Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen Honda?
Hát a kerék meg az ülés... Nem egyszerűbb, ha vesz valami megfelelőt? Ha van zseton egy új 125-ösre, meg az átalakításra, akkor nem sok hiányozhat egy mondjuk CB 500-ra. Esetleg egy 10-20 ezret futott példányra.
1994 utáni KLE500. Somogybabodra kevés, de a kőbányába felvisz fotózni a földúton és aszfalton is otthon van. Plusz nem túl drágák.
Megint csak a kalácsos futo ablakan nezel ki.
Ne tedd. 😆
a hondára írtam
ha nem kényelmes a 300as ülése kis pénzért megoldható
plusz ha alá tesz 17es kerekeket lehet a lába is leérne mert az ülés magasság alapból 88 centi
Baszhatod, ha egy 125-ös 75-90 között éri jól magát, 1,5x annyi idő alatt az ízületei is megérzik, nemcsak a segge.
ülés a legkevesett, pár deákért csinálnak olyat amilyet szeretnél
Nekem volt 125-ösöm, ha tudod mire képes, akkor nem lesz baj. Illetve de, csak a környéken tudsz vele mozogni.
Ha szeretsz kirándulni, én tuti nem vennék olyant.
De miért cserélnéd le a GS-t?
Ezért ne vegyél lélekvesztőt. Egy 390 labancal simán lődöröghetnél, és nem tolnak le se hehol max ótópályán de ott meg csak a pipi baszatta. 😂
Akkor is amikor a kamion menne a megengedettel te meg 60-azni akarsz főuton.
Ez sajnos egy 125-ösnél nem igaz: ott a szembe szél, meg a domb emelkedése dönti el a tempót. 😆 Kicsit tartok is tőle, mert anno a kis Csótánnyal elég ijesztő helyzetekbe kerültem miatta (kurva kamion sokkal gyorsabban bírt menni dombra felfelé, mint az a kis gyösz).
A tempót ÉN irányítom.
Neked már kínzás lenne de egy jó eü állapotban lévő embernek nem az.
Nekem van majdnem ilyen ülésem, amíg nincs meleg(28-30+) addig bármennyit tudok ülni rajta.
Nem terepen, hanem jó állapotú földúton.
Gyanítom hogy ezzel a CRF-fel büntetés lehet országúton 3-4-5 órát tekeregni, pedig 99%-ban országútra kellene.
Ez egy nagyon vagány motor és ha jól tudom ebben már a hosszú 6-os váltó van tehát akkor sem forogja szarrá magát ha valami oknál fogva kénytelen vagy hosszabban pályázni vagy csak unalmas egyenesekben elhúzni egy kicsit a gázt.
Tenerevel vegig nyomta egy srác és azt hiszem a Birch is végigment a 1090-nel.
nálad az is baj hogy mindent is szeretnél egyszerre
első körben legyen olcsó
utána jó legyen aszfalton is meg terepen is
aztán legyen könnyű
na ilyen a világon nincs 😂
pl ez teljesen fasza lenne de nem ér le a lábad: https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/crf_300_l/honda_crf_300_l-17336911
nekem volt sok motorom, a mostani lc4 nagyjából a legjobb, lehetne kényelmesebb az ülés meg kellene valami más kormány ami kicsit hátrahajlik mint a bicikliken mert akkor nem zsibbadnék annyira
de
a régi ténérét szerettem a legjobban, igaz 200 kiló volt és nem is volt erős, és szarul is kanyarodott, meg a futóműve se volt az igazi, de avval valahogy sokkal jobb érzés volt menni mint előtte-utána bármi mással
nem számított se a súly se semmi egyszerűen örült az ember amikor ment vele
ez a súly dolog egy faszság, persze vannak olyan helyzetek ahol előnyt jelent, de senki sem a romanicsra megy se a transalpal se a ténérével de a 790el sem
Lehet, de szeretem csinálni. 😍 Mivel egyedül vagyok, így nincs "hajtáskényszer", ha olyan az út és jó kedvem van akkor 140-nel tépek, ha meg fáradt vagyok akkor 90-nel ballagok, vagy éppen megállok pihenni, nyújtózkodni. Ezt társaságban egyszerűen nem lehet megcsinálni.

Sajnos a legszebb tájak többsége egyszerűen nem elérhető a főúton, így néha muszáj szar útra / földútra letévedni. Nekem egy kurva könnyű motor kell, amit bármikor felállítok még én is. A Duke 390-et nem tudom megfizetni, a használható 250-esek kimentek a divatból (ami van az nem csak gyönge, de rohadt nehéz is - Suzuki V-Strom 250 például) így valószínűleg egy sima kis 125-ös lesz a vége.
Mindenki aki motorozik tudja hogy a könnyebb motor a jobb motor. A transalposnak adj egy exc-t és őt kell kérdezni melyik a jobb motor. Egy balfasznak hiába adsz csúcstechnikát, akkor is balfasz marad 🤷🏼‍♂️
neked nem való a motorozás.....ilyen egyszerű
én siklóernyőzni szeretnék, csak a hokedlin is szédülök, így nem ernyőzöm pedig nagyon szeretnék, de okos vagyok és felfogtam hogy ez nem nekem való tevékenység
Mert azok falkában motoroznak, ha egyikük betakarózik, akkor van aki leszedje róla és felállítsa a motort.

Nekem pont az a gondom, hogy kizárólag egyedül szeretek motorozni, csavarogni. A derekam is sz@r, gyönge vagyok mint az őszi légy (szívbetegség miatt), és már háromszor borítottam fel a GS-t földutakon.
fene tudja, szerintem most is szinte bárhová el lehet jutni alsóbbrendű utakon is nem feltétlen fontos autópálya meg egyszámjegyű főúton menni
sosem értettem a könnyű motor miért kell, csomó transalpost ismerek akik olyan helyeken elmentek a 240 kilós böszme dögökkel ahová pár papagáj kinézetű műmájer csakaktm endúrós el sem indulna

a blokk tervezés tényleg tud vicces lenni, a 660as blokkon is szerintem a tervező szoftvert pörgették fél évig hogy találja ki azt a helyet a vízpumpának ami a leg alkalmatlanabb 😂
Elfelejted hogy azóta eltelt 40év. Az utak minősége, a tempó teljesen megváltozott.
ilyen kor eszembe jut hogyasszony rokona( anyós testvéréne a férje) egy 250es jawa nyergében kb annyit motorozott mint itt fél fórum összesen
ilyen bolgár tengerpartól a lengyel tengerig kb minden ország megvolt, egy fos(mondjuk akkoriban az egyik legjobban sikerült gép volt) jawa-val
nem volt ott se brembo se hipiszupi futómű
ellenben volt egy szett kemény töke és szeretett motorozni
igaz 50 éves korára kb menni sem bírt mert úgy kivolt minden izület, de ez vele jár(t)