Igen megmondtam neki hogy tudtommal idei évtől nem kötelező az eü. csomag. Kresz módosítás volt. De azért örülök h veletek normálisan meglehet vitatni bármit! :) Nincs anyázás stb...
Azért "köcsög" a rendőr mert teszi a dolgát? Az eü csomag KÖTELEZŐ, jó lenne ha ezt bevésnétek a buksitokba. Nem kívánom senkinek, hogy szüksége legyen rá de higgyétek el sok mindenre jól jöhet (a géz pl. kitűnően alkalmas a kitámasztó rögzítésére ).
Aki kopott gumival mászkál az nem csak saját, hanem más testi épségét is kockára teszi.
Az is alap dolog (annak kellene lennie) hogy a világítóberendezés rendeben legyen. Szép, szép hogy az illető jól lát, kérdés, hogy őt látják-e?
Biztosítás: én is szívom a fogam amikor jön a csekk, de ha egyszer megvan a baj, akkor nem szívesen találkoznék olyan járművel amin nincs biztosítás (a cserbenhagyás más tészta ). Az igaz, hogy a biztosító külön állatfaj, de ez most nem ide tartozik.
Sajnálom Csuly, de úgy gondolom jogosan bírságoltak meg.
Az „A” típusú elsősegély felszerelés az „A” gépjármű kategória követelményeinek eleget tesz, az elsősegély-felszerelés tartalma az MSZ 13553-as szabványának megfelelő.
Ez a típusú mentőláda pl. a következő helyeken alkalmazandó: segédmotorkerékpár (kismotor), motorkerékpár (nagymotor) kivéve az oldalkocsis motorkerékpárokat, amihez "B" típusú mentőláda szükséges.
Tükör meg a gumi rendben. Ma kapott 1-2cuccot a motor. Hátsó lámpára nemtudok mitmondani ezvan... És... Továbbra is. EÜ csomag nem kötelező, ugyanúgy mint izzókészlet!
belémjöttek, biztosító kifizette a káromat...., téma részemről lezárva. Ha esélyt sem adsz h valakin, vagy magadon segíthess, akkor sajnálni tudlak:(. Ne történjen veled soha ilyen... .Én segítenék rajtad, de ebben a tudatban h te hogy vélekedsz, lehet nem szívesen. nah mára ebből elég is, bocs és jóéjt!
Eü csomag: azt ne mondja nekem senki, hogyha (ne történjen senkivel sem...)balesetet szenved, akkor rögtön előkapja, és elkezdi ápolgatni a sérülteket, esetleg magát... Ha nagy a baj úgyis a mentők segítségére lesz szükség.
Biztosítás: Sok esetben a biztosító csak lehúz, ellenben nem fizeti ki a károdat, simán összefonódások lehetnek a társaságok között. Nem véletlenül jött létre már egy-két jogi ügyekkel foglalkozó cég, akik csak biztosítós ügyekkel foglalkoznak.
A gumi témával egyet kell, hogy értsek. De a lámpázás meg megint elég szubjektív tud lenni. Sok a "gumiszabály" kis hazánkban.
Elsősegélycucc kell, tükrök kellenek, jó gumi kell, biztosítás és az azt igazoló csekk kell. Hidd el nem a rendőr miatt, magad miatt. Fel kell nőni a gondolathoz és tudomásul venni, vagy elfogadnia tényt. Soha ne legyen rá szükséged ( elsősegélyes izék, biztosítás ), de ha egyszer kell és nincsen akkor mit fogsz gondolni?! Elkurtad? Vagy sajnálom? Végülis a bukó is elég zavaró és drága és az esetek többségében soha nincs rá szükség... jah, így is lehet gondolkodni... . Bandi pedig egy jó ember... ennyi! Jó h ilyen is van.
Üdv!
Biztosítása volt csak otthon hagyta a csekket.
