Az, hogy a kipufban nincs benne a furulya szerintem nem számit. Nekem szezon kezdet óta nincs benne, és ugyan annyi mint tavaj, ha húzom, ha nem. De inkább igen, mert imádom a hangját.
:-P
Vagy rövidet mentél és hudejóhangjavanszezonkezdésvisszakaptamdejó érzés miatt húztad neki rendesen.
Menj pár hoszabbat és ne a trip compot nézd mert ha nincs nullázva tud blődeket írni.
Tankolj rá és számolj.
Tavaly, legalabb 1 literrel kevesebb volt 5.2-5.8 kozott alakult az atlag.
Annyi, hogy ki lett szedve az Arrow csobol a hangtompito :), ez ennyit szamitana?
Pillanatnyi fogyasztasra 4.2-t mutatott 90-nel, max 4.4-et, most 5.5 ala be sem nez.
De 3 napig meg az alap arrow-os terkep volt rajta, es ugy is 6.8-7 litereket betolt magaba...
Amugy annyira nem problema, mert nem sporolasra van, csak picit meg piszkalja a csoromet
A sportdobhoz piszkáltak térképet?
Ilyen nagyon civilizált tempóbaan kb 5 liter lehetne de olyan még nemigen volt.
Alap túratempó igazodva a többiekhez 5,5 egyedül általában a sebességhatár max falun közelítem meg amúgy szeretem a hangját kihuzatva szal 6,5-7,4-ig de az már szélsőséges rövidut nyélgáz kombo.
Zoli, neked mennyit fogyaszt ugy egyebkent?
Nekem most 6.3 ha majdnem csak fouton megyek stabil 90-100korul, ha huzogatom neki akkor 6.8-7.0 korul van :(
Kicsit sokkallom, mert alig megyek aztan kereshetem a benzinkutat
Ezzel tisztában vagyok, élvezem a hangját, sokszor tilt, sokszor pirosba forgatom.
Igazából annyit eszik amennyi jól esik neki, az élményt adja mellé, és akkor nincs baj
Fogyasztást ne nézd,most még friss a motor,az élmény,a szezonkezdet,sokat húzod neki.
Jelenleg én is 6,6-nál állok.
210-nél már kéri a tankolást.
Pedig nagyon tatás vagyok.
Ja és vállalhatatlan a hangja hangtompító nélkül egész napos motorozás során. Este majd szétrobbant a fejem
azt hittem valahol kinyílt a leömlő annyira irritálóan hangos lett, pedig egész nap füldugóban motoroztam
Első komolyabb konklúzió a tripláról:
Vasárnap sikerült egy 400 km es túrát letekerni vele. Iszonyat jó a fék és futómű, nyomatékból előzni
gyerekjáték vele. 70-170 között 6. ban akkorát tol mint egy mozdony. Fogyasztása 7.1 fedkomp szerint,
szerintem 7,4 l/100km. Vízből úgy tűnik sok volt benne, mert kifújta a felesleget magából egy benzinkúton.
Szóval annak a fogyaszása 5 deci
Akksim kukás, mert 6 pálcikás hőfoknál (95-100 fok) nem bírja megtekerni a blokkot, ha 4 pálcikára visszahűl
akkor simán, gond nélkül indítja, már meg is van az új, ma meló után belehelyezem.
Amit még szoknom kell nagyon az a motorerő 1-2 ben. 1 ben folyamatosan kerekezni akar 2-ben is "szívja az orrát
mint a taknyos pulya" Illetve a nyomatékból közlekedést, 600 pörgős blokk után fura hogy 10e környékén tilt a gép.
De ez mind alakul majd az ezer km alatt.
Összességében imádom, kuriózium egyedi gép, szép hanggal, erős motorral, penge fékkel, és futóművel.
Akkora fék van rajta, hogy ma is kocsányon lóg a szemem
Egyben akarod eladni vagy Hajlandó lennél megválni 1-2 dologtól róla? Sárvédő, bukógomba érdekelne. Ha jól látom deknivédő is van rajta. Ha tényleg az és nem csal a szemem akkor az is érdekel :D
:-P