Ah,eddig nem,van egy kis problem vele,amit idohiany miatt meg nem orvosoltam.
Streettel mar kakucson botladoztam egy sort.
A meloban a juli-aug a főszezon igy nehezebb.
Őrülök, hogy jól érezted magad, mert ez a lényeg. Tehát akkor nem csak egyszer 20 perc volt. Kérdésem erre irányult, nem igazáb tudom mijen köridő a jó. A felvétel alapján tök jót mész.
Csoportok voltak?
Vagy mindenki mehetett egyszerre?
Bár pontosan nem tudom, de 2:15-2:16 körül. Sajnos a gopro a 3 alkalomból 2szer mar a boxutcaban lefordult a tankról, úgyhogy csak ez a felvétel maradt, ebben meg nincs tiszta köröm. Elsőre talán nem olyan rossz, utcai gumin, meg szar fékkel, de nagyon sok van benne. Leginkább a kanyarsebesség az, ahol fejlődnöm kell, abban nagyon sok ott maradt. De mondom, első alkalom volt, nagyon élveztem, nagyon jó volt a társaság, valamint tőlünk minden és mindenki sértetlenül megúszta a napot, ez a legfontosabb. Remélem lesz, amikor a bandából is csatlakozik valaki
Van 2 hátsó lábtartóm és már hetek óta nyaggatnak, hogy szerezzek nekik egy hátsó ülést mert 3-asban szeretnék csinálni... Tudna valaki segíteni nekem, hogy meglegyen a motorom boldogsága? 19 éves a bestia. Előre is köszönöm!
Pontosan, most egy alapos pucolás vár a gépre. A gond annyi volt, hogy miután feldobták a dobot, elindultam haza, és még pesten meghalt a motor, aminek motormentés lett a vége, vissza a szervizbe.
Az egyszerű oxidáció. A pl. sarus csatlakozásnál lényeges a szoros összenyomódás csatlakoztatáskor, így, ha dielektromos zsírral (amit magyarszki nemigen találni ilyen néven, tán a szilikonzsír felel meg neki; a kontaktok vízmentesen tartására szolgál, de jópár év után, vagy ügyes, pl. féktisztítóval "dzsuvátlanító" gazda/szerelő esetén eltünedezhet, ha volt is) be van kenve, azon átvágja magát az érintkező felület (saru apa/anya), de körülötte ott marad a trutymó és védi.
Szóval akkor egyszerű kontakttisztításba került a móka és nem kellett komplett egységet fizetni?
Csőhöz (is) grat! :)
Helyzetjelentés:
csatlakozókon zöld akkusav szerű fikát találtak, ami rendszeresen kontakt hibákat okozott, emiatt nem tudtam beindítani. Több mint valószínű az előző tulaj kint hagyta esőben sokszor, kapott minden irányból vizet, vagy hasonló a teória, hogy mitől lett minden vezeték tiszta "kosz". Mint utólag kiderült, nagy valószínűséggel emiatt kellett AC egységet cserélni. Na de elindult a gép a gyógyulás útján, az új pöffögő is felkerült, aminek gyönyörű a hangja.
Feltehetően ennek az alapbeállítása az egyik fix számítási alap, amire alapozva számol / adaptál az ECU, ezért nem önkalibrált.
Ugye a motor forgat a pillangótengelyen, ami változtat a TPS szenzor jelén, amit az ECU figyelembe vesz, ha van TPS-Map-je, ...
Hidegen (szonda) pedig nincs használható lambdaszonda jel, és azért ott akad némi korrekciós tényező, hogy mennyi legyen az (befecskendezett) annyi, a jól-rosszul vélt beáramló légmennyiséghez.
Nagy gáznál való igaz, túl sok befolyása nincs, de azért nem talán nem is jellemző, hogy pl. 2000-nél valaki a 9000-nek megfelelő gázállásra ránt minden átmenet nélkül.
Értem hogy a motor miért kell. De mi szükség van az alapjárat állító kalibrálására? A motornak vannak végállásai. Mitől felejtené e a helyzetét hacsak nem elromlott?
Az alapjárati motor ahogy a videón is látható csak a pillangószelep zárásközeli állását szabályozza. Tehát ha az ürge túl nagy gázt húz, ez nem fogja elvenni a naftát mert kívül esik a szabályzási területén. Motorfék üzemmód és a gázadás szabályzás szerintem csak a Drive by wire rendszereknél van vagy méga GSX-R-eknél ahogy van egy másodlagos pillangószelep amit az ECU üzemeltet.
Streettel mar kakucson botladoztam egy sort.
A meloban a juli-aug a főszezon igy nehezebb.
Az F3-al voltál már pályán?
Csoportok voltak?
Vagy mindenki mehetett egyszerre?
Sokan voltak? mennyit mentél?
Mi is voltunk Blazs-al Kakucson.
Ott nincs sebesség, de kanyar annál több.
Grat. mégegyszer.
http://youtu.be/RJ9mEs3rDzE
Ha delutan mennel, akkor lehet megprobalok ellogni :D
Úgy alakult, hogy holnap nem melózom.
Valaki esetleg pályázni eljönne?
Van 2 hátsó lábtartóm és már hetek óta nyaggatnak, hogy szerezzek nekik egy hátsó ülést mert 3-asban szeretnék csinálni... Tudna valaki segíteni nekem, hogy meglegyen a motorom boldogsága? 19 éves a bestia. Előre is köszönöm!
Hol készült a kép?
Szóval akkor egyszerű kontakttisztításba került a móka és nem kellett komplett egységet fizetni?
Csőhöz (is) grat! :)
Helyzetjelentés:
csatlakozókon zöld akkusav szerű fikát találtak, ami rendszeresen kontakt hibákat okozott, emiatt nem tudtam beindítani. Több mint valószínű az előző tulaj kint hagyta esőben sokszor, kapott minden irányból vizet, vagy hasonló a teória, hogy mitől lett minden vezeték tiszta "kosz". Mint utólag kiderült, nagy valószínűséggel emiatt kellett AC egységet cserélni. Na de elindult a gép a gyógyulás útján, az új pöffögő is felkerült, aminek gyönyörű a hangja.
Jöhettél volna 6 héttel korábban.
Melyik speed-be való, és mi az ára?
Ugye a motor forgat a pillangótengelyen, ami változtat a TPS szenzor jelén, amit az ECU figyelembe vesz, ha van TPS-Map-je, ...
Hidegen (szonda) pedig nincs használható lambdaszonda jel, és azért ott akad némi korrekciós tényező, hogy mennyi legyen az (befecskendezett) annyi, a jól-rosszul vélt beáramló légmennyiséghez.
Nagy gáznál való igaz, túl sok befolyása nincs, de azért nem talán nem is jellemző, hogy pl. 2000-nél valaki a 9000-nek megfelelő gázállásra ránt minden átmenet nélkül.
Az alapjárati motor ahogy a videón is látható csak a pillangószelep zárásközeli állását szabályozza. Tehát ha az ürge túl nagy gázt húz, ez nem fogja elvenni a naftát mert kívül esik a szabályzási területén. Motorfék üzemmód és a gázadás szabályzás szerintem csak a Drive by wire rendszereknél van vagy méga GSX-R-eknél ahogy van egy másodlagos pillangószelep amit az ECU üzemeltet.