Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valahogy gondoltam hogy nem sbk-ra készül a motorod, oda rc8 kell (pécs és környéke...)

Én is mentem Apu motorjával, 13fok volt de akárhányszor próbáltam kigyorsítani csak ment el a hátulja
Én nem készülök az sbk-ra, úgyhogy 4:2 lesz, ez már tuti, mivel már készen is van a rendszer, csak várom a jó időt, hogy fel tudjam vinni a gépet a "telepítésre" , hála Renitensnek!
Tegnap nem bírtam magammal, és csak kerültem egy pici kört,ami arra épp elég volt, hogy kicsit mozogjon a motor is, meg én is enyhítettem a kedély állapotomon. De még mindig nem raktam el "hosszú álomra", mert Baján pl a hőmérséklet 15 C volt ma. Az utak is elég jól felszáradtak, úgyhogy én még lehet megyek még idén.
Nem tudom akkor hogy volt a szabályzat, most sbk-ban is úgy van, hogy ha gyárilag 1 dobos akkor a versenyen is 1 dobos kell egyen. Most pl a lámpamatrica is kötelező lesz azért hogy minél jobban hasonlítson egy utcai motorra
Én úgy tudom, hogy Kispataki GSXR1000-ére csinált a Bodis rendszert az OB-ra egyik oldalon "ledugózva" a sajátos szabályok miatt. Az SBK-n szerintem nincs ilyen, mert emlékszem 2002-ben Edvards VTR SP2-jén szezon elején még 2-1 rendszer volt a gépen, a szezon végén meg 2-2-be.
Ma az év utolsó gurulása lesz délután ebben a szép időben.Irány a szerelő
Köszönjük szépen! Nektek is áldott, békés ünnepeket kívánunk!
Köszi, viszont Nektek is!
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek
Már felvettelek. Látom a profilképed is.
nem jött össze lugosi.fruzsina így ahogy írtam ez a mienk.próbáld meg.
live:akrapovicman elvileg ezen tudsz skype-on felvenni
pssszt, nem tudja senki hogy ez titkos
Levi milyen bizalmas infokat adsz ki ?
komolyak a titán rendszerek, szerintem 2 kg alatt van a teljes rendszer a cbr 600-on (1 dobos rendszer) na meg legalább 200ezer nagyon alaphangon
Nem titán , bár ha lenne rá pénzem, abból lenne.
És remélem nem is kell ledugózni az egyik dobot
De hogy így egyedi lesz a motorom, az tuti
Karácsonykor remélem idén is 10 fok fölött lesz a hőmérséklet
Ma vonattam ki a Hornetet. Hjajj....
2csöves teljes titán rendszer ? erre van egy jó sztori, sbk-ra csinálták azt hiszem Bódisék a rendszert, de a 2 dobossal mindig gyengébb volt, de a szabályzat kiírja hogyha gyárilag 2 dob akkor a versenymotoron is 2 dob, ezért simán ledugózták az egyik oldali kipufogót így maradt a 4-2-1, mi meg nézegettük suliba hogy hogy is lehet ez a cső, mit keres rajta egy vakdugó aztán kinevettek hogy nem tudjuk
Én is, és szerintem Viszi barátom is szívesen megyünk túrázni, ha sikerül összehozni. Remélem nem fog sokáig tartani a tél , és akár mehetnénk egy "szezon nyitó" gurulásra is. , vagy fórum talit szervezni, vagy ..... tudomisén.... bármit Én személy szerint baromira várom a tavaszt, mert ha minden igaz kész lett, ahogy Renitens mondja: az agylövésem, ami annyit jelent, hogy komplett Bodis rendszert kap a motorom (4:2) GP1 dobokkal.
én onnan mehetne egy túra Orfűre, a tavalyit bepótolni de ez még jócskán a jövő zenéje, holnap 20 centi hó
Úgy legyen!
Remélem tavaszig nekem is sikerül motort vennem, tavaszig megpróbálhatnánk összehozni egy olyan találkozót mint ami 3 éve volt talán.
Elég sok "új" motoros lett a nyáron szekszárd és környékén sokat is ismerk, összelehetne hozni egy akár 30-40 fős találkát is simán
Jó helynek tűnik
Sajnos muszáj odajutni valahogy,bár mi Dunakanyarba és a Mátrába is az 51-en mentünk Élvezetesebb mint a 6-os.
A vfr fórumon többet tudnak mondani nekem nem volt olyan