Egy másik topikban olvastam, kacérkodsz a gondolattal, hogy kintről hozzál be motort. Érdemes figyelgetni a grandemoto oldalát, elég sok vasat hoznak be, és szokott lenni bokorugrójuk is!
Nem igazán értem, hogy jön a képbe az esésem, de gondolom más fogást hirtelen nem találtál. Egye–fene elnézem neked, soha nem árt 1-2 jó tanács olyan tapasztalt és rutinos motorostól mint amilyen Te is vagy. Erről jut eszembe, régen röhögtem (konkrétan majdnem leestem a székről) annyit mint anno amikor a gixer600 topikban osztottad az észt a motorod kerekezési hajlamáról (4.-ben! ), a guminyomásról összehordott blődségeket már meg sem említem... Tudom, hogy egy hős vagy aki dacol a mínuszokkal, hóval, esővel és olajfoltokkal. Végül ha már ennyire belemélyedtünk kedves ThomAce a személyeskedésbe ….tudod mi a fő különbség kettőnk között? Én nem vagyok olyan…olyan…khm..smucig, aki képes elkérni a haverjától(!) a 260 Ft-os „húsipénzt”. Közröhej tárgyaként nem véletlenül van kifüggesztve a Race-be.
Részemről lezártam a témát, ha van valami gondod akkor péntek este megtalálsz a Race-ben.
Lehet, én vagyok itt a leghülyébb a mocikhoz , de...
ha mellém állsz egy piros lámpánál és végigmérjük egymás "acél szerelmét", hidd el elismerően biccenteni fogok, ha tetszik amit látok, legyen az egy Kawa, Suzi, Honda, Husquarna, KTM, egy Harley, vagy mittomén akármi, bármi. Nem az fog a fejemben járni, hogy melyik cég fejlesztette ki a 'kerek segget' és mikor.
A lényeg, hogy neked a TE SAJÁT géped a jelenlegi isten király, a többi csak utánzat, stb. Ezt a TERMÉSZETES elfogultságot végre minden kedves motoros társam beláthatná és megbocsájthatná magának és egymásnak is!
Talán nem lennének ilyen abszurd alapú parázs-viták...
Főleg az elestem a motorral, de okoskodni tudok dolgokra. Mikor én olajfolton csúsztam el, pont olyanok magyaráztak nekem itt a fórumon, akik képesek elcsúszni egy esős napon. Azóta is nem egy nem két nagyokos eltaknyolt. Én meg még minusz 5 fokban, szakadó hóesésben is motoroztam. Kaposvárról jöttem Fehérvárra.
A kawasaki talált ki mindent tipusu hozzászólásokra meg igen, ugrom. Ha ugyanezt a suzukira mondják, akkor szintén. Ez a szemellenzős, hülyeség és a másik lenézése nagyon nem bejövős.
Így van, mindenki tévedhet. Viszont ha valamiről halvány lila gőzöm sincs, akkor nem állok le okoskodni Mr . Ezzel csak magadat minősíted. Szerintem te rémek helyett is Kawasakit látsz, legalábbis az eddigi tendencia azt mutatja, hogy erre egyből ugrasz.
Neee máááá! Igen is köszöntünk egymásnak, még a szemedbe is néztem!
Na..., látom nem hagytam benned túlságosan jó- és mély benyomást!
Ilyen az én formám...
Mi is ezerrel dolgoztunk mint állat. Most már látszik némi eredmény is végre. Hónapok óta először. Igaz, kivagyok készülve, mert napi 10 - 12 órát a gép előtt ülök és meredten bámulom a monitort. De hát ez van. Ha nagymosást tartassz, akkor ott van a láncspray a garázsban. Fújd le vele majd a láncod! Nekünk is le kéne mosni szegény motorkánkat.
Az, hogy valamit benézek vagy nem tudok az egy dolog. De ez a hülye szöveg, hogy "bemehettek volna kawasakihoz", meg ilyen blabla szöveg... öcsémfacsiga. Az vesse rám az első követ, aki még nem tévedett életében.
MrGo: Küldtem magamnak egy teszt SMS-t egy másik telóról. Az pl. meg is jött 1mp alatt. Lenyomtam, hogy küldés, a telefon még jóformán ki sem írta, hogy elküldve, már pittyegett a PDA-m.
De amúgy te gyerekesezel le valakit ilyen stílus után? Ahogy rád találtunk ott, ő is rád találhat ráadásul osztom amit az "ellenfeled" írt a formával kapcsolatban. B-King koncepció 2001-ben tette le az alapkövet és bizony a Z1000 volt 2003-ban az első sportmotor-seggű és nem ócska karikalámpás csupasz bringa a piacon. Ez tényleg így van, kár osztani. Ha most ezért csalódtál bennem annak őszintén örülök!
Mint a szőke nő meg a banán:
- Jé... itt egy banánhéj, mindjárt el fogok esni...
- Melyik volt az első sor4, vízhűtéses 16 szelepes motorkerékpár?
- Melyik gyártó haladta meg először a bűvös 100 lóerős határt?
- Melyik szériamotoron volt először "csúszókuplung"?
- Melyik újkori motor ült a legtovább a leggyorsabb szériagépnek járó trónon?
- Melyik volt az első befecskendezős széria sor4-es?
- Ki gyártotta szériában az első turbós motorkerékpárt?
Vigyázat, beugratós!
Minek tépitek a szátokat?
Minek veszekedtek, ha verekedni is lehet?
Hagyd, én nem is akarok olyan jól motorozni, mint ő, olyan bölcsnek lenni meg nem is állna nekem jól.
Egy másik topikban olvastam, kacérkodsz a gondolattal, hogy kintről hozzál be motort. Érdemes figyelgetni a grandemoto oldalát, elég sok vasat hoznak be, és szokott lenni bokorugrójuk is!
Részemről lezártam a témát, ha van valami gondod akkor péntek este megtalálsz a Race-ben.
Motoros üdvözlettel:
Dia
ha mellém állsz egy piros lámpánál és végigmérjük egymás "acél szerelmét", hidd el elismerően biccenteni fogok, ha tetszik amit látok, legyen az egy Kawa, Suzi, Honda, Husquarna, KTM, egy Harley, vagy mittomén akármi, bármi. Nem az fog a fejemben járni, hogy melyik cég fejlesztette ki a 'kerek segget' és mikor.
A lényeg, hogy neked a TE SAJÁT géped a jelenlegi isten király, a többi csak utánzat, stb. Ezt a TERMÉSZETES elfogultságot végre minden kedves motoros társam beláthatná és megbocsájthatná magának és egymásnak is!
Talán nem lennének ilyen abszurd alapú parázs-viták...
A kawasaki talált ki mindent tipusu hozzászólásokra meg igen, ugrom. Ha ugyanezt a suzukira mondják, akkor szintén. Ez a szemellenzős, hülyeség és a másik lenézése nagyon nem bejövős.
Na..., látom nem hagytam benned túlságosan jó- és mély benyomást!
Ilyen az én formám...
Aztán hétvégén meg nagymosást tartok a gépem igaz már nincs forgalomban de hát benzinnel megy vagy nem