Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bogyónak ez kell. Alacsony, mindenhol elmegy, igénytelen szerkezet, és megvan a "majom a köszörűn" feeling is amire Bogyó vágyik 😁
https://szallerbeck.honda.hu/m...
😂 nesze neked két kerekű autó MZ-vel nem voltak ilyen gondok 😝
https://www.honda.hu/motorcycl...
Én már a 4-el is meg voltam elégedve.
Az 5 pedig, az igényeimet maximálisan kielégíti.
Ezért maradok egyenlőre ennél.
Ilyen helyekre gyalog se megyek, nem hogy még egy másfél mázsás motort is cipeljek magammal. 😆
ezek meg technikás kanyargós hegyi utak......a kanyar nem mindig látszik
Na jó de akkoris szebb.
Nekem az volt a fontos hogy ne bassza ki hirtelen alólam az elejét,ez pipa és menjen többet 8-10e-nél,mivel valamni 13e után vót némi minta aszondom pipa.
Nincs rá nagy igényem...Technikás egyeneseket cserélek kanyargós hegyi utakra...
Nekem volt power2ct, pure2ct, road2-3. Mindegyikben benne volt a mászkálós takony érzet, egyik sem volt stabil.
Nekem az az elvárásom hogy kezes legyen, tapadni tapad szinte mindegyik.
Az 5 sem épp egy szépség, mondhatnánk úgy is hogy ronda 😂
A Szotyinak hiszek, azt mondta nincs már az a mászkálós takony érzete mint a régebbinek. Power5-tel mentem egy sv-n, azon korrekt volt. Talán a gp-ből tanultak valamit. Még a végén én a legnagyobb michelin ellenes is azt fogom mondani hogy jó gumi lett az 5 🤷🏼‍♂️
Én végigzongoráztam.
Érezni a folyamatos fejlesztést a gumikon.
Mondjuk nekem a 4 többet bírt km-ben mint az 5, de tavasszal megy fel az új az 5-ből.
A road5 el most nagyon betalalt a micsülin,a road 2 tul neha befostam de hatul jo volt,a power is hirtelen vesztett el tapadast,a 3-4 nek meg ronda mintaja volt. 😆Kihagytam oket.
110-zel valóban unalmas lehet. Meg kéne próbálnod 250-nel szlalomozva az autók között. 😆
Eljött az a pont amikor a sportgumi olyan drága hogy nem éri meg megvenni 🤷🏼‍♂️ Az 50ezres szett már 70ezer és nincs is raktáron…
Kénytelen leszek leadni a szintet a road5-tel, az eddig az egyetlen túragumi aminek jó puha a szerkezete. Rajta van az angel, engedem le a nyomást hogy tapadjon de a szerkezete annyira merev hogy nem terül hanem behorpad 🤷🏼‍♂️
jártam úgy az xr4-essel hogy lerázódottva lábam a lábtartóról és nem tudtam vissza tenni csak ha lassítottam
fogalmam nincs milyen gyorsan mentem mert töksötétben szinte nulla világítással mentem egy román kocsi után
békéscsaba körforgó kecskemét repülőtér kb 50 perc volt
biztos hogy 120 felett mentünk....
itt már nagyon tolt a szél kapaszkodni kellett rendesen
Azt én sem értettem. Egyrészt kurva unalmas pályán motorozni, másrészt meg pont a menetszél az egyik, amit szeretek a motorozásban...
Aki 130-nál nem bir a motoron maradni az fizikailag alkalmatlan motorozni. 😂
Én viszont az olyan ratyikat nem értettem, akik szélvédelem nélküli motorra nem ülnek... béjemvés topicon mesélgetik a különböző szélvédőket, hogy 160-nál is melegük van, mert nulla huzat... az ilyenek miért nem autóval mennek?
Csak este,nem tudok hazamenni lemérni.
Motoron jobb lenne, megprobalok még keresgélni hátha valahol feltüntetik mint a bridgestone.
De az is lehet hogy mindjárt gyorsan berendelem és nem lesz idő variálni 🤔
Nincs itt motoron csak egy leszedett darab.
Jo ez is vagy motoron kene?
Zoli! Szeretnélek megkérni hogy egy szabad percedben mérd meg milyen széles a road5 180/55-ös hátsód. Lehet bevállalok egy szettet csak még nem tudom hogy 190 vagy 180 legyen, a /55 fix 🤔
Úgy emlékszem elég jó félköríves, nem túl lapos és nem is túl hegyes a profilja es most nem tudom eldönteni hogy milyen széles passzolna bele. A szélesebb jobb lenne, hátha nem darálja le hamar a mintát a kigyorsítási szakaszon 🤔
Szerintem nem lenne fárasztó vele a 130-140, biztosan van hozzá plexi és van belőle rally kinézet is.
Neked és nekem jó lenne, de Bogyó mély és az eü állapota is gyatra. Neki magas egy ilyen motor 🤷🏼‍♂️ Én magamnak ha gyerekem lenne vagy bármi ami miatt vissza kellene fogjam magam, simán megvenném, lehet előbb mint a ktm-et.
Autópályán sem kötelezö 140-el menni, nekem eddig szinte csak nakedbike-im voltak, nem szoktam 110-nél gyorsabban menni.
avval a 300assal simán el lehet túrázni kínáig is
egyedül amire alkalmatlan az az autópálya, meg a főutakon tépni neki egész nap, mert ide fárasztó lenne a szél miatt
Én is.