Hello! Gratulálok a szalonnázáshoz, örülök hogy jól sikerült és h ennyire titkos volt! Így nem csodálkozok h esély sem volt ott lennem. De gondolom ez sem véletlen.... . Így jártam... . csőőő
Voltam bent a városban egy körre (szárcsa úti csapágybolt volt a cél) és nagyon király volt :)
Krisszke! Gondolkoztam azon amit a tuning dobodról írtál. Nekem az inox technigas van fent és szerintem ez alul folyt egy kicsit. Nagyon gáz a mocim alsó tartományban.. Pénteken délután nincs kedved összefutni itt a városban, aztán megnézhetnéd, hogy mi a stájsz. :)
Sajnos pénzhiány állt be. Két munkám árával tartoznak, így holnap gyalog jövök be dolgozni. Elmotorkáztuk a pénzt, mert reméltem, hogy ha egyszer megcsinálok valamit, akkor azért fizetnek is. Azt hiszem, kezdem elveszíteni a türelmemet és az emberekbe vetett bizalmamat véglegesen.
Tudod, ha egyedül vagyok, akkor nem zavar ennyire. De amikor a párom ott ül mögöttem, akkor nagyon felmegy bennem a pumpa. Egyébként Castrol 10W50 került a Gixxer-be. Végre nem ragad a váltó, nem akad a kuplung.
szia Orvil! Mert egy ronda lusta dög vagyok, és nincs emelőm se szerszámom Fehérváron. A másik meg az, hogy szeretem, ha szakavatott kezekben van a gépem. Attól függetlenül, hogy én is le tudnám cserélni az olajat + olajszűrőt. Gyertyákat is ki tudom cserélni, ahhoz minden megvan, de nem nekem kell szarakodnom vele legalább. Igaz, én is besegítek, így gyorsabban készen van.
Kár stresszelned magad ilyeneken. Ahányszor motorra ülök, megpróbálnak megölni. Azért kell a rutin, hogy kivédd az ilyen helyzeteket. Milyen olajat kapott a motor? Én annál olcsóbban kicserélem...
Jót gurultunk köszi. Mentes volt mindenféle hülye baromtól, akik nem ismerik a kreszt. Kivétel visszafelé. Terepjáróst szépen ledudálták. Az autósok akik mögöttünk jöttek, olyan mérgesek voltak, hogy elfelejtettek feljebb váltani, aztán csak küldték neki, próbáltak mögöttünk jönni a tecsóig. Én meg röhögtem mint állat.
Megint egy szemétláda ótós: GFS - 426, egy ezüstszürke Seat. Előrementünk lámpánál, az meg majdnem nekünkjött, mert elindult egyből. Aztán mi mentünk tovább szépen, az meg reflektorral meg dudával jött a seggünkbe, ránkhúzta a kormányt, bevágott elénk, és satufékezett. Miért kell ilyen fasznak lennie egyeseknek?
Hali!
123-as Rotaxon (AF1 125 Sintesi) szétvertek egy gyújtás-állórészt Valakit nem tudtok esetleg itt Fehérváron vagy a környéken, aki tud ilyet újratekercselni?
Képek lent, vigyázz, csak 18+, horror
Hello! Igazából én ilyen értelemben nem gyilkolom a motoromat. Vagyis nem értem mit gondolsz, mit értesz ez alatt. Szal ha olyanom van, akkor el tudok indulni sietősen is, de legtöbbször nyugodt tempóban megyek. A gyári kipuffal nem volt ilyen jellegű gondom, mint neked most. Az meg van jól tervezve és minden tartományban biztosította a megfelelő teljesítményecskét . A mostani kipuffal változott kicsit, konkrétan van egy kis tartomány, amit át kell motorozni ügyesen és mondhatni megoldható h egyenletesen gyorsuljon a motorom. Szal nekem kipuff miatt van egy kis lazulás. De meghálálja, szal nekem belefér, ráadásul nekem nem ilyen gáz adás vételes gyorsulós, hanem jól behatárolható az egész. Nálad valószínű az van amit a Bandi írt, illetve gondol. Karbibeállítás. Remélem tudtam 'segíteni'. Jó motorozást!
okés okés! nem volt ez úgy gondolva ám! Csak gondoltam bizti örülsz majd neki . Így első nekifutásra volt érdekes távolság, de tudom hogy megy ez.... . szal remélem jót gurultál! Nah csőőő!
"Csak akkor, ha nagy gázzal megyek, olyankor ha visszaveszek a gázból, akkor is ugyanúgy gyorsul.. nem nagyon értem."
Sokat kap. Vagy benzinből, vagy levegőből.
Krisszke, mivel elég hasonló a motorunk, téged kérdezlek elsősorban.. van egy furcsa dolog a kis rieju-n. Ha finoman indulok el vele, akkor alsó tartományban van ereje, aztán ahogy pörög fel, úgy eljut egy ponthoz, ahol nehéz átlendülnie, mintha nem lenne elég ereje, aztán ha sikerül túljutnia, akkor fordulatból már tol rendesen. Alul, ezen a ponton olyan, mintha félregyújtana.. kicsit megáll egyhelyen.
Ha viszont ezen a ponton kis gázzal megyek, akkor semmit nem érzek. Csak akkor, ha nagy gázzal megyek, olyankor ha visszaveszek a gázból, akkor is ugyanúgy gyorsul.. nem nagyon értem. Ilyenkor rendszerint visszaváltok és akkor viszont nincs para. De pl amikor lámpánál még hideg a motor és finoman akarok elindulni, egyesben is nehézkés átesnie. Melegen meg felpörgetem, csak hát az meg a kuplunknak nem jó :)
Hogy használod a motorod? Mennyire gyilkolod a startoknál? (lámpa)
Sziasztok!Az árvíz miatt elmaradt KARASNA FESZTIVÁL Új időpontban!
2010 JÚLIUS 22-25. Pilismarót !Várunk mindenkit egy sokkal nagyobb bulival!www.karasnafesztival.hu
6.5 km-t toltam tegnap a mocit full göncben (csala patak-tól nagyszombati közepéig)mer megnyekkent a gyertya. Ha van nálam gyufa ma motort keresnék