No,tehet az mar a kethengeres vagy nem?
Mer gss kolleganak volt egy ST-je,azon a szijhajtasos bizgeren szopott a kerekcsapaggyal,es a hengerek is kopottak voltak.
Szoval nem az a sosekellszerelni fajta.
Attol fugg melyik,a rotax blokkos egyhengereseket azert kopkodtek rendesen.
A bmw kethengeres meg nem hinnem hogy egymillaert menne.
Es annak is van baja.
Minden bizonnyal van meg hozza alkatresz, nem olyan reg fejeztek be a gyartasat. En kifejezetten 25+ eves motorokkal foglalkozom es meg azokhoz is van meg szinte minden.
oem-parts.hu-n talalsz robbantott abras alkatresz katalogusokat, BWM-hez is. F650 is van naluk listazva, most neztem meg, tudnak rendelni szinte barmit.
A bmw f650 az ami a paramétereim alapján találtam. Ez a motor tesztik is és jókat is olvastam róla, viszont fogalmam sincs, hogy van-e még hozzá egyáltalán alkatrész, illetve az előnyei mellett van-e valami olyan hátránya, amit mindenki ismer csak én nem.
Tanácsot szeretnék kérni motorvásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy Yamaha '94-es XJ600-asom van 2.5 éve mint tanulómotor, amiről - a magyar utak minőségére való tekintettel - szeretnék túraendúróra váltani. Nem földutakon szertnék crossozni, csak műúton használnám illetve motoron is úrvezető vagyok úgyhogy nem kell, hogy erőgép legyen.
Szempontjaim:
- 185cm magas vagyok, 83 kg-os
- max 75-80LE, min: 45-50LE
- Alacsony fogyasztás, alacsony fenntartási költség
- Könnyű javíthatóság (az utóbbi két szempont az XJ-ből adódik, az faék egyszerűségű)
- A utazósebességnek a 110km/h bőven elég, főleg munkábajárásra használnám
- (ABS nagyon jó lenne)
- Nem bánnám ha nem 40 éves lenne hane mondjuk csak 10-20
Szimpi a BMW F650-es sorozat, de nem tudom mennyire lehet még hozzá alkatrészeket szerezni. Egyáltalán nem vagyok BMW mániás úgyhogy bármilyen más tipus szóbajöhet. A keretem max 1MFt, de természetesen nem dőlök a kardomba ha olcsóbb.
az okát mond meg miért tennék
mármint miért jó ha egy gép uralkodik az ember felett
teljesen értelmetlen
annak lenne értelme hogy az összes embert elpusztítsák
de ha elcuccolnak a marsra az még mindig okosabb ötlet mint itt baszakodni a földön a sok idiótával
Át lehet íratni computerrel, hogy a default ne az ON legyen, hanem az OFF - de ezt nem akartam addig, míg garos. Mert persze a "hivatalos" szervizben ezt tilos megcsinálniuk, de maszekban megoldják 😁
és akkor el lehet felejteni... 😁
Ez 15 eve volt valos veszely. Ma add hozza azokat a csokkentett modban futokat, akik se tolatni, se parkolni, se veszfekezni, rovidre fogva normalisan vezetni sem tudnak a sok kisegito elektronika nelkul.
Ahogy nézem nagyobb az esélye egy jó öreg régifjta hülyére háborúzzuk magunkat társasjátéknak.
Mire vége lesz csak térdig érő romok és hullahegyek maradnak nem skynet.
Lehet ujrakezdeni gőzmozdonnyal.
Az még arébb van, de műszaki hiba előfordulhat (vagy hacker támadás) és véletlen elpukkan az egyik siló, vagy leolvad egy blokk - ja, ilyen volt már vagy 8-10.
... most így olvasgatva de szerencsém, hogy meg tudtam venni az utolsó olyan BMW-t, amiben még nem volt széria ez a követő-sávtartó faxságok. A stop-start is csak azért van benne, hogy induláskor egyel több dolgot kelljen kikapcsolnom 🙁 szerencsére a gombját pont a motorindító mellé tették (ezek tudtak valamit 😁)
Mer gss kolleganak volt egy ST-je,azon a szijhajtasos bizgeren szopott a kerekcsapaggyal,es a hengerek is kopottak voltak.
Szoval nem az a sosekellszerelni fajta.