Helló!
Ne forgasd be magad. Felesleges egyből az injektorra, meg az eladóra gyanakodni. Szerintem semmi baja a motorodnak. A sok hidegindítás miatt valószínű a gyertya lesz a ludas, gyanítom nem melegedett be rendesen. Ilyenkor valóban bekokszosodik kissé ami elég ahhoz, hogy ne adjon szikrát. Másik pedig, hogy ha nem megy fordulaton eleget a motor ahhoz hogy az akksit visszatöltse akkor minden következő indításnál a gyertya egyre gyengébb szikrát fog produkálni, és az égéstermékek a végén megviccelnek. 3-4 ilyen járatás elég ehhez. Az irídiumos gyertyáknak egyébként ez a haláluk, minden olyan beindítás jelentősen csökkenti az élettartamukat amikor nem tudják az üzemi hőfokot elérni. Ha már beindítottad járasd legalább 4-5 percig és ne állítsd le hamar. Szóval gyertya kivesz, drótkefe+féktisztító, visszarak, és öröm. Meglátod. De előtte próbálj meg menni vele egy kicsit, mert lehet beindul az a henger és akkor az égés megoldja az egészet. Elnézést hogy belepofáztam!
Jobb szélső henger, megfordult olyan is a fejemben, hogy egy mosáskor
beáztatták, és a gyertya vagy a csatlakozás vízben volt egy ideig.
Ahogy a vak mondaná, majd meglássuk`
Inyektort kizárni így nem tudom de ezek hibája elenyésző.
Egy tartósteszt tigerről olvastam aminél nem tolták vissza rendesen ezért beázott,és berohadt a trafo.
Motorrevüs volt német.
Tény hogy kicseszett nehéz kihuzni úgy belecuuppan,és nehéz rádugni is.
Hál istennek a kis streetem ettől a bajtól mentes.
És mindenmástól is már jó régen.
Persze trafós, úgy értettem, ott valami prücök van, és összefoglaltam
egy szóval az egész rendszert.
Ha trafó gond, azt könnyű kizárni egy cserével és próbával.
Remélem nem injektor hiba. Már kompressziómérőt is szereztem
Nagyfesz trafós nem csak pipa.
Street lyet sose csinált,bár ha sokat áll nem kapja el 2. fordulatra.
Csak 3.ra.
Valszeg az alacsony alapjárat miatt.
Ezt orvosolom hamarosan a télen egy alapjárat állítással,tudja a tököm az angol nevét ennek a menűnek.
Mondjuk én törpöltem a 2 millás ársávban a fekete 11-es speeddel.
De lehet maradna a kis gyöszöm.
Újkora óta magyar motor. Nemrég került hozzá, elvileg előző tulajnál
sokat állt. Hogy most ezért adott túl rajta, mert neki is vacakolt,
vagy tényleg a szomszéd teleket akarja megvenni ahogy mondta,
az sosem fog kiderülni. Lényeg, hogy nem fogom hagyni magam, ha
nem oldódik meg probléma. Ha kiderül, hogy valami apróság, legyúszott
kábel, rozsdás gyertyapipa, stb okozta természetesen betudom mint
használt jármű vásárlásakor szerzett tapasztalatként.
Egyébként amikor megnéztem, kb 4x indítottuk egymás után, mielőtt
mentem vele próbakört, és akkor semmi ilyen probléma nem
mutatkozott.
Mióta nálam van egy métert sem mentem vele, de párszor be volt
indítva, amire egyik ismerős véleménye szerint besokallhatott
a többszöri hidegindítás miatt a gyertya, és "be lett köpve"
Mivel melózom hétköznapokon reggeltől estig, így csak hétvégén tudom
megmozgatni a gépet. Most épp töltőn az akksi, mert időközben az is
lemerült.
Valódi sikertörténet kezdete ez
Sziasztok!
Első probléma a motorral
Indítás után 2 hengerezik a drágaság, ha nem áll le, egy közepes gázfroccs után összeszedi magát.
Hétvégén ránézek a gyertyákra, elvileg újak vannak benne,
de megnézem, hogy jó-e a típus, és milyen állapotúak.
Benzint kap, mert eléggé dobálja a pamacsokat, és
a kipufogó gáz is elég dúsnak érződik. Vákuum rendszer, esetleg annak
a szabályzójának a hibája is szóbakerült, mivel sokat állt a motor.
Esetleg más tipp?
Köszi előre is.
onero mennyi? haverom fizet 200at de 300onero. 500ezert kart kell csinalj benne hogy megerje... 2evesnel mar 700... ez csak akkor eri meg ha tk-ra torod szerintem
6-7 év alatt KB kifizetem a motorom jelenlegi árát.
És volt benne KB 150e károm 2 balesetből.
Aminek az önrészét ki kellett volna fizetnem.
A lopás az él de hál istennek nem kurrens a motor.
Bár fejlődik,van már bontó aki ráállt mert jó a cucc,
Csak ne tudja meg senki mert nekiállnak venni mint a cukrot és nem lesz egyedi.
Vatta új volt. Már lehet nem két kiló mert 5 éve fizetem és nem volt esemény. Csak arra tartom ha ellopnák, nem bűnözök.
Az Allianz-nál van online szemle. Körbefotózod a gépet, kulcsok, vázszám, km, stb. beküldöd és ha mázlid van elfogadják.
