Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mostmár tipli aludni, mert holnap, pontosabban ma(!) nem fogod észre venni a hibákat a motorokon, amiket megnézel!
Egyébként sok sikert a vásárláshoz, ha lesz!
amúgy meg szerintem tökmindegy hogy most az kamu bug bang vagy sem... nagyon szép motor ennyi a lényeg
ha nem ilyen gizda lennék meg pár évvel idősebb nekem is tetszene az a gyerekmotor
Megnéztem a hsz-kat. Nem semmi
Nekem akkor is tetszik a big bang blokkos kék-fehér-feketében. Bár amikor kijött, elöszőr azt mondtam: úúúúristen, de kib....t ronda
De azóta megtetszett. De ki tudja, mire ezt a gixert megunom, lehet már nem is akarok sport motort
És ha nem sport lesz, akkor VZR1800
azért rángat mert ha jól tudom sv-nél a gyújtás az pont 90 fokra van ezért van az hogy 0-90 fok elvégzi a munkát a két henger aztán 270semmi még 360 semmi aztán kezdődik elölröl ezért van az rángatás. Nemtudom leírni R1 big bang meg kamu big bang, van egy videó hogy r1 vs police azt olvasd el, Lecsóbá megmondja az igazat ott.

Próbálok olyat veni ami tetszik és a seggem alá van szabva, remélem találok is. Meghalni meg nem szeretnék úgyhogy vigyázva lesz rá
Szerintem(!) egy 125-ről felülni egy 600-ra nem nem annyira gáz. Simsonról, na azt már
1000 SV nem egy dúrva gép szerintem. Egy ezres gsxr 160-180 pacival már az, de az 1000 sv(121 Le) szerintem egy szinten van egy 600 gixerrel(120-127 Le), kivéve a nyomaték. Én sokat motoroztam mindkettővel, van némi tapasztalatom. Nekem tetszik nagyon az SV a kinézete miatt is, a V2 hangba szinte szerelmes vagyok, nekem kényelmes is volt, és ahogy tol ......
Ami nem tetszik benne, az a "rángatás", ami a V motornak köszönhető, és hogy az alacsony fordulatot nem nagyon szereti. Az ezres sor 4-el 6.-ban 50-el úgy mentem városban, mintha villanymotor lett volna alattam, szépen simán ment, de az 1000sv-vel asszem 3.-ba mentem, vagy talán 4.-be. Egyszer cseréltünk a haverommal motort egy benzinkúton, én K1 ezres gixerről ültem át az sv1000-re. Majdnem sikerült eldobnom, mert ahogy elindultam a kútról, és akartam megkerülni az épületet, közben váltottam 2-be, és ahogy felengedtem a kuplungot, elég rendesen beszaggatott
Előtte sor 4-el soha nem tapasztaltam ilyet, ugyhogy rendesen meglepett a dolog, de szerencsére nem borultam el. Nem tudom, lehet én voltam a balfasz.....
Saját V2 motorom még nem volt, de még tervben van,hogy ha ezt a "kis gixert"egyszer eladom, akkor pl egy VTR SP2, vagy RSV-re váltok. Vagy, big bang blokkos(2009-) R1, bár az nem V2.
Na, most hogy írtam egy regényt , annyit mondok, Levi, akármilyen motort veszel, az a lényeg, Neked tetszen, ne akarj vele jaszkarizni, mert általában abból van a baj, és hogy legyen már jó időőő, hogy tudjunk menni!
lehet hogy nagy az önbizalmam de fejben dől el, láttunk már sok olyan "rutinos" vén rókát aki nem tud megfordulni egy supermotoval a 4 sávos úton... Most szerintem rosszul is fogalmaztam de félre is értetted amit mondani szerettem volna

vfr-hez kicsit fiatalosnak érzem magam ha átgondolom hogy menyi lesz a hosszú túra és mennyi az ilyen 1-2 napos kiruccanás nem kell nekem még egy "túra" motor
vfr-ről lemondtál?
