Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Caferacert belőle! vétek lenne eltakarni ezeket a könyököket, főleg miután lilára szinezed őket egy-két bornuttól
nyugalom, lesz
Videot rola!
Hi! Kicsit szerelgettem ma, nem bírtam ki, hogy ne akasszam föl a rendszert, úgyhogy megtettem. Utána azt sem álltam meg, hogy ne próbáljam ki, úgyhogy mentem egy rundot csupaszon. Igaz hogy nincs rajta a fejidom, de úgy szippantja az elejét, mintha muszáj lenne. Lemértem a gyári rendszert kéményestül, mindössze 11kg, kicsit meglepődtem, fékcsövek is felkerültek, frankó minden. Alapjáraton nincs durva hangja, viszont ahogy eléri a közepes fordulatot, elkezd torokhangon bőgni, felül meg egyenesen ordít. Cefet jó fíling. Látványosan érezhető a teljesítménynövekedés. Kíváncsi leszek, milyen lesz leáttételezve. Báááááááááááááááááááááá
huh... futóművet... gazdaságosan... felbakolni úgy, hogy ne legyen rugóút és máris olyan feszes lesz a hátulja, hogy csak na
aztán majd gyógykezelésnek is simán be fog jönni... vesekövesek előnyben
fog egy tolcsert, belerak egy lendkerekes ventillatort, ranyomja legbeomlore, aztan kesz is a sufni-turbo!
akkor mar csak a futumuvet kell megtuningolni ....
otleteket gyermekeim, otleteket varunk !
kisMatska?
Hmmmm. Ha kifúrja, az lesz a turbólyuk!
A pályamotoros topikban valaki öcsém nevét bitorolja enyhe helyesírási hibával
valoszinu az a beomlo helye a turbo helye fole
95-os tecsos benzin szigoruan vagy gazolaj, vagy ét, hehe
Cső, kösz, írtam msn-es mail-edre...
amúgy előttünk az utcán egy irdatlan UV-fakó bordó mazda leledzik, indulásnál kiköpött ZIL-re hasonlít (füst). (Én azt birom egyébként hogy a váltások kb 3 másodprcbe telnek, de ahogy a szinkrongyűrű beengedi a gangot egyből padlózzák, a fordulat meg kb 800 és ezeröt között mozog...)
Erre a tulaj a csilli felni és a hátsó óriás spoiler után egy kb 10-15kgos 30X30X30as gittdarabot tétetett a motorháztető közepérere(szürke), amit valamilyen oknál fogva hónapokig nem festetett le és végül aztán lekerült róla, a festés még várat magára...
Esetleg sárvédővel együtt láncvédő nem érdekel? 9-esé van de lehet hogy jó a 6-ra is!
Üvegszálas!
na majd holnap erre visszatérek, most nincs kép amivel illusztrálni tudnám a dolgot, de esetleg majd Tom meg Möre nyilatkoznak eme remek gépjárműről..HEHEHEHE
na ez meg a masik veglet, ezek mindenkinel kulonbnek erzik magukat a szarjaikkal, dukatti, aguszta, herli, béemvé meg a sok fos ..... meg koszonni sem tudnak az utcan ha szembejossz ..... motorozni meg foleg , vhehehhe
nem azert vettem a motort hogy szepen lemosva feszitsek mellette, ha azt szeretnem hogy nezzenek, akkor veszek egy 'csoki bácsi' babettát 6x4-el oldalkocsival (rekesz), kenesen jobban megneztek a faszit a felvonulason, mint barmilyen mas vasat, vehhehe. aztan 30-bol megvan teli tankkal, uj gumival, teli rekesszel ....
regi nagy szerelmem volt feketeben, borrel, nagy felni, .......
ha már így szóbajött a CRX-ekről rő mi a véleményed:)?
Ja juteszembe, tegnap 14 fele miközben begurultam a gézaút végétől a budainál lévő lámpához berontott elém szemből egy idomnélküli agusta, vagy brutale, (copfos) emberke szabályosan:) idegbetegmódón a patkát súrolva jobbrról verekedte magát el a két előtte lévő jármű mellől, aztán át a piroson...
nemtom lehet épp akkor vonta saját érdekszférájába...
csovesek 3 honap munkaviszonnyal es a magyar tuning uttoroi - spoiler (szokny) ragasztva, tuning kipufogoveg (csak a vege ...), folias ablak, hogy ne lasson ki, a kedvencem a neon alul, vehhehe, az verhetetlen, majd a legszebb az egeszben az 1.2 vagy 1.4 nyolc szelepes motor, biztos van vagy 70Le ....
motortuning kimerul a sport legszurobe, kezelve nincs, az hogy legszuroolaj, vehhehe, felejtos.
ennyi jutott eszembe hirtelen.
jah, persze, meg a felejthetetlen es letszukseglet nonfig matricak, szirszar fenyezes, kamurendszam pl: 'ne dudalj, tarazok' szinten default kellekek ....
ejjeli rajzohely tecso parkolo. hazafele persze alapjarat, mert elfogyott a 3 liter benya, az is csak az ures uvegekbol jott ossze, mer a hitel elviszi a zsetont, meg kell az uj 'retrofarmer' 17-er, mer az alap ....

persze ez alatt is van egy szint, ott a hires S betu lathato a vason, roluk inkabb nem beszelek ....
ja... Matska keni kik azok...
Ha esetleg valaki igényt tartana, egy eredeti Kawasaki láncvédőre(kvázi ereklye), jó eséllyel rálelhet a Csákberény és Söréd közötti útszakasz mentén...
Csak másnap villant be, hogy volt egy csattanás a tegnapi utam során, de akkor azt hittem hogy a szokásos tempómnak megfelelő kőfelverődés...szomorúúú vagyok emiatt, kattttasztrófálisahelyzet...
nincs mese lépni kell...megkell szabadulnom mindentől amit a kanyarban fellépő centripetális erők magukénak kívánnak drágaszágomból
világos metálszürke újabbacska astra (tőlem lehet vectra is nekem ezek az opelek... :S) valami felirat van az első sárvédőlemezen a rendszáma meg JOT- valami aszem...
hát persze mert Te mindig megtalálod a jó vételeket aztán meg jön a sírás
Súlyzónak sem rosszak.
Nagyon tuti! A hangjára majd kíváncsi leszek, biztos cefet jól fog szólni. Gondolom a Raptort ezek után eladod.
Örülök, hogy a fékcső is rendben van. Sokáig tartott, de a lényeg, hogy megvan!