Korábban így volt, de amióta európai gyártók bevitték a gyártási technológiákat, azóta simán lemásolják a saját termékeikben is. Mint ahogy egy mobiltelefon , vagy egy laptop esetében is...
Alapvető tévedésben vagy Ini. Bogyó nem csak földutazni akar, Bogyó akkor akar földutazni ha valami látnivaló van arra. Földutazni és nem endurozni, ő nem fog az erdőben toronyiránt menni.
Alacsony, könnyű, keskenykerekű motor kell oda mint pl Indiában a honda lineal, vagy akár egy xr125 de az is lehet magas neki.
plusz fel tudja-e emelni
mert az f800gs is elment olyan helyeken ahol nem is gondoltam hogy valaha végigmegy, de nem egyszer szedtük le a motort az emberről meg segítettünk felállítani a motort mert a 3. után már nem bírta
szerintem itt nem sokan mentek annyi földúton mint én, szóval a azt mondom hogy a "bármi" nem jó ide azt el lehet hinni
persze lehet keresni kivételt mert van, de a bogyó nem hasonlít semmilyen paraméterében arra a kivételes emberre
nekem jelenleg nem érné meg
de a bogyó kritériumainak az árát leszámítva a leg megfelelőbb
újat akar, könnyűt akar, szerelni nem szeretne
annyit tud menni az aszfalton mint a 125ös sport, de földúton minden tekintetben jobb
az árát meg már többszörösen is eldohányozta szóval szeret pazarolni így azt nem vettem figyelembe
Ertem en. Csak azert jegyeztem meg, mert a kinai is a toplistan van. Benelli, Keeway vagy KSR, mindegy is, ugyanott keszul, mindegyiknek a Qianjiang a gyartoja csak a matrica mas a tankon.
Egyelőre még nagyon elméleti síkon van a dolog, csak így télen elmerengtem, hogy "mi lenne ha...". Ennyi és nem több.
Lehet marad a GS még pár évig (az égvilágon semmi baja, pedig jövőre betölti a 15. évét), csak egyre kényelmetlenebbnek találom vele a motorozást, csavargást. Esetleg leteszem és végleg autóba ülök.... Passz.
Ironizaltam.
Ha kinait veszel, olyan helyrol vedd, ahova vissza tudod vinni. A Hondaval eselyesen nem lesz baj. A gyarinal hangyanyit butykosebb gumit meg csak nem lesz nehez talalni ra.
ezek a feljárók olyan kezdő szintek, még a 2 mázsás 600as lommal is durvább helyeken elmentem
persze itt a szalagkorlát egy leküzdhetetlen akadályt képez
Alacsony, könnyű, keskenykerekű motor kell oda mint pl Indiában a honda lineal, vagy akár egy xr125 de az is lehet magas neki.
mert az f800gs is elment olyan helyeken ahol nem is gondoltam hogy valaha végigmegy, de nem egyszer szedtük le a motort az emberről meg segítettünk felállítani a motort mert a 3. után már nem bírta
szerintem itt nem sokan mentek annyi földúton mint én, szóval a azt mondom hogy a "bármi" nem jó ide azt el lehet hinni
persze lehet keresni kivételt mert van, de a bogyó nem hasonlít semmilyen paraméterében arra a kivételes emberre
de a bogyó kritériumainak az árát leszámítva a leg megfelelőbb
újat akar, könnyűt akar, szerelni nem szeretne
annyit tud menni az aszfalton mint a 125ös sport, de földúton minden tekintetben jobb
az árát meg már többszörösen is eldohányozta szóval szeret pazarolni így azt nem vettem figyelembe
Ini!
Ennél te profibb vagy.
Lehet marad a GS még pár évig (az égvilágon semmi baja, pedig jövőre betölti a 15. évét), csak egyre kényelmetlenebbnek találom vele a motorozást, csavargást. Esetleg leteszem és végleg autóba ülök.... Passz.
Ha kinait veszel, olyan helyrol vedd, ahova vissza tudod vinni. A Hondaval eselyesen nem lesz baj. A gyarinal hangyanyit butykosebb gumit meg csak nem lesz nehez talalni ra.
A toltesen gurigazni egy koszos ETZ is megtenne. Manapsag pont annyiba faj, mint a GS500, nullas csere lenne :D
bízni kell a motorban, a motor tudja, csak rajta kell maradni
persze itt a szalagkorlát egy leküzdhetetlen akadályt képez
az ilyen 1 hengeresekben rendes lovak vannak nem összekeverendő a 3-4 hengeresek törpe lovaival