Van önbizalmad
Nem mondtam hogy nem tér el egymástól, lehet rosszul fogalmaztam. Azt akartam írni na most nagyon átvitt értelembe hogy nincs akkor különbség a két motor között mint egy űrhajó és egy hajó között... mind a kettőnek 2 kereke van, kormánya van féke és váltója. Más stílusban kell vele motorozni és nem a határokat feszegetni. Nem feltétlen hal meg az aki 125 ösről ül át 1000-re... Sok ismerősöm van aki simsonról vagy mz-ről ült át 600as sportmotorra, élnek még és motoroznak... a fokozatosságban anyit egyet értek, hogy tudni kell kezelni azt a gázkart és nem kell a leggyorsabbnak lenni... De akinek van hozzá tehetsége akár busával is kezdhet SZERINTEM!
Azért ezt megcáfolnám .Te se gondoltad komolyan hogy egy 125 2t enduró és egy 1000 4t sport-túra motor kevésbé tér csak el egymástól nyilván minden az ember csuklóján múlik.De azért a fokozatosság elvét ésszerű betartani
Sok az 1000-es szerintem. Abban viszont nem értek veletek egyet hogy azért sok mert 125röl ülnék át rá. Anyira azért nem erős egy 1000-es jobban mondva nem olyan a nyomatékleadása hogy ne lehessen motorozni vele, sőőőt kényelmesebb. Az a baj hogy ha nem tudja az ember hol a határ.
Igen tibcsi, ez teljesen jogos.
Nagyon megnyugtató tudni és érezni hogy bőven van miből
gazdálkodni lóerők és nyomaték terén.
Mondjuk egy esetleges veszélyhelyzet, vagy szűk előzés esetén pláne!
Amiért én a kisebbet javaslom az a súly és kezelhetőség terén nyilvánul meg leginkább.
Egy DT 125 ről átülve ez nagyon nem mindegy szerintem.
Egyszer beszéltem egy kollégával, ő ment pár kört az ezredessel és rögtön a súlyát említette. Én egy DL 1000 V Strom mal csapathattam pár kört, valóban jól esett a plusz motorerő,
a mennydörgés szerű hangról már nem is beszélve.
Érvek és ellenérvek sorakoznak.
Remélem tavasszal már az új mocival látjuk F.Levit!
Addig is rövid telet Szekszárd környéki barátaim!
Ezt nem is vitatom Gyure! Persze hogy elég a 650 is! Én csak azért javasolnám az ezrest, mert szerintem nagyon jó az ára ezreshez képest, és pl 2 személynél azért jól jön az a plusz nyomaték, amivel az ezres többet tud. Az igaz, hogy bőven 200 fölé megy az óra az ezresnél, de csak ha Te akarod! Fejben döntöd el, hogy mennyivel akarsz menni. Aki hülye, és eszetlen, az a 650-est is eldobja, és akár ott is maradhat. Az egyik barátom mondása jut eszembe: a van-tól nem kell félni!
És ebben van valami. Nem feltétlen olyan motort kell venni, aminek minden tudását, erejét ki tudod használni. Nem baj az, ha van bőven tartalék! Persze ez csak az én véleményem! Kinek a pap, kinek a papné. Na de hogy ezt pont én mondom, aki az R1-ről ült át GSXR600-ra. Na ez hogy van.....?
Szerintem a fokozatosság elve nem hülyeség.
Én az mondom neked Levi, a 650 jó választás.
Már bagóért kapsz injektorost, karbist meg szinte gombokért
Nem eszi le a hajad és megbocsájtja a meggondolatlan csuklómozdulatokat. És a 72Le bőségesen elég minden itthon létező szabály megszegésére
keresgélünk még egy darabig, időm van ráérek
"Csak" 121 Le
A lényeg, olyat vegyél, ami Neked tetszik!
