Azért a kétütemnél érdemes számításba venni hogy sokkal gyorsabban használódik el-több kötelező szerviz- szerintem sokkal több hiba is jön elő mint 4ütem egyhengernél, 2T olajzása, krosszmotornál telóolajcsere se kevés, (powerszeleprész-kipufogó stb. tisztogatás, teljes külön motorosruha a 2T olaj szag miatt)
A 4üteműeknél is tipusa válogatja az alkatrész árat szerintem azzal lehet inkább olcsóbban kijönni...de az érzés soha se lesz olyan mint kétütemen...de forditva is igaz
99es es 450 volt, full zsir allapotban. azota kormany elment, lett uj, de nem tetel, 17 volt vagy mennyi, karok 2400/par, gazbowden 6300, hatso gumi ingyen, falcfogo 2500. neztem ebay-on cuccokat hozza:
cbr-hez gyari lengovillat vettem 12 fontert, rajta volt a 14ezer forintos lancvezeto is ami nekem kellett, himba felutio keszlet gyari cuccokkal, kutyacsonttal 60 font, plexi 5 font, 4 ngk imr9c9h gyertya 33font, stb ... szova ebay nagy kiraly, itthon meg meg levetot sem kell venni olyan draga minden.
a cbr nekem is az első és tavaly januárban vettem
előtte még egy simson sem volt és a tanfolyam előtt sosem ültem motoron
bevállalósság?
szal 2T?lehet róla szó
zsír új motoro mostanában nem lesz
mennyiért újítottad a cr-t?
en is szuz seggel ultem cbr utan cr250-re, igaz a 600as cbr volt az elso vasam is, mar csak ilyen bevallalos vagyok. 4utem irdatlan koltseg, ha nem zsirujan veszed, belenyulsz, aztan par100ezer hirtelen elcsuszik, es meg nem is motoroztal, meg ruha sincs. 2utem jo nagyon, viszonylag olcso, 8-9 eves cr alig kulonbozok az ujtol, es nincsnek szelepek, amikre ramegy a gatyad is, mert cserelgetni kell oket, es van belole par. 2T-nel dugo, hajtokar, aztan hello, igaz sokat eszik ....
nekem is csak honda, vehhhe, mas szoba sem johetett volna :-)
kicsit tartok a rendszám nélküli motorozástól,mert hallok dolgokat
tele a bakony is quados rendőrökkel,meg motorosokkal,és nem baszakodnak állítólag.
ebből így nem lesz honda
mondtak gas-gas-t,de nem érzem én ezeket
nem véletlenül lett CBR-em is
A crf450-ről nekünk egy szerelő haverunk mondta hogy gyárilag lötyögnek az illesztései, asszem főt csapágynál például..szóval szervízigényes az biztos. Szerelő véleménye érdekes lehet, meg az alkatrész árak.Ha rendszám nélkül is tudod használni, akkor jó helyzetben vagy mert akkor nagyon olcsón lehet találni egész jó gépeket, pl ktm prestige/dukeII ~500-600eft, drz szinte új~500 ennyiért szerintem bármilyen pár éves enduro jó vétel
ez akkor is igaz,ha csak hobbicélra endúrózni használom a CRF-et? nem az "R"-t,az "X"-et.
nem akarok krosszozni,csak mikor a CBR-nek ki kell pihennie az egész évi vágtát,akkor is tudjak egy jót csapatni.plusz amennyire tudom nagyon jó alap az utcai motorozáshoz,és jót a tesz a (jó)néhány plusz kilómnak is
2002-2003-as 800 ezerért már van
és ezekben is ilyen qrva nagy szervizek vannak,mint szelepcsere,meg a faxom tudja még mikkel ijesztgetnek?
A crf ről meg úgytudom hogy irdatlan fenntartási költségei vannak, még krosszon belül is.
A 400 as azért jó mert viszonylag keveset eszik de azért el tud kapargatni, a léghűtéses még strapabíróbb esésnél, manuális dekompresszoros, szóval nem egy menekülő motor:) sajna én még 2-esbe se tudtam kuplunggal felhozni az elejét, kezdő motornak, ha olcsón jut hozzá az ember, nem mondom hogy rossz, minden viszonyítás kérdése, csak azt nem értem miért annyira "drágák". mondjuk a hasznaltauton egy 9000kmes 650r ért 940 egy reális ár lehet de 1m450 meg hasonlók az azért...nem is szokott nagyon lenni ilyenekből ...
Vicc az hogy tényleg nagyon gyengére csinálták a xr400at, önindító ohne, léghűtés, amellett hogy szerintem az xr-ek sikerültek a legpofásabb endurokra, fél kilométerről megismerni az összes hangját. Régen nézegettem őket: a 600-asokat szará hajtották. a 650L szoftos nagyon, a 650r-es már igen erős, vizes, ám mivel simatelós és nehéz csak enduro ként meg supermotoként funkcionál, és kibaszot ritka,drága használtan, ahhoz képest hogy újonnan 1,5ért is hozzá lehetett jutni.
OFF
Jaj gecc, most nézem a bikepicset és pont egy xl125 a nap képe, egy ilyennel kezdődőtt a terepes pályafutásom 79-es gyártmány, de hihetetlen jó kis gép volt 2litert evett százkilométer erdőben motorozásnál
de persze azért nem ezt ajánlom kezdő motornak egy cbr után
itt vagyok megint, de sajnos el kell szomorítsalak... itt jó izlése van az embereknek és Z csokigyár nincs...