Itt lehet a gond, te alufóliával akarod megcsinálni. 😆 drót és csatlakozó aljzat kell, azzal egyszerű és működik.
De másik hogy nekem a telóm kibír egy napot a navigációval aztán a szálláson majd töltöm ha akarom.
Nem vezetsz 36 orat megallas nelkul. Tura utan a szallason telefont, fenykepezot, effelet ugyis konnektorra dugsz, +1 power bank mar nem oszt vagy szoroz. Egyeb esetekben meg csak nem mesz olyan messzire, hogy este ha hazaersz, ne legyen a kozelben konnektor.
Szemelyszerint engem jobban zavarna a kormanyon vagy kornyeken ektelenkedo utolagos csatlakozasi pont meg egy olyan motoron is, ami eleve tele van random muanyag akarmikkel.
Oszinten szolva en se huzkodnek tyukbelet mindenhova, csak hogy legyen a kormanyon aljzat. Akkor mar inkabb Zozo verzioja, power bank a GPS tartoban vagy tanktaskaban.
Erről a 15centis LiPo akkuról bármi beindul.
5,5Ah 140C azaz 700Ampert le tud adni (bár ez nyilván abszolute max szélső érték, de felét tudja különösebb gond nélkül)
Nekem a Honda egy 2,2Ah-s 60C-s akkuról indul. https://hobbyking.com/en_us/tu...
Nagy kaland tenni rá..... Nekem a GS-en kettő is van: egy fixen akksiról menő az az ülés alatt a kompresszorhoz, meg egy gyújtásról kapcsolt két USB-s a kormányon a GPS-hez vagy telefon / fényképezőgép töltésére.
12Ah 3.2V a cella benne. Az ha koppig van toltve, esetleg felfujna egy szemelyauto 4 kereket, ha azok nem tul laposak. A 12V kompresszorok olyan 8-10A korul esznek (100-120W), olyan 20 percet tudna berregtetni a kompresszort ez a dobozka. Motorhoz eleg, de ahhoz a beepitett akksis USB-rol toltos kiskompresszor is elegseges.
Ez lesz a befutó és marad a co2 patron az ülés alatt, 3-4db bőven elég lesz. Jó lett volna egy minden az egyben de jól átgondolva nem is annyira jó ötlet.
Elvi akadalya nincs. Attol, hogy tud bikazni az akksi, azaz kicsi a belso ellenalllasa es komoly aramokat tud leadni, tud hajtani kis 10A fogyasztasu dolgokat is. A pumpa annyi aramot vesz fel, amennyi neki kell.
Itt a meret a necc, mert a bikazasra valamennyire hasznalhato litium-ion pakk nem kicsi. Ha erre raakasztasz meg egy mechanikus pumpat, akkor maris lefele megy az ember a lejton. A power bank funkcio egy fel gyufasdoboznyi helyigenyu elektronikat igenyel pluszban, az nem faktor.
UI: hacsak nem ugy ertetted, hogy bikazorol hajtson 12V-os kompresszort, mert az nem nyero, valoban
A kompresszor 12v,a powerbankok meg 5v,max keress egy jo minibikát,ami tud 12v ot,es van rajta usb.Bar fasz tudja hogy jo e a nagy aramot gyorsan leado bika relative hosszu idos kompresszoros hasznalatra.
Én jó pár éve, még NiCd akkus cuccokal szívtam meg: Két darab Black & Decker csavarozót és egy fejlámpát basztam már ki. Nekem évente mindössze egyszer-kétszer kellenek ezek a holmik, de használat után hiába feltöltve pakoltam el őket, fél- egy év múlva (mikor legközelebb kellet volna) már feltölthetetlenül tönkrementek. Egy új akksi beléjük meg annyiba került volna, mint a cucc kompletten, így inkább vettem másikat. Azóta már van lítiumos csavarhúzóm két akksival, az egyelőre még bírja.
Tudod ezek nagyon erős gépek(kezeit széttáró) Ezek gyárilag úgy vannak fojtva, hogy nem tesznek bele minden hajtókart, 3 hengerrel kevesebb lóerőt ad le és így zotya is hajthatja a korlátozott A1-el(kezeit széttár) De lehet, annyira hozzászokott már a 3 hengerhez, hogy így oldja meg, hogy ne legyen nagyon erős a gép(kezeit széttáró) 4 működő hengertől már fosna 😂
És a kis kompresszorod eldöcög powerbankról is? Van, vagy volt mert most hirtelen azt sem találtam készleten, a 70mainak egy kis bika-powerbankja, az tudná vinni a kompresszort és ha kell bika lehetőség is van. Kezd behalni a sok sok éves ebayes powerbankom, az egy kivételesen jó vétel volt.
De másik hogy nekem a telóm kibír egy napot a navigációval aztán a szálláson majd töltöm ha akarom.
Szemelyszerint engem jobban zavarna a kormanyon vagy kornyeken ektelenkedo utolagos csatlakozasi pont meg egy olyan motoron is, ami eleve tele van random muanyag akarmikkel.
5,5Ah 140C azaz 700Ampert le tud adni (bár ez nyilván abszolute max szélső érték, de felét tudja különösebb gond nélkül)
Nekem a Honda egy 2,2Ah-s 60C-s akkuról indul.
https://hobbyking.com/en_us/tu...
Ez lesz a befutó és marad a co2 patron az ülés alatt, 3-4db bőven elég lesz. Jó lett volna egy minden az egyben de jól átgondolva nem is annyira jó ötlet.
https://www.emag.hu/ultimate-s...
https://www.lidl.de/p/ultimate...
Powerbankrol motoron a GPS megy.
Levegot meg fujok a kuton vagy a gumisnal.
Itt a meret a necc, mert a bikazasra valamennyire hasznalhato litium-ion pakk nem kicsi. Ha erre raakasztasz meg egy mechanikus pumpat, akkor maris lefele megy az ember a lejton. A power bank funkcio egy fel gyufasdoboznyi helyigenyu elektronikat igenyel pluszban, az nem faktor.
UI: hacsak nem ugy ertetted, hogy bikazorol hajtson 12V-os kompresszort, mert az nem nyero, valoban