Mondjuk évi 2 kilót egy sima utcai motoros nem fog kiköhögni.
Hacsaknem vattaúj nagyértékű motor a delikvens és nem számít a lé.
Amúgy a biztositas.hu-nál nem lehet választani motort csak személy és tehergépjárművet.
Ne forgasd be magad. Felesleges egyből az injektorra, meg az eladóra gyanakodni. Szerintem semmi baja a motorodnak. A sok hidegindítás miatt valószínű a gyertya lesz a ludas, gyanítom nem melegedett be rendesen. Ilyenkor valóban bekokszosodik kissé ami elég ahhoz, hogy ne adjon szikrát. Másik pedig, hogy ha nem megy fordulaton eleget a motor ahhoz hogy az akksit visszatöltse akkor minden következő indításnál a gyertya egyre gyengébb szikrát fog produkálni, és az égéstermékek a végén megviccelnek. 3-4 ilyen járatás elég ehhez. Az irídiumos gyertyáknak egyébként ez a haláluk, minden olyan beindítás jelentősen csökkenti az élettartamukat amikor nem tudják az üzemi hőfokot elérni. Ha már beindítottad járasd legalább 4-5 percig és ne állítsd le hamar. Szóval gyertya kivesz, drótkefe+féktisztító, visszarak, és öröm. Meglátod. De előtte próbálj meg menni vele egy kicsit, mert lehet beindul az a henger és akkor az égés megoldja az egészet. Elnézést hogy belepofáztam!
beáztatták, és a gyertya vagy a csatlakozás vízben volt egy ideig.
Ahogy a vak mondaná, majd meglássuk`
Egy tartósteszt tigerről olvastam aminél nem tolták vissza rendesen ezért beázott,és berohadt a trafo.
Motorrevüs volt német.
Tény hogy kicseszett nehéz kihuzni úgy belecuuppan,és nehéz rádugni is.
Hál istennek a kis streetem ettől a bajtól mentes.
És mindenmástól is már jó régen.
egy szóval az egész rendszert.
Ha trafó gond, azt könnyű kizárni egy cserével és próbával.
Remélem nem injektor hiba. Már kompressziómérőt is szereztem
Street lyet sose csinált,bár ha sokat áll nem kapja el 2. fordulatra.
Csak 3.ra.
Valszeg az alacsony alapjárat miatt.
Ezt orvosolom hamarosan a télen egy alapjárat állítással,tudja a tököm az angol nevét ennek a menűnek.
Mondjuk én törpöltem a 2 millás ársávban a fekete 11-es speeddel.
De lehet maradna a kis gyöszöm.
sokat állt. Hogy most ezért adott túl rajta, mert neki is vacakolt,
vagy tényleg a szomszéd teleket akarja megvenni ahogy mondta,
az sosem fog kiderülni. Lényeg, hogy nem fogom hagyni magam, ha
nem oldódik meg probléma. Ha kiderül, hogy valami apróság, legyúszott
kábel, rozsdás gyertyapipa, stb okozta természetesen betudom mint
használt jármű vásárlásakor szerzett tapasztalatként.
Egyébként amikor megnéztem, kb 4x indítottuk egymás után, mielőtt
mentem vele próbakört, és akkor semmi ilyen probléma nem
mutatkozott.
Mióta nálam van egy métert sem mentem vele, de párszor be volt
indítva, amire egyik ismerős véleménye szerint besokallhatott
a többszöri hidegindítás miatt a gyertya, és "be lett köpve"
Mivel melózom hétköznapokon reggeltől estig, így csak hétvégén tudom
megmozgatni a gépet. Most épp töltőn az akksi, mert időközben az is
lemerült.
Valódi sikertörténet kezdete ez
Ha igen tudnia kellett róla.
üzlet.
Én visszavinném azonnal vagy csináltassa meg az eladó.
Hétvégén ránézünk mit mutat amikor 2 hengerezik.
Első probléma a motorral
Indítás után 2 hengerezik a drágaság, ha nem áll le, egy közepes gázfroccs után összeszedi magát.
Hétvégén ránézek a gyertyákra, elvileg újak vannak benne,
de megnézem, hogy jó-e a típus, és milyen állapotúak.
Benzint kap, mert eléggé dobálja a pamacsokat, és
a kipufogó gáz is elég dúsnak érződik. Vákuum rendszer, esetleg annak
a szabályzójának a hibája is szóbakerült, mivel sokat állt a motor.
Esetleg más tipp?
Köszi előre is.
Egyébként nem a casco-t propagálom csak írtam, hogy nekem van.
És volt benne KB 150e károm 2 balesetből.
Aminek az önrészét ki kellett volna fizetnem.
A lopás az él de hál istennek nem kurrens a motor.
Bár fejlődik,van már bontó aki ráállt mert jó a cucc,
Csak ne tudja meg senki mert nekiállnak venni mint a cukrot és nem lesz egyedi.
Az Allianz-nál van online szemle. Körbefotózod a gépet, kulcsok, vázszám, km, stb. beküldöd és ha mázlid van elfogadják.
Hacsaknem vattaúj nagyértékű motor a delikvens és nem számít a lé.
Amúgy a biztositas.hu-nál nem lehet választani motort csak személy és tehergépjárművet.
Ha egyáltalán lehet rá kötni normális áron.