Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Korábban így volt, de amióta európai gyártók bevitték a gyártási technológiákat, azóta simán lemásolják a saját termékeikben is. Mint ahogy egy mobiltelefon , vagy egy laptop esetében is...
Mindkét márkát veszik mint a cukrot nyugaton és eddig egész jó a visszhangja. Ilyen még a Mash is mint márka
Alapvető tévedésben vagy Ini. Bogyó nem csak földutazni akar, Bogyó akkor akar földutazni ha valami látnivaló van arra. Földutazni és nem endurozni, ő nem fog az erdőben toronyiránt menni.
Alacsony, könnyű, keskenykerekű motor kell oda mint pl Indiában a honda lineal, vagy akár egy xr125 de az is lehet magas neki.
De,kivételesen hülye. 😂
plusz fel tudja-e emelni
mert az f800gs is elment olyan helyeken ahol nem is gondoltam hogy valaha végigmegy, de nem egyszer szedtük le a motort az emberről meg segítettünk felállítani a motort mert a 3. után már nem bírta
szerintem itt nem sokan mentek annyi földúton mint én, szóval a azt mondom hogy a "bármi" nem jó ide azt el lehet hinni
persze lehet keresni kivételt mert van, de a bogyó nem hasonlít semmilyen paraméterében arra a kivételes emberre
Út-földúton minden elmegy,a szűk keresztmetszet az hogy felhasználó mennyire óvja a motorkát.
nekem jelenleg nem érné meg
de a bogyó kritériumainak az árát leszámítva a leg megfelelőbb
újat akar, könnyűt akar, szerelni nem szeretne
annyit tud menni az aszfalton mint a 125ös sport, de földúton minden tekintetben jobb
az árát meg már többszörösen is eldohányozta szóval szeret pazarolni így azt nem vettem figyelembe
akinem új és könnyű motor kell útra/földútra annak túl sok választása nincs
Ini csak más faszával szereti a csalánt verni. Ha magának kell akkor minden túl drága és nem éri meg 😂
Két gurigáért?
Ini!
Ennél te profibb vagy.
Lattam mar rosszabbat is, ezek a kinai vasak meg relative visszafogottak.
Szerintem kinezetben is van kulombseg. 😆
Ertem en. Csak azert jegyeztem meg, mert a kinai is a toplistan van. Benelli, Keeway vagy KSR, mindegy is, ugyanott keszul, mindegyiknek a Qianjiang a gyartoja csak a matrica mas a tankon.
Egyelőre még nagyon elméleti síkon van a dolog, csak így télen elmerengtem, hogy "mi lenne ha...". Ennyi és nem több.

Lehet marad a GS még pár évig (az égvilágon semmi baja, pedig jövőre betölti a 15. évét), csak egyre kényelmetlenebbnek találom vele a motorozást, csavargást. Esetleg leteszem és végleg autóba ülök.... Passz.
Ironizaltam.
Ha kinait veszel, olyan helyrol vedd, ahova vissza tudod vinni. A Hondaval eselyesen nem lesz baj. A gyarinal hangyanyit butykosebb gumit meg csak nem lesz nehez talalni ra.
Nem vagyok hajlandó motort szerelni motorozás helyett.
Jo, de ez a Bogyonak mar extrem sport.
A toltesen gurigazni egy koszos ETZ is megtenne. Manapsag pont annyiba faj, mint a GS500, nullas csere lenne :D
ez az ember kb 165 centi aztán elbírt az xl600al: https://photos.app.goo.gl/spvE...
bízni kell a motorban, a motor tudja, csak rajta kell maradni
ezek a feljárók olyan kezdő szintek, még a 2 mázsás 600as lommal is durvább helyeken elmentem
persze itt a szalagkorlát egy leküzdhetetlen akadályt képez
Oda menjél te motorozni. 😍
Ott az M6 alagút partfala,az magas.
Nix meredek feljáró: poros traktornyomos földút van a csatorna partján, itt a sík Alföldön.
Persze,persze. 😆
25 is elég
az ilyen 1 hengeresekben rendes lovak vannak nem összekeverendő a 3-4 hengeresek törpe lovaival
Ez az ami hoki 25 lo,de ha megveszed a kittet lesz 30?