ki lehet próbálni
amúgy kecskemétről kihoztuk egy hétvégére a teszt 390-est beletekert majd 900 km a gyerek és tetszett neki
mondtam neki ha csak ráül meg megy egy kört az utcában minden motor fasza de ha 2 nap megy vele 3-400 km akkor érzi csak hogy milyen
nem is került pénzbe mert a vételárból levonták amit a tesztre fizetett
Nekem nem is kell feltétlen Advent, a sima pont jó. Nem tervezek terepre menni, egy murvás hegyi úton meg az is elmegy - és könnyebb is jóval. Meg aztán nem akarok beállni a divat-adventurás majmok sorába 😂 (miképp SUV-ot se vettem, pedig mindenáron és mindenhol azt akartak eladni nekem)
A vicc hogy tényleg simán lehet egerészni körülöttük. 😂
Csak a helyi sportolók gyorsabbak,meg néhány valóban pro ADV-s,de azokon látni messziről hogy semmi diszkós menő cucc nincs se a motoron se rajtuk,max kopottabb jó minőségű ruha,nem full ropogós BMW pro ruha,5 fényes telimatricázott aludoboz,csak egy zsák keresztben. 😆
Nagyon spúr az ürge,nem akar annyit adni érte,meg talán magasnak gondolja az adv-t,mer az kéne neki.2,2 az ára egy ilyen gyösznek.
85,5 mm az ülésmagasság,de szerintem azon lehet ültetni pár centit hogy ne legyen rémisztő neki.Meg a 160 kilós száraz súly még lehet rémisztő,ami szintén alaptalan.
fene tudja
a régi 2t 125 még nem volt rossz pl a tuareg vagy a dt tenere
de 4t 125 nagxon vérszegény 100-120 kiló ember 30 kiló csomag máris alig megy
a 390 nagyon fasza van itthon egy attól nagyobb nem is kell
Én komolyan fontolgatom egy olyan vásárlását... egyrészt utálom már a negyed tonnás vasakkal a bohóckodást (parkolni, tologatni, stb) másrészt bejártuk ny ejrópát keresztbe többször, és 120-nál gyorsabban nem mentünk 1xsem... mindenütt korlátozás - ami nem baj, de legtöbbx kamera is van hozzá ☹️ Amikor ilyen Glockner-szerű utakra megyünk, na oda sem kell a 180 LE 😂 viszont egy 140 kilós 390-el valszeg körbe motoroznám a 3 mázsás feldobozolt BMW 1250 GS-eket 😁
Faszt, ez bőven elég lenne neki - tán még nekem is 😁 Nem az Erzberg rodeón akar indulni 😂
Anno a 3 LE-s Simsonokkal olyanokat csapattunk a földutakon, hogy ma nem mernék annyira menni 😁 Persze ha országúton is akar csomaggal túrázni, akkor ehhez jócskán kell még +LE - mondjuk kb. 15 😂
Egy KTM 390 mindenre IS elég lenne.
egy 125-ös motort nem neveznék túra endúrónak, hiszen pont túrázni nem lehet vele
egy 250-es már szinte felér ehhez, de igazándiból a 350-400 ccm ami már tényleg használható túrázni
amúgy kecskemétről kihoztuk egy hétvégére a teszt 390-est beletekert majd 900 km a gyerek és tetszett neki
mondtam neki ha csak ráül meg megy egy kört az utcában minden motor fasza de ha 2 nap megy vele 3-400 km akkor érzi csak hogy milyen
nem is került pénzbe mert a vételárból levonták amit a tesztre fizetett
pl technikásabb földutakon hátrány, aszfalton homokon kb mindegy
ui: tavasszal elmegyek, kipróbálom a 390-et 😁 mielőtt vennék. Sztem itt vagy közel...
Csak a helyi sportolók gyorsabbak,meg néhány valóban pro ADV-s,de azokon látni messziről hogy semmi diszkós menő cucc nincs se a motoron se rajtuk,max kopottabb jó minőségű ruha,nem full ropogós BMW pro ruha,5 fényes telimatricázott aludoboz,csak egy zsák keresztben. 😆
85,5 mm az ülésmagasság,de szerintem azon lehet ültetni pár centit hogy ne legyen rémisztő neki.Meg a 160 kilós száraz súly még lehet rémisztő,ami szintén alaptalan.
a régi 2t 125 még nem volt rossz pl a tuareg vagy a dt tenere
de 4t 125 nagxon vérszegény 100-120 kiló ember 30 kiló csomag máris alig megy
a 390 nagyon fasza van itthon egy attól nagyobb nem is kell
De miért is?
Anno a 3 LE-s Simsonokkal olyanokat csapattunk a földutakon, hogy ma nem mernék annyira menni 😁 Persze ha országúton is akar csomaggal túrázni, akkor ehhez jócskán kell még +LE - mondjuk kb. 15 😂
Egy KTM 390 mindenre IS elég lenne.
egy 250-es már szinte felér ehhez, de igazándiból a 350-400 ccm ami már tényleg használható túrázni
Mondjuk ez már valami, de egy 250-es jobb lenne
Egy ilyen nekem elég lenne retro motornak
Ezt másfél millióért üzembiztosan tudja ez a kis játékszer.
A különbözö értelmetlen baromságokat ne keverjük össze a motorozással.