Raptorban is sv blokk van kicsit átdolgozva, feszesebb futómű jobb fék talán szebb, nem inkább csak másabb Ami miatt nem akarok 1000-est hogy az mégis csak 13x lóerő, több az éves fenntartása, gumit is és a láncot is jobban eszi, a fogyasztása is több 200 fölött is könnyen megy.... azért lenne szimpatikusabb a 650. A vfr inkább csak fellángolás volt elgondolkodom még az 1000esen de családnak sem tetszene 1000es motor
Persze hogy motorral voltam, autóval nagyon ritkán járok Szekszárd felé. Viszont ha motorozok, szinte biztos, hogy a kilátóban kikötök.
A VFR....... nem hiszem hogy rossz választás lenne, eleve mert honda. Egyszer mentem egy 2005-ös évjáratúval, tetszett, csak nekem nagyon nem tetszik a motor eleje, a fejidom. Az SV, mentem 650, és 1000-el is. Egyértelmű, hogy az 1000-t választanám. Nem azért, mert a 650 nem elég, de árban kicsivel több csak az 1000, viszont nyomaték, lóerő több. Uncsitesóm is 650-et vett annó, de már bánja, hogy nem az ezrest. Ezzel most nem lebeszélni akarlak a 650-ről! Csak a véleményem írtam le. A Raptorról meg semmit nem tok Olyan ritkán látok, mint pl fehér hollót .
uma 664 eszembejutott
125R nem nagyon van a környéken úgy hogy lehet én voltam, ha UMA- számokat már elfelejtettem volt a rendszáma akkor én voltam Motorral voltál, mert akkor szerintem megismertelek volna. Előfordulhat

Motor úgy néz ki, hogy sok a szar. Vfr800 Sv650 vagy a Cagiva raptor jöhet szóba jelenleg. Most van egy raptor 800ért szivemszerint nem adnék ki enyi pénzt érte, pláne úgy hogy szüleim adják a pénz nagy részét Nem tudom mi lesz még, tavaszig csak lesz valami bicikli
Na ez igaz, tényleg jól felpezsdült az élet a fórumon
Veled mizu....? Lesz SV.....?
Egyébként, bár nem mondom biztosra, de lehet hogy mi már találkoztunk, csak nem beszéltünk
Nyáron egyszer voltam egy barátommal szekin a kilátóban,és ott volt egy srác egy kék 25-ös DT-vel, csak épp egy csajszival dumálgattak, úgyhogy nem akartam odamenni megkérdezni, hogy Te vagy a F.Levi....?
Én azon akadtam fel hogy az én fejemet akarja szétverni egy bukóval amikor én teljesen normálisan szólaltam meg, Őt sem és a ktm-et sem szidtam Azt mondta hogy most itthon van az ünnepekre Mi meg már kezdtük pont jól érezni magunkat amikor rámszólnak telefonon, hogy megint lelettünk kisgyerekezve, akkor lettem én is ideges és írtam csúnyákat neki Legalább felpezsdült a Pécs és környéke
Neeem, semmi gond nincs, és nem is lesz. Én találkoztam már párszor 'Delaware"-vel, egy tök nyugis, jó fej srác. Gondolom nem esett neki jól, hogy valaki "lehúzza" azt a motort, amit ő szeretne(lehet rossz paszban is volt), ezért már méregből írt. Nem védeni akarom, mert ami azt illeti tényleg jó pár mondata elég hülyén jött ki, és el is lett túlozva a dolog elég jól, és olyan arcoskodónak is tünt, de én nem olyannak ismerem. Egyébként nem lesz egyszerű összefutni vele, mert osztrákban él, ritkán jár "haza". De ha egyszer meg lesz beszélve egy találkozó, én is szívesen elmegyek
azon kiégtem, nem is szóltam hozzá csúnyán aztán szét akarja verni a fejemet itt lakik pár km-re remélem összefutok vele aztán megkérdezem hogy miért is akarja szétverni a fejemet
RC8...... őőőőő.... nem is tudom, az akkor most hulladék vagy nem....? Remélem most nem akarod szétverni a bukót a fejemen )