kimennék én, de mára már van egy bulimeghívásom, annak teszek eleget xd! Azért remélem majd összefutunk most már valamikor, régen csocsóztunk:(. Nem gondoltam volna hogy a vizes út ennyire gáz:(. Mondjuk én is csúsztam már meg a magam módján, de csak hátsó kerékkel, az nem volt vészes. Most már legalább ezt is tudjuk. Most jut eszembe, hogy múltkor mikor pályázni voltatok ott aztán volt eső meg vizes aszfalt:). nah jó RC-zést!
Semmi vészfékezés nem volt, belenyúltam a fékbe (nem izomból), abban a pillanatban megcsúszott a gumi, bebicsaklott balra a kormány és ennyi...nem volt kacsázás. Száraz úton ez nem történt volna meg, legfeljebb az autós anyukáját emlegetem sűrűn a bukó alatt. Este kinézünk a Race-be, addigra lesznek fényképek is ha érdekel.
Ízlések és pofonok. Én szeretem a régi 2T-ket, olaszokat is. Több karbantartást igényelnek, de hálás kis gépek. No meg - ha csak nem vagy nagy szakértő - azért megnézem ahogy az első nagymotornak vett VFR 600-on főtengelyt cserél valaki házilag. Tiszt. a kiv., nyilván van aki ebbe is bele mer nyúlni, és meg is csinálja. Nullából is össze lehet rakni egy blokkot. Szóval, szó mi szó, én szeretem a kis 2T-ket. Azt a feelinget soha nem fogják visszaadni a nagymocik
Egyenlőre max 200k tudok szánni rá :) Szívessen mennék fiúk de én Komáromban dolgozom jelenleg 3 nap meló 3 nap pihi. 12-zök. Péntek-szombat-vasárnap éjjel meló majd hétfőtől leszek pihis.
Szia Tutu! Nem tom ilyenkor mit kellene írni, de nagyon örülök hogy megúsztad! Nem gondoltam volna hogy ismerőseim közül bárki is járhat így, félelmetes a gondolat! De ezek szerint még szükség van rád a világban és kaptál még lehetőséget! Szal ezentúl vigyázz jobban magadra! Ilyen vészfékezés szerű dolog volt, vagy 'normális' és akkor csúszott meg a motor? Pikk pakk ledobott, vagy kacsázott? NAh, remélem tényleg nem lett semmi bajod! Motort meg rendbe lehet rakni! Jó hétvégét!
Nem tudom ki ment előttem a pályán (Möre vagy Te), de egy autós úgy gondolta, hogy bevág közénk és még rá is fékez közben. Választhattam, hogy telibe verem hátulról, vagy fékezek (kikerülni nem volt lehetőségem, voltak mellettem a külső sávban). Ahogy belenyúltam a fékbe már ment is el az eleje. Néztem ahogy csúszik előttem a motor, és azt vártam mikor érem el a szalagkorlátot. Szerencsére vele párhuzamosan csúsztam, nem akadtam el. Miután végre megálltam a csúszásban akkor villant be, hogy most fognak átmenni rajtam az autók. Mákom volt, lassítottak, felpattantam, rohantam a motorom felé, akkor a Norbi már tolta át a leállósávba, én még menet közben összeszedtem a visszapillantómat. Azon kívül, hogy a nyakam kicsit megrándult, semmi bajom, a bőrruha, csizma és a gerincproti megmentett. Szerencsére a bukóm nem ért le. Amekkora forgalom volt + eső, csodálom, hogy élek...állítólag szépen szikrázott a Z. Az autós persze elhajtott. A motor járóképes, csak a bal oldala sérült. Mindig is szerettem volna csutkakormányos motort, élmény volt így hazavánszorogni vele. Még mindig nem hiszem el mekkora mákom volt...
Szegény Kawa Limeos brigád hazafelé, az ami elkapta őket már nem is eső volt, hanem vízsugár az égből egy kis tornádóval egybekötve. Nembaj remélem mindenki épségben hazaért, de azért így összegezve jó volt a grillezett kolbász, nem? Már megérte:-)
...és még mindig el tudom olvasni a bötűket!
Köszi mindenkinek a segítséget!
Én hazaértem egyben, de a motorom nem éppen szalonképes. Boldog születésnapot magamnak!