Hááááát, nem nagy neki egy kicsit? A végén még túl gyorsan venné a kanyarokat, aztán megint kereshetem a szemben jövők sávjában... Amikor mögöttem jön, már reflexből ott keresem a tükörben.
ááá arra azért vigyázok Amúgy ezt néztem ki a mi kis fantom motorosunknak... Ezzel talán hosszabb életű lenne meg mi is csodálhatnánk a tájat motorozás közbe
Tudod, nem mogunk, csakhát Zolinak a sárvári várparkolóban a jégső és vihar után a "Hát bazd meg"-en kívül már nem nagyon terjedt a szókincse. Mondjuk a több hangsúllyal is megismételte.....
Ráadásul egy öngyilkos-jelölttel motorozunk.
Ejha...ne morogjatok már, majdnem jó idő van, csak hideg és esik , talán augusztusra jobb idő lesz már, nekem is a gránátom tele van ezzel az ősszel...
Hogy én is beleszóljak, az enyém gyári áttétellel 110-nél 8000-et forog/ forgott, előre tettem nagyobb lánckereket , gyengébb lett, de gurgulászni, bóklászni nekem tökéletes, már csak egy magasabb kormány kellene, egy nagyobb tank, egy kényelmesebb ülés, egy hátsó ülés, egy markolatfűtés, egy abs, egy tempomat..... és belelóg a kezem a bilibe
És még ezel akarok Erdélybe kijutni valamikor (hüle gyárek!)
Jaj, hát tudod, szerintem arra hajt, hogy felkenődjek egy szembe jövő autó szélvédőjére, azért nem gyorsul.
Vagy, hogy a nyakadra mászva vigyelek magammal......
Tyű látom ugrassz erre a témára Ha már ilyen pörgős a sas akkor ugyan má előzésnél egyet rúgjál rajt vissza vagy ne adj Isten kettőt is hogy legközelebb majd a Katica is beférjen Inkább akkor húzd meg kicsit a bajszát mint egyenesekbe csőgázon... Amúgy meg nálam a 7ezer majdnem 160
Ja hozzáteszem ez a blokk 86-os fejlesztés azóta egy ujjal nem nyúltak hozzá, pedig tavaly még lehetett kapni ex500-ast az amcsiknál újan, szóval nem hiszem, hogy könnyen szétpörgethető, széthullós blokk ennyit megélt volna, pláne nem a pereskedés hazájában. Tudod ezekből a típusokból már jó pár 100ezer km fölött járó példány zakatol még az utakon, ez már bizonyított, a tiédben lévő suzuki sv/dl blokk koppintás még nem igazán, pláne nem a tiéd amiben még kevesebb a km mint amennyivel a robogóm eladtam szóval... egy szó mint száz ne fikázd már állandóan a kawát inkább a gázt húzd a tiédnek aztán meglátod annak is felpörög a mutatója
Nem volt semmi necces előzés, arra szoktam emlékezni, nem láttál te még neccesen előzni engem, azt inkább egyedül szoktam
A motort meg már elmagyaráztam, hogy nem üveghang, 6.-ikban 7000-et forog 120-on , 10000-et pedig 170-en az a vége, amúgy meg 10500-on adja le a max teljesítményét, 9500-on a max nyomatékát, ez nem 1 hereges 600-as enduró, ez egy pörgős motor, tesztjében is azt irták anno, hogy élvezetes motorozáshoz 5-nél tovább ne kapcsoljon az ember, ehhez képest ritka mikor egyátalán nem 6-ba megyek, szóval szerintem messze állok attól, hogy szétpörgessem okoska A tiéd sem pörög sokkal kevesebbet még ha 650-es sem, csak az amúgy sem gyári 2az egyben kipud miatt nem hallod
Egy jó kis sör nekem is jól esne... Annyi előnye volt az esőnek hogy vissza felé legalább nem volt melegem. Majd holnap fogom elsírni magam mikor kitolom a motort Ja meg még egy dologra jó volt a mai nap. Bebizonyosodott amit régóta sejtettem, hogy a Gyerek nem komplett...
Szentem jó kis gurulás volt bár az odaút jobban tetszett, de a visszaút is túlélhető volt mondjuk ez a jég engem is meglepett rendesen, pedig eleget mentem már hasonló vízekkel járó viharban, de ekkora szemű jéggel, meg ilyen vízátfolyás+motordöngető oldalszél kombóban még egyszerre nem volt részem leizzadtam párszor mikor irányíthatatlanul sodort a víz az út legszélére
Ezt tanúsítom, mert megint láttalak ugyanott álltam mint a múltkor és persze megint nem vettél észre amúgy megnyugtatlak ahogy elhúztál utána 1 perccel elállt az a kis csöpögés is és kisütött a nap
Viszont vigyázz, mert lassan kivívod miatta a márka hűek haragját!
Ráadásul egy öngyilkos-jelölttel motorozunk.
Hogy én is beleszóljak, az enyém gyári áttétellel 110-nél 8000-et forog/ forgott, előre tettem nagyobb lánckereket , gyengébb lett, de gurgulászni, bóklászni nekem tökéletes, már csak egy magasabb kormány kellene, egy nagyobb tank, egy kényelmesebb ülés, egy hátsó ülés, egy markolatfűtés, egy abs, egy tempomat..... és belelóg a kezem a bilibe
És még ezel akarok Erdélybe kijutni valamikor (hüle gyárek!)
Vagy, hogy a nyakadra mászva vigyelek magammal......
A motort meg már elmagyaráztam, hogy nem üveghang, 6.-ikban 7000-et forog 120-on , 10000-et pedig 170-en az a vége, amúgy meg 10500-on adja le a max teljesítményét, 9500-on a max nyomatékát, ez nem 1 hereges 600-as enduró, ez egy pörgős motor, tesztjében is azt irták anno, hogy élvezetes motorozáshoz 5-nél tovább ne kapcsoljon az ember, ehhez képest ritka mikor egyátalán nem 6-ba megyek, szóval szerintem messze állok attól, hogy szétpörgessem okoska A tiéd sem pörög sokkal kevesebbet még ha 650-es sem, csak az amúgy sem gyári 2az egyben kipud miatt nem hallod
Most megint mér nem? nem emlékszem semmi kirívó esetre