Az olajam folyik még mindig :D a dekninél van egy réz karika. Szerelő nem cserélte ki. Folyik a vizem is mert a bilincset sem cserélte ki és visszalazul a csövön. :D De majd én megcsinálom a héten...... Amúgy minden fasza minden jó, megy mint a barom.
Szia, Gratulálok a zöld tesóhoz. Az enyém 2008-as és válto szenzor hülyeskedésen kívül mas gondja még nem volt, az is meggyógyult magától 3 újraindítás után. Pince pakolásnál felbukkant egy led-es hátsó lámpa integrált index-el, ha érdekel. Nekem is ilyen van fenn, de vhogy kettő lett belőle
Nekem mákom volt, mert 15600zal vettem, de bukott motor volt. Amit olvastam a 675os triumph blokkról az az, hogy egy nagyon jól sikerült konstrukció. Ha latszik a gazdáján h gondos, esetleg vezetett szervizkonyves, én egy 40ezer körüli Daytonara is be merném tolni a pénzt. Állapot számít, nem a km
Ne idegelj mar le van vakolva regota,egyszeruen tuldusit majd a szezorok miatt elkezdi szegenyiteni,de ekkor rant rajta,ez par honap mulva lekokszol mindent amitol jon a haromhengerezes es a csekkendzsin,szivosortol a hengerfejfelujitasig minden megvolt,az egr is kivan baxva,probacseren volt ecu tol a mindenfele szenzorokig minden.De volt egy halom gyari szakinal,hibaelemzo gurunal.
Mar mondtak ingyen vigyem a francba.
Nem fogom tudni kihasználni a nyáron sajnos.