Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Félig van a tankom azzal kikéne húzni fizetésig :)
Megkaptam ja, még "gondolkozom" rajta.
Ja meg ez itt volt nem messze :D
Bandiii! Akkor a péntek késő délutánodat lefoglalom, bár szerettelek volna lángosozásra meghívni! .. Meg megkaptad a szalonnázós meghívást hm? Két hét múlva hm? nah? hm?
És a végén kiderül, hogy a motort is lopta.
Kedves címzett!:D a lényeg, hogy az a cső és a többi hozzá tartozó izé az környezetvédelmi bigyó és a jobb égés végett van, amúgy fojtásként is üzemel! Ergó nem is kellene oda. Nekem már nincsen:D.
Ami rendszer rajta van, az újonnan 50e Ft, miért cserélném le :) 50-es mocira való, egy hónapja olvastam utána.. Olyan rossz nem lehet! Csak fura volt. Amúgy működik persze :)
Ha eddig működött a motor, akkor hagyd úgy ahogy van. Aztán ha lesz rávaló kipud, akkor rádugod azt a csövet.
Ja és a lényeg, rá van húzva egy 8-10 centis cső, ami le van dugózva egy valami csavarral.
Talán karbi "melegítő", mint a krisz yamaháján a vizesmegoldás.
Szia, megtaláltam hova menne, a légszürő csövébe, a szűrő és a karbi közé. Gondolom meleglevegőt hozna oda, de annak mi értelme? (újraégeti az el nem égett cuccogat?)
Nem tudom hogy dugulás-e, mert amit kivettem főfuvókát azt még tegnap kipucoltam és nem indult. Az alakrész karbiból átraktam a főfuvit és azzal meg megy szépen.

Ja pénteken egy kólára vendéged vagyok, a garázsnál :)
Az a 8 ember aki megrendezte! Illetve az utolsón már csak 6 fő!
Okés! Akkor eddig úgy van, hogy péntek este ihatnánk egy kólát!:D Meg hát esti motorozás? vagy motorral most egyáltalán ne?:(. Akkor egy kóla nálatok a parkírozóban?:D Mi volt a baj? Dugulás?
jó jó, nem sértődök meg, nem is lenne okom rá. Cska fura volt h írtad hogy aki volt az volt aki nem az nem, de hát nem is tudtam erről sajna. De sebaj, lesz még alkalom ezekszerint! Az ilyen sütés főzés együtt motorozástól lesz klub és motoros kávézó a RC! Ami nagyobb baj, hogy sajna ezerrel kell dolgoznom, reggeltől estig még minimum egy hétig. HA ezen túl leszek megyek hozzád, mert már kell:D. Addig csőő!
Krisz! Máá múúúúúkodik a gép!
A karbin ahova menne, le van dugózva a helye?
Sziasztok! Észrevettem egy kis különbséget a gyári kipufogó és az inox technigas rendszeremmel kapcsolatban. A gyárin a leömlőtől van egy kivezető cső a karbi felé. Nem tudom mi célt szolgálhat? Na ilyen nincs az enyémen, sőt még a nyomai is el vannak tüntetve.. A másik képen látható az a rendszer, amelyik az én gépemen van.. gáz, hogy nincs ilyen kivezetése? Egyáltalán mi célt szolgál?
Ííííííízi rájder!
Jííííháááááá!
Várjuk, megyünk!
Pöcsarcú! Nehogy megidd!
hú, kíváncsi lennék ki az, aki benyeli ezeket a mínuszokat... vagy meg se kottyan neki, vagy hitelt vesz fel rá? és szídja a világot 20 év törlesztés alatt? :S
Tényleg nem volt nyereséges az utolsó két év!Sőőőt az előtte lévők sem igazán! Az utolsó kettő elvitte azt a pénzt ami az előtte lévőkről maradt! Az utolsón 1,2 milla mínusz volt!
A jegyárak tényleg magasak voltak! Viszont a helybérlet is! 900 ezer péntek déltől vasárnap délig! Egy kicsit sok! Míg Kenesén 200 egy hétre a kemping! A büfések meg állandóan lenyúltak! Soha nem az volt amiben megállapodtunk! Sajnos! Na de jövőre!
Tényleg örülök. Ugyebár mindig ott voltunk és azóta se tudta pótolni semelyik más találkozó. Azóta is az egyetlen felvonulás amibe hajlandó vagyok beállni.
Mondjuk az is lehetett a gond, hogy az utolsó évekre már 4-5 találkozó volt ugyanazon a hétvégén, ebből 3 a Dunántúlon így a létszám is apadt bár ebben az exponenciálisan megugró jegyár is szerepet játszhatott. Gyanítom az utolsó két év nem volt nyereséges. Régen nem tudtál köpni egyet, hogy ne sátorra vagy motorra essen a végén meg 4 focipályányi helyen találomra le tudtuk bökni a sátrat. Mindegy, jót szalonnáztunk akkor is.