Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Időpontot kérsz, saccra jó is lesz az, nem kell sokat várakozni.
Maga a vizsga 10 perc, meg utána várni a papírra olyan ugyanannyi.
nekem elviszi a szomszéd menni sem kell, utálok várakozni meg idegen emberekkel találkozni
mondjuk idén januárban vittem a ktm motort műszakira mert volt egy jelentkező aztán augusztusban lejárt a műszaki mert annyit használom hogy észre sem vettem, na ekkor nem vitte el mert azt mondta fázik télen a motoron
amúgy lehet csak 10 ezer a maszek bázison és a futó lesz a 15 ezer
Csak aztán ne bánd meg.
Vegyél Benelli 300-ast.
Hát a KLE-nél kb. ezerszer.
És a fele sincs az éveket nézve.
Köszönöm motoros tezsvírem! 😍
Hát a te motorod sem egy komolyabb konstrukció mint az a 25éves technika 😂
...bár most rossz idők járnak a bérből-fizetésből élőkre.
Annyira szánalmasan próbálkozol hogy erre a nevetséges szó már nem is elég 😂
Amit te csinálsz arra elég egy simson is, az nem motorozás.
A Közlekedési Felügyeletre kell menni, ott csak 4300,- forint motorra a műszaki.
Én, ha kujtorgáson járna az eszem, akkor sem 125-öst vennék az tuti.
Cucc, nagy test, emelkedő, szembeszél, nem erre való szerintem.
Jól van, megadom az engedélyt a kis Hondára.
hondában annyi ilyen kacat van hogy még eladni is szoktak, és ha kell ott át is fűzik
amit linkeltem 2021es motor ezerpárszáz km van benne, nem hinném hogy a tanksapkán kívül bármit is kézbe kell fogni....
igaz nem 4 hanem 3 év múlva kell kiadni 15 ezret a műszakira na de ezt talán ki fogja bírni
szervizbe meg egyformán kell vinni mindkét hondát ha a gari fontos szóval ez sem nagy eltérés
itt a sokkal jobb futómű és a dupla ár ami jelent bármit is
én mindenképp a jobb futóműre szavaznék hiszem a gs is azért menne a háztól mert szar ósdi a futóműve
Nem, a 3-4000 km a reális. Viszont több alkalommal, rövidebb távokon tervezem.
És gondolod, ezután megint ennyit fogsz menni?
Van. És eladó is van?
Mert az az egy-kettő, amit itt megtalál esetleg, az bukta. Meg szerelni sem fog, hiszen leírta, négy évig csak a tanksapkát akarja kinyitni.
Nem sokat, mert mostanában már alig megyek vele, nincs kedvem előásni hátulról a "fáskamrából". Idén 2700 km jött csak össze, tavaly szűk 3000, de az előző években mindig meg volt a 8-9000 km (előtte a kis 125-ös csopperrel is ennyiket mentem).
125-össel tényleg csak a környéken fogsz csavarogni.
(Mert amúgy most mennyit költesz a GS-re?)
a 81esen el se jutna hozzád mert félúton már legázolnák a kamionok, szóval neked kell menni 😁
Akkor vegyél druszám... faszé vernyogól 😃 addig b@szakolódsz mig ezt is az 01g-re fogod. Még ha ilyen kis sósropit is veszel azért remélem egyszer összegurulunk azt a pofámba fújod a tőttötbagó füstjét. 😂 Majd viszek petes Argust neked!
nem feltétlen barkács a 250esből van gyári supermoto, így lehet kapni 17es ráfokat és csak át kell fűzetni mert az agy ugyanaz
de szerintem már eldöntötte a 125öst csak még nem talált olyat aki nem hülyézte le volna miatta 😁
Ne vesszetek már össze! 😂

Csak azon elmélkedtem, hogy végleg le szeretném tenni a nagymotort hamarosan, mert egyre kevésbé "jó" nekem.
Viszont nem akarnék teljesen lemondani - legalább a környékbeli - csavargásokról, csatornapartról, fotózgatásról, akármiről - ehhez kéne valami pehelykönnyű vas. És igen: újonnan a szalonból, legalább 10 évre tervezve vele. A kis Honda CB125F alig egy milla a boltból (ennek felét megkapnám a GS-ért és a tartozékaiért), 4 évig se műszakira, se gumira-láncra-fékre biztosan nem kellene rá költeni. Keveset is zabál, kvázi "nulla" fenntartású lenne évekig.
Tudod kinek kéne 25 éves motor.
Ja.
Hát akkor vesz egy CRF-et, átbarkácsolja valami utcai kerékre és gumikra és hajrá.
Ezek szerint már kinézte, csak tőletek várja a megerősítést, hogy megvegye?
ezekből is csak a klx a fasza, az meg alig van
nyávog hogy szar a futómű a crf tutómű fasza
nyávog hogy könnyű kell a crf könnyű
nyávog hogy kicsi pénzért kell a crf 2 milla(1 évesen)
nyávog hogy útra is kell a crf oda is jó
de tuti kitalál még valamit hogy egy fos 125ös bármit vegyen, és így szenvedés nélkül a kamion kereke alatt végezze