Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez ilyen formában nem igaz, mert a depressziós karbi nem önti az anyagot, ahogy a gáz áll. Te nyitod a pillangókat, a vákum meg majd eldönti fölszippantja e a tolattyúkat. Nagy kula, főleg, hogy szétkopik a karbiban a furat, amiben a tengelyek mozognak, lásd enyém...
Egy síktolattyús karbi az igen! Nyitsz egy laza csuklómozdulattal egy 38-as keresztmetszetet
na ha igy adnák nem bánom:)szép természetes szine van és a motoré sem rossz
csak hozzál jó időt is valahonnan:)
oké köszi hogy szóltál majd megyünk jobbulást
CBR HONDA a nép motorja
Halo mindenkinek!Ricsi vagyok..kiengedtek MA már nyitva vagyok...holnaptoldelőtt 9től estig minden nap...Várunk mindenkit
mert van ilyen versenypálya?
Ha most valaki meg meri kérdezni, hogy hol van öntöttvas versenypálya (csak mert kimaradt a vessző) az fosson bogáncsot egész elkövetkezendő életében!
Most akkor add hozzá az élményhez, hogy az öntöttvas versenypályára való féktárcsák ha vizesek, kb 1sec mire ELKEZD ébredezni a fékhatás a fékkar behúzása után! Előre kell gondolkozni, no.
Nos,amikor a legjobban szakadt kimentem nyelezni az elkerülőre persze nem arról kell híresnek lenni,hogy normális az ember(puma cipő,farmer,210 és tök jól szaladnak a cseppek a plexin)A visszaváltás valóban érdekes
Most már csak vigyék el a gépsárkányt:)!
pöpec gép
Kicsit előbb találod ki, most adta el a Möre a 6R-t valami potom pénzért, alig 400eFt felett. Az is jó gép volt, ha most nem lett volna motorom meg is vettem volna.
Na az nem tűnik rossz vételnek. Igaz, nem zöld de legalább ritka amerikás szín ami nem sűrűn jön szembe veled az utcán.
ehhez azért kellene egy jól fizető állás is még:)
Nem is 600-as A ZZR 1.4-re sem panaszkodtam
Arra akrtam kilukadni, hogy még az ex Fazer600-asodban is több élet volt, mint mondjuk a 2007-8-as Zx-6R-ben padig papíron van vagy +30 ló az utóbbi javára.
Hy.
Inkább Kawa legyen

http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Amikor a Z-vel mentél nem panaszkodtál pedig injektoros.
Akkor neki valami mai modern, 600-as sportmotor kell. Lehet cibálni a gázt mert 12000 alatt úgysem történik semmi meg a komputer úgyis felülbírál. Én ezért szeretem a karbit, az nem gondolkodik csak önti az anyagot ahogy a markolat áll.
Gixxer-t a népnek!
SV-t a népnek!
Nála már amúgyis kialakult a digitális-csukló, mert kisköbcentis gépe van.
Ja, aztán boldog vigyorral nyelezi
Hihi, esőben az 1,1-essel városban csak alapjárat és 3-4000-es fordulat között lehet közlekedni leheletfinom csuklómozdulatokkal bár így raktam félelmetes X-eket Visszaváltásnál is borítékolható az X, akármilyen finoman kuplungolod, indul a hátulja előre.

ui.: (A 4000RPM az 6.-ban már kb. 105km/h)
Szerintem is vegyen egy ZXYCBRR60075010001300-as motorcsodát.