Street-en és a többi 675-ösön csak az látszik hogy egy motorkerékpár,milyen kicsi.
Pont az ahogy megy az a legfontosabb.
És aki csak képről neten látta annak fingja sincs róla azt se tudja hova tegye.
Az öregebbek legyintenek hogy ez is 600-as a fiatalabbak meg ugyis valami transzformerszfejű japora gizdulnak.
Mondjuk mentem cbr-el az pont huzatos volt mint a street.
Igen, a streeten nagyon látszik, hogy street, a gülü szeme miatt, azon mindenki fennakad. Nekem viszont az a szomorú tapasztalatom, hogy nem nézik meg sokan. Persze szokták azért nézegetni, meg jóparszor körbeállták már, de nem arat akkora sikert, mint amire számítottam. Persze nem baj ez, nem azért vettem meg, hogy mutogassam, de csak nagyon nagyon avatott emberek szokták észrevenni. Azért van ez szerintem, mert nem tudják mi ez. Ránéz, biztos valami idomos japán, és megy is tovább. Sirokon mást se hallgattam csak azt, hogy ez valami CBR? mert tökre olyan mint egy cbr, mert az ülés alatt van a dob. Itt sportmotoron, ha épp videót teszek fel, sokan ismerik és mondják, hogy jó, de a való világban egy felcicomazott gsxrt jobban megnéznek. Nem tudják ezek mi a jó :-D De ettől én meg imádom :-)
Amikor megvettem a Hondát arra számítottam, hogy egy igazán megbízható motor lesz.
Valamikor biztos az is volt de az utolsó pár hónap csak szenvedés volt (fesszabályzó, karbi szinkron és rejtélyes elektronikai problémák)
Ebben az sem segített, hogy valóban eleinte ismerős szerelőjéhez vittem le aki nagyon szuper aztán még rosszabb lett, két ilyen szaki is belenyúlt.
A végén egy márkaszervízbe vittem ahol rendbe tették de két hét után újból rosszalkodott akkor adtam el...
Alapvetően jó motor volt de nem bíztam benne a végén.
Olyan motort akartam ami nem tucatmotor és van megjelenése.
Tesztek alapján csak jókat írtak a típusról és remélem jól döntöttem.
Nálunk nem nagyon ismerik sztem ezeket a motorokat de sokat utazom külföldön és rengeted Triumphal találkozom az utakon.
300km-t mentem eddig a mocival más világ a szélvédelem hiányzik de ez ilyen.
Sokan megnézik mindenesetre
Elég piszkos volt a gép mert nem használta a tulaj.
Az eladás alőtt akarta lemosni de épp előtte hívtam fel.
Fogok írni majd egy komolyabb "tesztett" összehasonlítva az F4-el.
Röviden nekem sokkal kényelmesebb 175/70 ez a motor.
Szinte egy zsebkendőn megfordul, sokkal könnyebbnem tűnik mint a Honda.
A fékei SOKKAL jobbak, más kategória jól adagolható.
Futóműve elég kénylemes nem tűl feszes nem túl puha.
Agresszív egy motor bármilyen sebességben agresszívan gyorsul már 2000-es fordulattól, pörgős nem lomha szépen veszi a fordulatot.
Példa erre egy kézzel fogtam a kormányt és egy bukkanó miatt hátra dőltem és kicsit meghúztam a gázt, majdnem leestem a motorról pedig 5-ben voltam és városban csorogtam...
Gyorsulásra ez a motor sokkal jobban motorozható a nyomaték és a pörgőssége miatt.
2-10 000-ig érzésre sokkal erősebb mint a Honda utána nincs benne az a rugás ami a Hondában megvolt ellenben az szinte nem csinált semmit 8000-ig.
Hangzásról gyári Arrow dupla dobok gondoskodnak (gyári tuning) szép hangja van ez szubjektív ert szerettem a CBR-ét is de az nem hörgött gáz elvételél ez csinálja.
Szélvédelme az szinte nincs szóval ebből a szempontból a CBr sokkal jobb volt de ez egy naked motor ezek ilyenek hasalni kell rajta.
Kinézetre nekem bejön, hogy nem sok jön veled szembe miután megvettem egyből megtankoltam tele volt motorossal a benzinkút de mindenki nézte a motort a szemem sarkából láttam :).
Ma a lakás előtt hagytam és 2-en is lefényképezték ilyent a Hondával nem sikerült elérnem
Üdv.
Igaz én még csak volt CBR tulaj vagyok, de erősen esélyes hogy street
lesz a következő számomra is.
