Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Jaja, sikerűlt egy két snittet lekapni rólad. De még nincs bedigitalizálva, majd jelzek itt, ha már megvan és elküldöm valahogy.OK?
Na cső
a héten kivételesen nem dolgozom délutánonként
ebből kifolyólag,ha az időm engedi,motorozni is szeretnék.szal lebeszéljük telón
Jövő héten leszel valamikor Tibónál? Mert ha ilyen délutáni órákban igen, akkor kiugrok.
amikor a tekerőid kellenek
Táblát mikor vigyem?
De!Kollégánál jártam ott lakik a tábla után 3.házban!
meg a kocsmába néztem meg h a rokonunk ott van-e mert övé a korcsma!
Amugy minden okés a mocival és veled?
Süsü!
Te csináltál videót Kenesén rólam?
hát ez szép
örülj magadnak,a motor meg majd összeáll...
azért egyvalakinek utána kellett volna menni
ha tudok segíteni(esztergálás,marás,alkatrész stb,szólj)
Tibi!

Nem jártál ma délután Mohán? Egy bordó Zizi állt meg majdnem a ház előtt, de nem volt időm alaposabban szemügyre venni, éppen az autót rámoltam ki.
Bocsi, akkor legyen 750.
Csak a kategóriát szerettem volna megcélozni.
Gárdonyban trafi van!Figyeljetek!
Nah, emígyen már okésos lesz.
Minden oké, megvagyok, itt-ott kicsit fáj (nyakam, karom, csípőm) amit tegnap még nem is éreztem. Nemsokára indulok motort mosni, az majd helyreránt.
Azért mondom, hogy csak a felére emlékszel... FIZETÉS UTÁN!
Ja, ez kb olyan ismert volt mint a cbr750 hurricane
ki van kint?
Erről mondjuk még nem hallottam.
Gyerekek, ne idegesítsetek már ezzel a VFR 500-600 meg még talán 125-el.
400-750-800-1200 aztán ennyi.
VFR 700 volt! (USA)
VFR 700
Ezt mondtam az elején is. Ugyanúgy nemlétezik mint a VFR600!
Olyan még mindig nem létezik.
VFR500-t mondott nekem.. Az NSR az megint más!
VF 500 volt, de az nem egyezik a VFR-rel.
Hátőőő. Úgy volt, hogy levedled a gumát és kiviszed a racséba. Aztán nem tudom, hogy megtörtént-e.
Ami V4 500-as volt azt NSR-nek hívták, kétütemű GP motor, még Rossi is volt vele bajnok!