Majd megsasolom, ha arra járok. Eddig még nem láttam kirakva stoptáblát. Amúgy Te sem dolgozol? 10-re megyek oktatásra, addig meg itt boldogítalak titeket, meg az asszonyt.
Csinálhatnál még pár képet róla. Mit kell tudni a gépezetről? Mesélhetnél kicsit. A mi Beccy-nk most múlott el egy éves. El is fújta a gyertyáját. Csak egy kicsit vagyunk zizzentek.
Persze Orvil bácsi, de tudod esélyem nem volt látni, olyan slunggal jött. A lámpáját sem láthattam, mert szemből is jöttek. Érdekes, azok tudták, hogy hogyan kell közlekedni.
Köszönjük szépen. Nem bírtam megfogalmazni ilyen értelmesen. Vasárnap dettó eljátszotta ezt egy autós a nagytecsőnél. De ott még az ótósok is morogtak rá elég szépen. Majdnem összetolt mindenkit. Seggembe két autó, az meg jobbról bevág elénk. Dudáltunk is szépen. Pár nappal ezelőtt ugyanilyen apropóból egy kamion elé mentek ki. Az ótósnak ott nem volt szerencséje. Kicsit odébb lett tolva a mütyürkéje.
A másik:
Egyenrangú utak kereszteződése előtt tábla ÉS útburkolati jel figyelmeztet annak veszélyeire. Jel: háromszög felfestése az úttestre, benne egy x-el, az út menetirányszerinti jobb szélén pedig cikk-cakkos vonal látható. Tábla: Álló, piros szélű háromszögben fekete X. Javítsatok ki, ha tévednék. Megesett már velem is.
Máskülönben, ha nem beszélhetünk egyenrangú utak kereszteződéséről, akkor ott a védett útvonalon (irányváltoztatás nélküli haladás) haladó számára elsőbbségadásra figyelmeztető táblát kell kihelyezni, esetleg stop táblát, útburkolati jel felfestését.
Székesfehérváron jóval kevesebb van ezekből, mint Debrecenben. Ami egy hangyafasznyit nagyobb város. Én ott tanultam vezetni. Ott is nap - mint nap eltévesztették az emberek azt, hogy mit is jelent az a kis lefelé fordított veszéllyelző tábla üresen. A "jobbkézszabály"-ról meg Fehérváron rendszeresen megfeledkeznek. Lásd: Horvát István vs. Széchenyi utca kereszteződése lámpák nem működése esetén. (Azt hiszem egyértelmű, hogy jelen esetben egyenrangú utak kereszteződéséről beszélünk) Itt aki tőlünk jobbra van, annak van elsőbbsége. Mégis, sokan elfelejtik és csak állnak ott várva, hogy valami történjen.
arra mar rajottem, hogy az egesz motorozas olyan, mint egy videojatek 1 elettel. ha ugy fogod fel, hogy mindenki rad vadaszik, es nincs egy pillanat sem, mikor kihagyhatsz akkor nem lesz baj. gaz, de tenyleg igy van, foleg sportmotorral az utakon. a masik kurvanagy elettapasztalatom, hogy mindig akkor voltam a legfosabb helyzetekben, mikor lassan mentem, magyarul betartottam a szabalyokat. autos szemszogbol pedig ha meglatok visszapillantoban egy pl R1-et, vagom hogy gyorsan jon, en is ugy szamitok. es ha lassan jon, raadasul bafasz modon akkor meg szidom a kurva anyjat, hogy miert nem vett egy rohadt robogot, bar azzal nem lehet nagykepuskodni, es legszivesebben beletolnam az arkokba, ne egesse mar a tobbi motorost. amugy nagy okossag lenne a kreszben a 4-5 eves lepcsos kivaros modszer, eloszor mondjuk 30LE, majd 4 ev, 60LE, 4ev 90 LE, utana vehetsz nagyot. akkor eltunne sok sok balfasz az utakrol, autoban ugyanez csak mas LE korlatokkal. mindig is annak a hive voltam, hogy olyan jarganyt vegyen az ember, amit hasznal is, ne a "dizájn" legyen a legfontosabb. foleg hitelre ....
mennyi hulyet lattam turazni 1000es szupersport gepekkel utassal .... aztan 120al max, meg benzinkuton allo motor mellet pozolok iwiw-re. java reszuknek meg egy normalis borruhaja sincsen, nemhogy normalis bukoja meg valami tapasztalat, hogy kerulje el a veszelyhelyzeteket, vagy hogy essen, ha mar csak az segit. aztan lehet majd magyarazkoni perec utan az utas csaladtagjainak a temetesen, hogy nem o volt a hibas. lehet a kissebb mocival nem lett volna baj.
abbol a 200 emberbol akit ismerek innen-onnan motor kapcsan kb 15 talalta el milyen vas kell neki, a tobbi 4x tulmeretezett mocit vett kepessegeihez es igenyeihez kepest nagyreszuk hitelre
persze a vilag nem igy mukodik ahogy en szeretnem, addig is maradok a szajbacsapkodosm modszernel :-D
Viccet félretéve minden nap majdnem átélünk hasonlókat,ez ezzel jár.El lehet szépen mondani neki,vért inni nem fontos de ha mégis akkor azt ott és akkor.Láthatatlanok vagyunk,főleg a vakoknak.Nem egyszerű a közlekedés.
