én a 6 napos endúró gumival sokkal jobbat mentem mint a conti attack gumival
ez a sima gumi egy rémálom, egy nyáron volt fent mentem vele párszáz km távot de borzasztó
Én meg a Szotyi után szeretek egerészni 😃
Ha én vagyok elől belassulok de Szotyi mögött jót lehet menni, ha jó minden akkor rá tudok esni de megelőzni nem tudnám, viszont le sem maradok nagyon.
Arra a 390 a jó, ezek indiai piacra szánt ktm-ek. Ott meg azért kell a tartósság.
Én a helyedben a svartpilent vagy hasonló scrambler stílust keresném, hurkaülés pihepuha, keskeny kerék, viszonylag sok szabad hasmagasság, és a tömeg… amiben nem jó a 401.
A KTM-ek pont arról híresek hogy mindent kibírnak. Csak a probléma ott kezdődik az összehasonlítgatásokban, hogy a KTM-mel az ember nem sétamotorozni szokott, nem is jó vele sétamotorozni.
Nekem is szokták mondani hogy ezzel meg ezzel mennyit mentek. Mondom add ide nekem egy szezonra, garantált hogy nem fogja kibírni.
Lehet szerencsém van és csak túrista divatmajmokat érek utol.
Max naponta egy-két pro megy el.
Azok olyanok akik után szotyi szeret egerészni,superduke meg ilyesmik.
Háát… akkor szerintem te nem éred utol a gyorsakat 😃 én rendszeresen össze tudok akadni olyan gs-eseklel akiket kibaszott nehéz megelőzni. Féktávon még csak csak, érintési pontos is de kigyorsításon odabassza a gázt annak a szarnak, főleg az 1250-esnek és úgy gyorsul hogy csak nézek mi történik. Változtatható szelepvezérlés, alapjáratról megy az a nagy dög buzi motor, eleltronika egész jól megfogja, nem kell féljen attól hogy megelőzi a hátulja 🤷🏼♂️
KTM-esek meg szinte mindegyik nagyon megy, bütykössel is olyan kanyartempója van hogy nem hiszem el hogyan képes az aszfalton maradni. Sáros koszos és szikrázik a lábtartó aztán a csávó hulla lazán ücsörög rajta.
szerintem givi
az volt készleten és tudták küldeni
ktm boltban több hét(akár hónap is) lett volna de volt olyan hely ahol azt se tudták megmondani mikorra várható
a vírus hiszti miatt volt tavasszal kisebb nagyobb fennforgás
A hahun csak újak vannak 2 milláért.
Mobile.de-t átfutva 4000 juro,16 körüli 10e km-esek 1,5 környéke+a culag és majdnem 2 milla.
Vedd az újat,egyszer élünk,te már csak rövid ideig,herdálj pénzt. 😆
egyém 20 éves, aztán a hátsó féklámpa kapcsoló halt meg, és a vezérmű tengely kupakok o-gyűrűinél volt kis olajfolt
és én utálom az olajat a blokkon
egyszer 4000 meg egyszer 2x500 ft költés volt rá
plusz a szelep állító ablak tömítés arra nem emlékszem mennyi legyen 1000 ft mert néha ránézek a szelepekre
még az a gyertya van benne amivel vettem, mert ugye ami jó azt nem javítjuk meg
amúgy nem a ktm a szar(2000utániak)hanem a gazda az idióta
A sima 390-en én is gondolkodtam, de nekem nincs (és nem is lesz) rá annyi pénzem. A KTM-ek meg nem a hibamentes hosszú élettartamukról híresek, főleg ha valami ifjú hülyegyerek supermotozott vele az előző 6-8-10 évben, így használtan szintén kiesik...
mentek balatonra sátrazni és gyorsan kellett
haver aki nekem csinálta a tartót meg nem ért rá, aztán rendelt
az a 2 kis lófasz vas 40 felett volt mintha a fogam húzták volna
870 vagy 890 nem emlékszem
pénteken hozta délután hétfő reggel vitte vissza
idén beletolt 6000 felett úgy hogy a vírus miatt nem jött össze egy külföldi túra sem szóval csak a környékben mászkált vele
ez a sima gumi egy rémálom, egy nyáron volt fent mentem vele párszáz km távot de borzasztó
Ez van,fagyizni járok messzire,motorral,nem vagyok pro.Csak kikapcsolódom.Fényképezek telóval szarul stb.
Ha én vagyok elől belassulok de Szotyi mögött jót lehet menni, ha jó minden akkor rá tudok esni de megelőzni nem tudnám, viszont le sem maradok nagyon.
Én a helyedben a svartpilent vagy hasonló scrambler stílust keresném, hurkaülés pihepuha, keskeny kerék, viszonylag sok szabad hasmagasság, és a tömeg… amiben nem jó a 401.
Nekem is szokták mondani hogy ezzel meg ezzel mennyit mentek. Mondom add ide nekem egy szezonra, garantált hogy nem fogja kibírni.
Max naponta egy-két pro megy el.
Azok olyanok akik után szotyi szeret egerészni,superduke meg ilyesmik.
KTM-esek meg szinte mindegyik nagyon megy, bütykössel is olyan kanyartempója van hogy nem hiszem el hogyan képes az aszfalton maradni. Sáros koszos és szikrázik a lábtartó aztán a csávó hulla lazán ücsörög rajta.
Bár hevesmegye,valahol Boconád,Tenk,Heves háromszög,szűkszavú hirdetés.Lehet svéd nepper. 😆
az volt készleten és tudták küldeni
ktm boltban több hét(akár hónap is) lett volna de volt olyan hely ahol azt se tudták megmondani mikorra várható
a vírus hiszti miatt volt tavasszal kisebb nagyobb fennforgás
duke van a lom honda áráért.7 éves.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/390_duke/ktm_390_duke-17525005
Mobile.de-t átfutva 4000 juro,16 körüli 10e km-esek 1,5 környéke+a culag és majdnem 2 milla.
Vedd az újat,egyszer élünk,te már csak rövid ideig,herdálj pénzt. 😆
és én utálom az olajat a blokkon
egyszer 4000 meg egyszer 2x500 ft költés volt rá
plusz a szelep állító ablak tömítés arra nem emlékszem mennyi legyen 1000 ft mert néha ránézek a szelepekre
még az a gyertya van benne amivel vettem, mert ugye ami jó azt nem javítjuk meg
amúgy nem a ktm a szar(2000utániak)hanem a gazda az idióta
https://www.euroncap.com/en/re...
És ebben még nincsenek benne az aktív balesetmegelőző kacatok, csak maga a kaszni deformációja....
haver aki nekem csinálta a tartót meg nem ért rá, aztán rendelt
az a 2 kis lófasz vas 40 felett volt mintha a fogam húzták volna
pénteken hozta délután hétfő reggel vitte vissza
idén beletolt 6000 felett úgy hogy a vírus miatt nem jött össze egy külföldi túra sem szóval csak a környékben mászkált vele