Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én még mindig ezt venném meg ha bármi kevés földút szóbajön
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/crf_300_l/honda_crf_300_l-17336911
a 250es verzióját jól ismerem a meredek feljárókon kívül semmi sem jelent akadályt neki
https://hqvcentrum.hu/uj-motor...

Akartam ajánlani ezt, de jól felvitték az árát… és érdekes de nem is könnyű.
A 701 is 160kg szárazon. Nagyon bánom hogy a bevezető 2,5+regadós áron nem vettem meg tavaly. Fűzött kerekekkel 😍
egyrészt fiatal vagy másrészt meg a motorod szinte jó terepre
bogyesz öreg rokkant és rutintakan
pl sosen fogja megérteni ha terepen baj van húzni kell a gázt, eddigibtapasztakata teljesen más
ezért egy jobb futómű jobb gumival alapból magasabb haladási sebességet eredményez így sokkal gondtalanabb a földutas csavargás
kb 15 év alatt 1x estem úgy hogy a motor rajtam maradt akkor is olyan takony sárban hogy menni alig lehezett annyira csúszott
plusz 1x szinte állva eldőltem itt meg a hálul lévő gyerek miatt próbáltam tartani a motort az utolsó pillanat után is
Poros aszfalton csúszik meg vagy földúton ? Mert poros aszfalton mindegy, a földúton meg leginkább vezetői hiba.
Próbálj ki egy kis könnyű motorkát terepen, mindegy mit csak maradj a 100kg körüli tömegnél, olyan menni velük mint egy biciklivel, mindegy milyen gumi van rajta, minél nagyobb átmérő és minél keskenyebb legyen.
Igazad is van, de nem teljesen: nekem a GéeSöccá'-zon a méretében kapható legjobb tapadású gumi van. Michelin Pilot Street Radial, vizes úton is királyul tapad, de a legkisebb porban megcsúszik a motor eleje - hátulja. A hátulját lekezelem, de ha az eleje megcsúszik, akkor borulás van.
Elég sokat megyek sportgumikkal földúton, nem az a szűk keresztmetszet. A motor súlya a legfontosabb Bogyónál. Meg kell nézni Indiában hogy kerülgetik a kis lineakkal a nagy túraendurosokat.
3 harmatos fűszál és már a földön is van
slick max homokban jó mert ott nem lesz baj vele hiszen el sem indul 😆
Amennyit a Bogyó akar földutazni, lehet slick is a motoron, az az egy a lényeg hogy a motor könnyű legyen.
Aze bogyo,a foldutazas nem olyan mint utakent ulni a motoron aszfalton,az aze farasztobb,folyamat ezt az elesest magyarazod.De ha nem is boritod fel,kurvara ki tudsz dogleni,mer aze valljuk be nem vagy egy kathi bela.

http://youtu.be/pxYL8qP1i1g
sok túrát mentem 1200-1500km távokat ahol 3-400km volt a földút ebből 30-50 km volt a necceseb de sosem bántam az endúrót
és gumit is inkább ehhez a pár km távhoz választottam(félig kopott fim enduro)
utcai géppel felejtsd el a te korodban-állapotodban-rutinoddal a földutakat
csak 1x esel egyet 10es tempóval úgy hogy kint maradsz egy éjszakára.....
Még véletlen lenyeli a csikket. 😆
Vegyél Hondát, és még két bütykösebb gumira is fussa a különbözetből 😁 Egyébként endurózni, elhagyott földutazni nem a legjobb ötlet egyedül - főleg a te korodban, a ropi csontjaiddal 🙁
Én is úgy sejtem, hogy poros földúton vagy vizes füvön a másikkal (a bicikli gumijaival) csak betakarózni lehet. (Egyébként tényleg 1-2-5% lenne a földutazás, hacsak rá nem érzek az ízére).
majd amikor így megfúrod vele az m3-as csavart akkor elhiszem hogy kézreálló 😉
én mindenképp az endúrót választanám abban az esetben ha csak 1% földesút is van a tervezett útvonalon
Csak sima,de a premium kefe nelkuli,ket akkuval,vegre jobban kezreallo,25e.
Ütve is vagy csak sima csavarozó? Menyi volt?
Es ez sem tunik rossz valasztasnak.Eleg bika a cucc.
Ez konkrétan nem olcsóbb mint a japó (a Honda CB125F 989.000,- regadóval EGYÜTT, ez meg 1.140.000 PLUSZ regadó), de talán alkalmasabb (vagy legalábbis kívánatosabb) arra a célra, amire én szeretném használni. A Hondáról lemaradt az ABS, meg nem tűnik semennyire sem "terepképesnek". Igaz, az viszont Honda, és nem is Kínában hanem Olaszországban készül. Ja, meg 20 kilóval könnyebb is.
kínai cuccokban nem az a probléma hogy hamar tönkremegy hanem az hogy kiszámíthatatlan az élettartama
szóval nem lehet tudni azt hogy 5 ezernél vagy 50 ezernél esik szét az adott egység
lehet 100 db kibír 50 ezret de 15 meg 5-10 ezret
aki evvel együtt tud élni annak mindenképp megéri mert még úgy is jóval olcsóbb mint egy hasonló japó hogy szerelgetni kell
amúgy a full kínai cucc mindig jobb minőség mint a hamisítvány úgy tűnik a hamisnál arra megy el a gyártási energia többsége hogy hasonlítson az eredetire
Itt van neked modern kínai termék 😅
http://youtu.be/mtEJ3ePxWOw;ab_channel=CrazyHidraulicPress
Ilyesmire gondoltam: http://youtu.be/vu7LHP8_YTg;ab_channel=ThatTatBiker
No,ez very big.......
A Suzuki GN125 40 éves blokkja van benne - injektorral és katalizátorral Euro5-re okosítva. Ha kibír szétesés nélkül 30 ezer km-t, akkor az nálam 8-10 év használat lenne. Nem hiszem hogy utána még bármilyen motorra szeretnék ülni.

Viszont ebből kinézem a 18"-os elsőkerék, a bütykös gumi, a kétcsatornás ABS és az alacsony ülés jóvoltából, hogy könnyű földutakon sem takarózok be vele. ha mégis, akkor meg fel bírom állítani sz@r derékkal is.

Csak egy kósza ötlet volt, de egyelőre nem tűnik elvetendőnek (a kis Honda mellett...). Igaz, ez 150 ezerrel drágább annál.
mindezt úgy hogy a keeway még közel sem a legalja
de mindenképp egy 10éves olasz mint egy kínai új