kocsiban is mindig van 12V, egy szivargyújtós USB adapterrel mindig van villany.
Aldisat keress, azt talán megvenném 😂
12Ah 3.2V a cella benne. Az ha koppig van toltve, esetleg felfujna egy szemelyauto 4 kereket, ha azok nem tul laposak. A 12V kompresszorok olyan 8-10A korul esznek (100-120W), olyan 20 percet tudna berregtetni a kompresszort ez a dobozka. Motorhoz eleg, de ahhoz a beepitett akksis USB-rol toltos kiskompresszor is elegseges.
https://www.mediamarkt.hu/hu/p...

Ez lesz a befutó és marad a co2 patron az ülés alatt, 3-4db bőven elég lesz. Jó lett volna egy minden az egyben de jól átgondolva nem is annyira jó ötlet.
Ja,van emagon,de talan 20e volt lidlben,ennyit nem er.Es levi utalja a lidlist. 😂

https://www.emag.hu/ultimate-s...
De,pont ez,amugy a lidl nemregi akciojanal a bkazonak volt 12v szvargyujto adaptere.

https://www.lidl.de/p/ultimate...
Eleve ezt a kompresszor dolgot hagyom el. 😆
Powerbankrol motoron a GPS megy.
Levegot meg fujok a kuton vagy a gumisnal.
Elvi akadalya nincs. Attol, hogy tud bikazni az akksi, azaz kicsi a belso ellenalllasa es komoly aramokat tud leadni, tud hajtani kis 10A fogyasztasu dolgokat is. A pumpa annyi aramot vesz fel, amennyi neki kell.

Itt a meret a necc, mert a bikazasra valamennyire hasznalhato litium-ion pakk nem kicsi. Ha erre raakasztasz meg egy mechanikus pumpat, akkor maris lefele megy az ember a lejton. A power bank funkcio egy fel gyufasdoboznyi helyigenyu elektronikat igenyel pluszban, az nem faktor.

UI: hacsak nem ugy ertetted, hogy bikazorol hajtson 12V-os kompresszort, mert az nem nyero, valoban
A kompresszor 12v,a powerbankok meg 5v,max keress egy jo minibikát,ami tud 12v ot,es van rajta usb.Bar fasz tudja hogy jo e a nagy aramot gyorsan leado bika relative hosszu idos kompresszoros hasznalatra.
Én jó pár éve, még NiCd akkus cuccokal szívtam meg: Két darab Black & Decker csavarozót és egy fejlámpát basztam már ki. Nekem évente mindössze egyszer-kétszer kellenek ezek a holmik, de használat után hiába feltöltve pakoltam el őket, fél- egy év múlva (mikor legközelebb kellet volna) már feltölthetetlenül tönkrementek. Egy új akksi beléjük meg annyiba került volna, mint a cucc kompletten, így inkább vettem másikat. Azóta már van lítiumos csavarhúzóm két akksival, az egyelőre még bírja.
Tudod ezek nagyon erős gépek(kezeit széttáró) Ezek gyárilag úgy vannak fojtva, hogy nem tesznek bele minden hajtókart, 3 hengerrel kevesebb lóerőt ad le és így zotya is hajthatja a korlátozott A1-el(kezeit széttár) De lehet, annyira hozzászokott már a 3 hengerhez, hogy így oldja meg, hogy ne legyen nagyon erős a gép(kezeit széttáró) 4 működő hengertől már fosna 😂
És a kis kompresszorod eldöcög powerbankról is? Van, vagy volt mert most hirtelen azt sem találtam készleten, a 70mainak egy kis bika-powerbankja, az tudná vinni a kompresszort és ha kell bika lehetőség is van. Kezd behalni a sok sok éves ebayes powerbankom, az egy kivételesen jó vétel volt.
Hmmm, ezt így viszont már tényleg elég nagynak találom. Még nem biztos hogy tart a technika ott hogy ezeket a kívánságaimat kompakt méretben adják.