Ez ilyen formában nem igaz, mert a depressziós karbi nem önti az anyagot, ahogy a gáz áll. Te nyitod a pillangókat, a vákum meg majd eldönti fölszippantja e a tolattyúkat. Nagy kula, főleg, hogy szétkopik a karbiban a furat, amiben a tengelyek mozognak, lásd enyém...
Egy síktolattyús karbi az igen! Nyitsz egy laza csuklómozdulattal egy 38-as keresztmetszetet
Most akkor add hozzá az élményhez, hogy az öntöttvas versenypályára való féktárcsák ha vizesek, kb 1sec mire ELKEZD ébredezni a fékhatás a fékkar behúzása után! Előre kell gondolkozni, no.
Nos,amikor a legjobban szakadt kimentem nyelezni az elkerülőre persze nem arról kell híresnek lenni,hogy normális az ember(puma cipő,farmer,210 és tök jól szaladnak a cseppek a plexin)A visszaváltás valóban érdekes
Kicsit előbb találod ki, most adta el a Möre a 6R-t valami potom pénzért, alig 400eFt felett. Az is jó gép volt, ha most nem lett volna motorom meg is vettem volna.
Nem is 600-as A ZZR 1.4-re sem panaszkodtam
Arra akrtam kilukadni, hogy még az ex Fazer600-asodban is több élet volt, mint mondjuk a 2007-8-as Zx-6R-ben padig papíron van vagy +30 ló az utóbbi javára.
Akkor neki valami mai modern, 600-as sportmotor kell. Lehet cibálni a gázt mert 12000 alatt úgysem történik semmi meg a komputer úgyis felülbírál. Én ezért szeretem a karbit, az nem gondolkodik csak önti az anyagot ahogy a markolat áll.
Hihi, esőben az 1,1-essel városban csak alapjárat és 3-4000-es fordulat között lehet közlekedni leheletfinom csuklómozdulatokkal bár így raktam félelmetes X-eket Visszaváltásnál is borítékolható az X, akármilyen finoman kuplungolod, indul a hátulja előre.
Egy síktolattyús karbi az igen! Nyitsz egy laza csuklómozdulattal egy 38-as keresztmetszetet