Viszont részben igaz hogy a gumi meg a tükör meg a biztosítás miatt lehetet gondja, de az hogy engem is szekálni akart azért mert nem volt mindkét oldalon tükröm meg nem volt izzókészletem meg eü csomagom az picit túlzás mivel én úgy tudom nem kötelező ezeket magaddal hordanod sőt ha jól tudom már kocsihoz sem kérik az izzókészlet
A hátsólámpát azt említettem neked múltkor az Rc-ben, hogy azért szólni fognak . Valamelyik délután ha nem lesz ilyen fos idő, akkor gurulj el errefelé, aztán keresek neked a garázsban valami tükröt.
nem tudom mitől lenne köcsög a rendőr..., hiszen ha rossz a gumi, ha valami nem működik és nincs biztosítás akkor nem kell másra számítani, még örülni lehet hogy ennyivel meg lehet úszni! Majd ha valaki neked megy és nem lesz biztosítása esetleg, vagy a rossz gumija miatt lesz valami baj, akkor lehet sajnálkozni... . Szal Csuly barátom legközelebb ügyesebben! A te érdeked elsősorban hogy minden jó legyen azon a motoron! HA pedig csak trükközésre használod, akkor nem kell vele motorozni úgy.:(. Am remélem minden oksa veled! Szal a lényeg nem mindig kéne a rendőrt csesztetni.
Sziasztok!
Ma sikeresen letettem az Akorl jogsit, uh ennek értelmében,
ha ismertek valakit aki fehérvár környékén érdekelt,
autómat cserélném moccra.
Papírok nélkül vagy 25kW-ig érdekel motor, akár több is, azt legalább
használom :)
Értékegyeztetés megoldható, olcsóbb motor is
érdekel+kp.
Ford Escort 1.4 Turnier CLX (Classic Extra) 1996.
Németországi volt, aztán Magyarországra került forgalomba.
2006-tól egy autószerelő saját autója volt, tőle vettem, így motorikus
és szerkezeti állapota ennek megfelelően kiváló.
218.000 km van benne.
Teleszkópok és gömbcsuklók 2 éve,
gumiharangok, szilentek, stabilizátorok frissen cserélve.
Nem füstöl, 3 éve komplett motorellenőrzést-rendbetételt
kapott az autó. Injectoros.
Olajcserét kapta időben, most is bőven a felénél tart
a periódusnak. Januárban friss műszakit kapott,
új a belső hűtő-fűtőmodul. Elöl tárcsafékek,
kiváló fékhatással. Extrák: napfénytető, vezető - és utasoldali
légzsák, S.R.S rendszer, A.B.S. féktámogató rendszer,
gyári tetősin, gyári csomagtérfedő, plüss belső, belülről
állítható tükrök, szervókormány, stb.
Komplett gyári Ford sport-alufelni garnitúrával, Continental ContiEco gumikkal,
felnire szerelve, csavarokkal,
kompletten. Központi záras, riasztós, távirányítós.
Ütésérzékelő, borulásvédelmi zár. Távirányítós csomagtérzár-nyitás.
Hengerenkénti átlagkompresszió 11,5 bar (szóval hengerfej, szelepek,
dugattyúk, gyűrűk, henger kiváló állapotúak!)
5 sebességes manuális, jó áttételezéssel, nagyon jó váltóval.
Színe gyöngyház-metál bordó.
Motorja nem füstöl, jól húz, könnyen indul, megbízható.
Légszűrő is most lett kipucolva, menetkész, szép állapotú autó.
Tehát gyári FORD alufelni jár vele, adok egy szett sport-üléshuzatot.
Keresek egy fehérvári emberkét aki az ebay-en árul (többek között) indexeket. A felhasználóneve: Ibeli
Ha valaki ismeri/tudja kiről lehet szó, ne tartsa magába!
Ez a hazafelem nagyon kész volt.... Seregélyesen gyakoroltam picit. Elestem bokámat kicsit megcsavarta a motor... Hazafele megállít seregélyesen még a rendőr, megbasz 5e ft-ra... Az út 1/3-a után defektet kaptam, és pákozdon kifogyott a benzin. Tartalék kisfalud végéig tartott. Ott hegynek fel tolni a szar lábammal... Krva jó délutánom volt
Aki kopott gumival mászkál az nem csak saját, hanem más testi épségét is kockára teszi.
Az is alap dolog (annak kellene lennie) hogy a világítóberendezés rendeben legyen. Szép, szép hogy az illető jól lát, kérdés, hogy őt látják-e?
Biztosítás: én is szívom a fogam amikor jön a csekk, de ha egyszer megvan a baj, akkor nem szívesen találkoznék olyan járművel amin nincs biztosítás (a cserbenhagyás más tészta ). Az igaz, hogy a biztosító külön állatfaj, de ez most nem ide tartozik.