Azonnal meg kell torolni ha jobbról jössz és nem adja meg azért ha balról és angol azért.És mindenkit fel is kell négyelni és kiszívni a szemét!Én meg is sütöm őket.
a parasztkresz meg azt mondja, hogyha latom, hogy a barom autos a transzporterben nem fog megallni, lehet nem megyek ki eleje, foleg utassal :-D - ez a rutintalansag
egyedul meg kiverem belole a szart ahogy kell, foleg ha megkarcolja a vasat :-D
palotan nekem is volt egyszer 2cm vs fiesta ... fiatal srac elnezte a pirosat a bal kezenel, en meg ki mellette a poros-finommurvas forgalomtol elzarton a 8-asra szep nagy kamion ele, az meg satu. visszasurrantam, mondom most halál, de ott figyelt a baba a babaulesben, ez volt a makja ...
Úttorkolatban (pl. T alakú kereszteződés) a közhiedelemmel ellentétben nem a jobbkéz-szabály hanem a "Kanyarodási szabály I." érvényesül miszerint aki irányváltoztatás nélkül tovább tud haladni az elsőbbséget élvez az irányváltoztatásra (kanyarodásra) kényszerülővel szemben. A KRESZ ez, a hit más és általában a tudatlanoknak habzik a legjobban a szája.
Küldtem egy emilt, nyilván kipu ügyben . Ha van rá érkezésed nézz rá légyszíves.
Köszönöm
Szombathely Motoros Túra Verseny!
Úgy néz ki jó időnk lesz kellemes 30 fok :)
Szeretettel várunk mindenkit
Info a Web oldalonWEBLAP
Ráadásul autóval és hátulról!(Tatán)
A másik:
Egyenrangú utak kereszteződése előtt tábla ÉS útburkolati jel figyelmeztet annak veszélyeire. Jel: háromszög felfestése az úttestre, benne egy x-el, az út menetirányszerinti jobb szélén pedig cikk-cakkos vonal látható. Tábla: Álló, piros szélű háromszögben fekete X. Javítsatok ki, ha tévednék. Megesett már velem is.
Máskülönben, ha nem beszélhetünk egyenrangú utak kereszteződéséről, akkor ott a védett útvonalon (irányváltoztatás nélküli haladás) haladó számára elsőbbségadásra figyelmeztető táblát kell kihelyezni, esetleg stop táblát, útburkolati jel felfestését.
Székesfehérváron jóval kevesebb van ezekből, mint Debrecenben. Ami egy hangyafasznyit nagyobb város. Én ott tanultam vezetni. Ott is nap - mint nap eltévesztették az emberek azt, hogy mit is jelent az a kis lefelé fordított veszéllyelző tábla üresen. A "jobbkézszabály"-ról meg Fehérváron rendszeresen megfeledkeznek. Lásd: Horvát István vs. Széchenyi utca kereszteződése lámpák nem működése esetén. (Azt hiszem egyértelmű, hogy jelen esetben egyenrangú utak kereszteződéséről beszélünk) Itt aki tőlünk jobbra van, annak van elsőbbsége. Mégis, sokan elfelejtik és csak állnak ott várva, hogy valami történjen.
Szófosás Hétfő reggel v2.0 by TA.
mennyi hulyet lattam turazni 1000es szupersport gepekkel utassal .... aztan 120al max, meg benzinkuton allo motor mellet pozolok iwiw-re. java reszuknek meg egy normalis borruhaja sincsen, nemhogy normalis bukoja meg valami tapasztalat, hogy kerulje el a veszelyhelyzeteket, vagy hogy essen, ha mar csak az segit. aztan lehet majd magyarazkoni perec utan az utas csaladtagjainak a temetesen, hogy nem o volt a hibas. lehet a kissebb mocival nem lett volna baj.
abbol a 200 emberbol akit ismerek innen-onnan motor kapcsan kb 15 talalta el milyen vas kell neki, a tobbi 4x tulmeretezett mocit vett kepessegeihez es igenyeihez kepest nagyreszuk hitelre
persze a vilag nem igy mukodik ahogy en szeretnem, addig is maradok a szajbacsapkodosm modszernel :-D
egyedul meg kiverem belole a szart ahogy kell, foleg ha megkarcolja a vasat :-D
palotan nekem is volt egyszer 2cm vs fiesta ... fiatal srac elnezte a pirosat a bal kezenel, en meg ki mellette a poros-finommurvas forgalomtol elzarton a 8-asra szep nagy kamion ele, az meg satu. visszasurrantam, mondom most halál, de ott figyelt a baba a babaulesben, ez volt a makja ...
keresek is hozza:)nincs véletlenül neked?
rs50 felhasznalonev, osztan 400as drz a kepen mar nemtom hol lattam :-DD