Az jó, mert biztos csal annyit a csigazabálók órája, vagyis 103-105 körül mész - az meg pont közig alatt van. Viszont ha pont annyit csal az óra, hogy 106-al mész, az 30 rugó - és akkor hüjje vagy, mert 120-al is mehetnél ugyanez tarifáért 😂
Az az ingadozás leginkább az amúgy észre nem vehető apróbb emelkedők - lejtők miatt van. Mekkora tempónál ilyen a fogyasztás?
Az enyém tempomat 110-nél 5,0 körül ingadozik, ha meg én próbálom tartani ugyanazt a tempót, akkor inkább 5,5 körül. (120-ig nagyon jól kajál a kis gép, fölötte kezd durván fogyasztani).
A Rönyó genya, mert az enyém is lehetne követő tempomatos, de a funkciót csak az automata váltósóknál engedélyezik. Igaz, az meg is tud állni (dugóban), meg magától el is indul ha megmozdul a sor. Manuális váltósokban csak a sima tempomat funkció van, pedig a hardver meg lenne hozzá. De én így is imádom: ha kicsi a forgalom országúton, akkor beállítom száztízre, és igen takarékosan (mégis haladósan) lehet vele menni. Kuplunghoz vagy fékhez hozzáérsz, akkor kikapcsolja, de benne marad a memóriában a tárolt sebesség - egy pöccintés a kormánygombon, és ismét felveszi / tartja a tempót. Több decit jelent fogyasztásban ahhoz képest, mintha én rugdosnám a gázpedált, én akarnám tartani a 110-et.
Arra még a főnököm 3 éves, S500-as Mercije se képes, pedig ott 5 db (!!!) kamera néz előre (plusz a radarok tömkelege), nem pedig egy kamera + 1 radar, mint a filléres kis Clio-ban. Egyébként jól felfestett, széles utakon a Clio sem rossz, de rosszul felfestett, vagy nyomvályús utakon meg tud szopatni.
majd ha kikerüli a kátyút is akkor veszek ilyen kocsit
de a románoknál tesztelem a tudását
szerintem idegösszeomlást kapna a rendszer már az első órában 😂
Mert nem jársz az autóval, csak Üllőn... ha mozognál vidéki 2 számos utakon, rájönnél mennyire idegesítő. Legtöbbx az út széle szar, a forgalom kicsi, tehát a Zember behúz középre - na akkor az a szar egyfolytában nyüszít 😡
A legnagyobb jó tulajdonsága, hogy (még) kikapcsolható.
Meg amikor felfestés nélküli, kurva keskeny, rossz úton mégy, és ő a "te sávod" közepén akar tartani minden áron: magyarul az összes útszéli kátyúba bele visz. 😆
Főleg amikor akarsz kicsit racsésan menni, szűken kanyarodni, ő nem engedi, húzod jobban aztán elfogy a felfestés, eltéved és elengedi te meg behúzod mint a szar és a szembe sávbavagy.
Pályán tényleg fasza cucc nagyon.
Kikapcsolhatatlanul 😂
Amúgy halál idegesítő. Nekem is első volt amit kikapcsoltam, mert belenyúlt a kormányzásba amikor nem kellett volna, és ez így veszélyes.
Autópályán országúton jó, mert lazán lehet facebookozni vezetés közben 😂, elég jól sávban tart, de amikor egy kanyargósabb résznél mész akkor nem mindig szabad szögletesen követni a sávot.
A jelzést bent hagytam, az nem baj, mert elég emberségesen csak rezgeti a kormányt ha nagyon megközelítem a vonalat.
Ja. De itt is a nagyobb bajt vélhetőleg nem az oldalütközés, hanem az árokfalban landolás okozhatta, legalábbis a helyszínelő rendőrök szerint. A B-oszlop mögött nagyjából minden megsemmisült, a kamion fél hűtőmaszkja a hátsó ülések helyén, a teljes hátsó futómű motorral váltóval egy fél métert kiszaladt a másik oldalra. Tulajdonképpen mázlink volt, a kocsi első fel nem sérült, hátul meg nem ült senki. Nekem egy porckorong sérült meg, nejemnek meg két bordáját eltörte a biztonsági öv.
Keresztapám temetéséről, Mátészalkáról tartottunk hazafelé éjszaka (1992 augusztusában). Kecskeméttől kapott el bennünket a felhőszakadás (egy hónapos kánikulát zárt le), a baleset meg már majdnem itthon, Soltvadkert és Kiskőrös között történt, a keceli elágazásnál. Azóta már körforgalom van ott. Mi is kb. hetvennel mehettünk, meg a kamion meg még kevesebbel, szemből. Megpördült a kanyarban, mi meg pont előtte / mellette voltunk.
én nyertem
😂