Mind IPS paneles. Sok baromságot tudnak, felhőből képeket, telefonról, emailböl megjeleníteni, de nekem inkább az lenne a célom, hogy az általam kiválasztott éppen aktuális képek menjenek rajt sorban, mindig az aktuális kedvencek. vagyis a sok-sok extra nekem felesleges, nincsenek képeim doropboxben meg felhőkben, meg nem telefonnal fotózok.
Hát ja, fiatalabban nem volt más lehetőség nekem mint a motor (életkorból adódóan is) és gyakorlatilag sima közlekedési eszköz volt sokak számára nem hobbi, volt kollégám aki a családját az oldalkocsisával vitte ahová kellett az oldalkocsiban a 2 gyereke ült, de mivel az autózás drága is volt és nehezebben hozzáférhető mint a motor amit a keravillban árultak (ott vettem én is az akkor egyetlen új ETZ-met a Kálvin tériben) és motoros postásként is közlekedő holmi volt illetve munkaeszköz. Amit régebben is írtam ezért sem volt akkoriban szokás az egymásnak integetés hisz értelmetlen volt, szerintem ezt az első nyugati motorral bírók kezdték el 90-es évek környékén mikor nagyobb számban kerültek az országba és az integetéssel elismnerték a másik felé, hogy na, te is kitűnsz a sok csóró közül közénk tartozol csak ugye mindenki szeret valami társasághoz tartozni így ez hamar elterjedt bár ennek ma is van jele hisz a Harley-sok és BMW-sek közül sokan nem intenek a többi márkának legfeljebb csak ha már messziről látszik, hogy az egy igen drága motor. 😁
Akár megette, akár nem, nem volt más. Alternatíva a MÁV volt 3* akkora menetidővel végig állva a folyosót 3* átszállva.
Nem mindenki hobbimotoros itt 😜
Na a végén még kiderül hogy a kis MZ TS125 milyen király motor volt 😁 azzal kb. 3km/h-val gyorsabb voltam mint a román kamionosok.
De volt egy trükköm. Kamion mögötti szélárnyékba lendületet tudtam venni 100ig is, aztán szorosan a kamion mellett végig volt annyi turbolencia amivel nem esett vissza a sebességem. A gond csak a kamion orránál volt, mert az onnan leváló légáramlat lökött egyet visszafelé, szóval ha nem volt meg a kellő lendület hogy áttörjem, akkor ott meg is torpant a motor 😂
4-es úton baromi jól tudtam hol vannak a leejtők, és előzés előtt megnéztem a fákat is hogy merre fúj a szél 😂
Ja és akkor kezdett el előzni, mikor jöttek szemből, engem meg majdnem bele tolt az árokba. Volt pár ilyen eset, bár érdekes módon mind Magyarországon. Romániában nem akart senki se megölni a 2 nagy erdélyi körtúrán.
Akár lehettem volna én is, de én a felüljárón felfelé, szembe szélben GPS szerint azért a 80-at tudtam tartani, a román kamion ment (volna) 90-nel... A hüllye f@sz látta hogy rendszámos motor, és dudál hogy mijjafaszé' nem megyek gyorsabban?
Nekem van egy ilyesféle emlékem csak kaionban, a 4-en mentem és Cegléd előtt kurva lassan haladtunk sorban nagy nehezen előzgetve valamit amit addig nem láttam míg nem én kerültem sorra és pont egy olyasféle kis csopper volt felpakolva ami feltartotta a sort és életveszélyes manőverekkel lehetett csak megelőzni mint ahogy magadat leírod a kis csopperes korszakodból és az eset is vagy 8-9 évvel ezelőtt történt. 😶
xt225 sherow lenne a te motorod, de alig van már belőle plusz a sok anti talentum szervíz miatt elég szar állapotúak a fennmaradt példányok is https://www.motorcyclespecs.co...
igaz nem lenne gyorsabb mint a kinézett 125-ös berregő de földúton mindentől jobb lenne, alacsony könnyű kényelmes és nem szervizigényes
Nem mindenki hobbimotoros itt 😜
De volt egy trükköm. Kamion mögötti szélárnyékba lendületet tudtam venni 100ig is, aztán szorosan a kamion mellett végig volt annyi turbolencia amivel nem esett vissza a sebességem. A gond csak a kamion orránál volt, mert az onnan leváló légáramlat lökött egyet visszafelé, szóval ha nem volt meg a kellő lendület hogy áttörjem, akkor ott meg is torpant a motor 😂
4-es úton baromi jól tudtam hol vannak a leejtők, és előzés előtt megnéztem a fákat is hogy merre fúj a szél 😂
IPS-kijelzőset keress, a lehető legnagyobb felbontással, más ötletem nincs....
https://www.motorcyclespecs.co...
igaz nem lenne gyorsabb mint a kinézett 125-ös berregő de földúton mindentől jobb lenne, alacsony könnyű kényelmes és nem szervizigényes
Stílusos öregecske motorosoknak. Alacsony súlyponttal.
Vannak gyorsabbak,lassabbak........bar az ertrlmes gyorsabbak sose arra verik a melluket.