Amúgy a múltkori SMS-edet megkaptam. Most egy darab Sömös nem jött. Augusztus 24.-ikén küldtél egyet, az megvan. Csörgess már meg. Lehet megkergült a telefonom, vagy a rossebb tudja. Biztos a holdak állása.
Van ez így. De ez a kawasaki talált ki mindent és egyéb hülye benyögések amik ott mennek, azoktól már a tankom is televan. A kawasaki találta ki a motort is mint tudjuk.
Az a fajta lezáró volt ahol acél hengerek belsejében fut a sodrony? Na az hihetetlen kamu. Annyit sem ér mint a sima sodronyzár.
A hüvejkujj vastagságú, nem olcsó kábelzáramat~ 30 mp alatt vágtam el, egy kis csípőfogóval. Apránként kell vágni és annyi.
A fent említett gerinclakat még annyit sem ér, izomból meghajlítod, megvágod a műanyagot rajta, és már látszik is a sodrony a belsejében, ráadásul vékonyabb, meg gyengébb, mint a sima sodronyzáré, mondván: majd megvédik az acélgyűrűk.
Bringára U lakat, motorra lánc ér valamit. De nem az a lánc amit méterre adnak a csavar-akkuban, mert azt simán viszi a csapszegvágó. Van egy 1,5 méteres citadell láncom, megmértük, 70 rockwel felett van a keménysége. 15 mm vastag anyagból vannak a láncszemek. Ezt csak a flex viszi. És ennél vannak sokkal komolyabb láncok is.
Azt mondják az okosok, hogy a bringa árának 10%-ért érdemes zárat venni. Szerintem ez motornál is így van. A létező legdrágább lánc is olcsóbb, mint új motort venni.
A riasztótól meg a tárcsafékzártól meg nyugodtan feldobják egy utánfutóra.
Robogón nekem ugyanilyen riasztó volt. Hibátlanul működött, én elégedett voltam vele. Hétezret megért, hogy elmondhassam riasztós a motorom. Mondjuk azon volt berúgókar, ha esetleg lemerült az akku akkor se volt semmi gond.
Am 2 közül gondolkozom, az eredeti visszaállításán , hagyva Berber unszolásának és eladóm hogy vehessek egy nagyobbat, vagy megtartom de akkor a fás, erdős mintázat, terepes nem kell..
Én elhiszem neked, de szerintem nem minden riasztó rossz. Ha normálisan bekötik meg a riasztó sem selejt akkor szerintem nem árt ha van. A mocimon elvileg lenne kormányzár csak nem működik, valahogy azt is meg kell csinálni és a 2 együtt már pöpike lesz
A számodat akkor elmentettem oké és ha jó lesz az idő+motor mehetnénk 1-2-3-4-5 sok karikát .
A hüvejkujj vastagságú, nem olcsó kábelzáramat~ 30 mp alatt vágtam el, egy kis csípőfogóval. Apránként kell vágni és annyi.
A fent említett gerinclakat még annyit sem ér, izomból meghajlítod, megvágod a műanyagot rajta, és már látszik is a sodrony a belsejében, ráadásul vékonyabb, meg gyengébb, mint a sima sodronyzáré, mondván: majd megvédik az acélgyűrűk.
Bringára U lakat, motorra lánc ér valamit. De nem az a lánc amit méterre adnak a csavar-akkuban, mert azt simán viszi a csapszegvágó. Van egy 1,5 méteres citadell láncom, megmértük, 70 rockwel felett van a keménysége. 15 mm vastag anyagból vannak a láncszemek. Ezt csak a flex viszi. És ennél vannak sokkal komolyabb láncok is.
Azt mondják az okosok, hogy a bringa árának 10%-ért érdemes zárat venni. Szerintem ez motornál is így van. A létező legdrágább lánc is olcsóbb, mint új motort venni.
A riasztótól meg a tárcsafékzártól meg nyugodtan feldobják egy utánfutóra.
Robogón nekem ugyanilyen riasztó volt. Hibátlanul működött, én elégedett voltam vele. Hétezret megért, hogy elmondhassam riasztós a motorom. Mondjuk azon volt berúgókar, ha esetleg lemerült az akku akkor se volt semmi gond.
Én voltam az ezres Gixxerrel... sárga tank, fighter fejidom... kék-fehér bőrruha...
Ment a válasz mail!
ThomAce megkaptad az sms-t amit küldtem?
geza halmai-t keress, pingelj rám!