Sajnálom Csuly, de úgy gondolom jogosan bírságoltak meg.
Ez a típusú mentőláda pl. a következő helyeken alkalmazandó: segédmotorkerékpár (kismotor), motorkerékpár (nagymotor) kivéve az oldalkocsis motorkerékpárokat, amihez "B" típusú mentőláda szükséges.
Eü csomag: azt ne mondja nekem senki, hogyha (ne történjen senkivel sem...)balesetet szenved, akkor rögtön előkapja, és elkezdi ápolgatni a sérülteket, esetleg magát... Ha nagy a baj úgyis a mentők segítségére lesz szükség.
Biztosítás: Sok esetben a biztosító csak lehúz, ellenben nem fizeti ki a károdat, simán összefonódások lehetnek a társaságok között. Nem véletlenül jött létre már egy-két jogi ügyekkel foglalkozó cég, akik csak biztosítós ügyekkel foglalkoznak.
A gumi témával egyet kell, hogy értsek. De a lámpázás meg megint elég szubjektív tud lenni. Sok a "gumiszabály" kis hazánkban.
Biztosítása volt csak otthon hagyta a csekket.
Viszont részben igaz hogy a gumi meg a tükör meg a biztosítás miatt lehetet gondja, de az hogy engem is szekálni akart azért mert nem volt mindkét oldalon tükröm meg nem volt izzókészletem meg eü csomagom az picit túlzás mivel én úgy tudom nem kötelező ezeket magaddal hordanod sőt ha jól tudom már kocsihoz sem kérik az izzókészlet
A hátsólámpát azt említettem neked múltkor az Rc-ben, hogy azért szólni fognak . Valamelyik délután ha nem lesz ilyen fos idő, akkor gurulj el errefelé, aztán keresek neked a garázsban valami tükröt.
Amúgy meg kérdezd meg faterodtól a számomat aztán ha ilyen benzines tologatós gondod van legközelebb hívj ha tudok megyek segítek
Ma sikeresen letettem az Akorl jogsit, uh ennek értelmében,
ha ismertek valakit aki fehérvár környékén érdekelt,
autómat cserélném moccra.
Papírok nélkül vagy 25kW-ig érdekel motor, akár több is, azt legalább
használom :)
Értékegyeztetés megoldható, olcsóbb motor is
érdekel+kp.
Ford Escort 1.4 Turnier CLX (Classic Extra) 1996.
Németországi volt, aztán Magyarországra került forgalomba.
2006-tól egy autószerelő saját autója volt, tőle vettem, így motorikus
és szerkezeti állapota ennek megfelelően kiváló.
218.000 km van benne.
Teleszkópok és gömbcsuklók 2 éve,
gumiharangok, szilentek, stabilizátorok frissen cserélve.
Nem füstöl, 3 éve komplett motorellenőrzést-rendbetételt
kapott az autó. Injectoros.
Olajcserét kapta időben, most is bőven a felénél tart
a periódusnak. Januárban friss műszakit kapott,
új a belső hűtő-fűtőmodul. Elöl tárcsafékek,
kiváló fékhatással. Extrák: napfénytető, vezető - és utasoldali
légzsák, S.R.S rendszer, A.B.S. féktámogató rendszer,
gyári tetősin, gyári csomagtérfedő, plüss belső, belülről
állítható tükrök, szervókormány, stb.
Komplett gyári Ford sport-alufelni garnitúrával, Continental ContiEco gumikkal,
felnire szerelve, csavarokkal,
kompletten. Központi záras, riasztós, távirányítós.
Ütésérzékelő, borulásvédelmi zár. Távirányítós csomagtérzár-nyitás.
Hengerenkénti átlagkompresszió 11,5 bar (szóval hengerfej, szelepek,
dugattyúk, gyűrűk, henger kiváló állapotúak!)
5 sebességes manuális, jó áttételezéssel, nagyon jó váltóval.
Színe gyöngyház-metál bordó.
Motorja nem füstöl, jól húz, könnyen indul, megbízható.
Légszűrő is most lett kipucolva, menetkész, szép állapotú autó.
Tehát gyári FORD alufelni jár vele, adok egy szett sport-üléshuzatot.
Szfvár mellett vagyok.
Elérhetőségeim:
domotorpeti@gmail.com
06-20-555-4091
Ha valaki ismeri/tudja kiről lehet szó, ne tartsa magába!
Jobbulást!