Gratula a motorhoz. Szerintem jó vétel volt, reméljük igazolódik is a
jövőben. Meg szabad kérdezni mennyibe sikerült megegyeznetek?
Én kértem pár nagyfelbontású képet a mociról, szép állapotban van,
talán ami szúrta a szemem, az hogy kissé koszos volt, fékporosak a
nyergek, láncról kosz itt ott, de ez egy kellemes öszi délelőtt liter
brigéciol társaságában megszüntethető.
Reméljük aktivizálódik hamarosan a Triumph topic
Szal nem meglepő.
Még a warburg csak csak
Pont az ahogy megy az a legfontosabb.
És aki csak képről neten látta annak fingja sincs róla azt se tudja hova tegye.
Az öregebbek legyintenek hogy ez is 600-as a fiatalabbak meg ugyis valami transzformerszfejű japora gizdulnak.
Mondjuk mentem cbr-el az pont huzatos volt mint a street.
Valamikor biztos az is volt de az utolsó pár hónap csak szenvedés volt (fesszabályzó, karbi szinkron és rejtélyes elektronikai problémák)
Ebben az sem segített, hogy valóban eleinte ismerős szerelőjéhez vittem le aki nagyon szuper aztán még rosszabb lett, két ilyen szaki is belenyúlt.
A végén egy márkaszervízbe vittem ahol rendbe tették de két hét után újból rosszalkodott akkor adtam el...
Alapvetően jó motor volt de nem bíztam benne a végén.
Olyan motort akartam ami nem tucatmotor és van megjelenése.
Tesztek alapján csak jókat írtak a típusról és remélem jól döntöttem.
Nálunk nem nagyon ismerik sztem ezeket a motorokat de sokat utazom külföldön és rengeted Triumphal találkozom az utakon.
300km-t mentem eddig a mocival más világ a szélvédelem hiányzik de ez ilyen.
Sokan megnézik mindenesetre
Az eladás alőtt akarta lemosni de épp előtte hívtam fel.
Fogok írni majd egy komolyabb "tesztett" összehasonlítva az F4-el.
Röviden nekem sokkal kényelmesebb 175/70 ez a motor.
Szinte egy zsebkendőn megfordul, sokkal könnyebbnem tűnik mint a Honda.
A fékei SOKKAL jobbak, más kategória jól adagolható.
Futóműve elég kénylemes nem tűl feszes nem túl puha.
Agresszív egy motor bármilyen sebességben agresszívan gyorsul már 2000-es fordulattól, pörgős nem lomha szépen veszi a fordulatot.
Példa erre egy kézzel fogtam a kormányt és egy bukkanó miatt hátra dőltem és kicsit meghúztam a gázt, majdnem leestem a motorról pedig 5-ben voltam és városban csorogtam...
Gyorsulásra ez a motor sokkal jobban motorozható a nyomaték és a pörgőssége miatt.
2-10 000-ig érzésre sokkal erősebb mint a Honda utána nincs benne az a rugás ami a Hondában megvolt ellenben az szinte nem csinált semmit 8000-ig.
Hangzásról gyári Arrow dupla dobok gondoskodnak (gyári tuning) szép hangja van ez szubjektív ert szerettem a CBR-ét is de az nem hörgött gáz elvételél ez csinálja.
Szélvédelme az szinte nincs szóval ebből a szempontból a CBr sokkal jobb volt de ez egy naked motor ezek ilyenek hasalni kell rajta.
Kinézetre nekem bejön, hogy nem sok jön veled szembe miután megvettem egyből megtankoltam tele volt motorossal a benzinkút de mindenki nézte a motort a szemem sarkából láttam :).
Ma a lakás előtt hagytam és 2-en is lefényképezték ilyent a Hondával nem sikerült elérnem
Igaz én még csak volt CBR tulaj vagyok, de erősen esélyes hogy street
lesz a következő számomra is.
Gratula a motorhoz. Szerintem jó vétel volt, reméljük igazolódik is a
jövőben. Meg szabad kérdezni mennyibe sikerült megegyeznetek?
Én kértem pár nagyfelbontású képet a mociról, szép állapotban van,
talán ami szúrta a szemem, az hogy kissé koszos volt, fékporosak a
nyergek, láncról kosz itt ott, de ez egy kellemes öszi délelőtt liter
brigéciol társaságában megszüntethető.
Reméljük aktivizálódik hamarosan a Triumph topic
Street Triple tulajdonos lettem a napokban.
Remélem elférek itt nálatok a fórumon néha.
Előtte egy cbr f4-es mocim volt de ég és föld a két motor szerencsére a Triumph javára.