volt a bátyámnak 250-ese szerettem én is(bár az 2t volt ),de nekem kicsi,teszek fel képet a z750 első-hátsó gumijáról majd,hogy lásd miről beszélek:-)
és én nem szeretem,ha túlságosan rutinból motorozok,mert abból szokott lenni ma nagy esés,az a jó,ha a motor többet tud,mint én:akkor tisztelem,3x jobban koncentrálok...a DNA-val estem eddig el egyedül(kopp-kopp),mert annyira feszegettem már a határokat,hogy első hátsó gumi is csúszott a kanyarokban
Dehogy nézlek őrültnek Csak másképp látjuk a dolgot.
Én már "kiőrültködtem magam" 20 évvel ezelőtt, örülök, hogy túléltem. Inkább már csak a nyugodt örömmotorozásra vágyom; erre elég a mostani gép. (Mikor megvettem, vehettem volna 650-est is, de helyén volt az eszem ) Mert tudom, nagyobb géppel bűnbe esnék én is
De attól, hogy 250 ccm a gép, attól még nagyon sok mindenre használható, és szeretem is.
Ha amerikában lennénk és lenne egy 200 Km-es egyenes akkor lehetne utazni egy sebességgel.Mondjuk 55 mérföld/h és csak megyek.
De itt inkább átlag az.
Falu 60...............falun kívül 120...............megin 60..............majd 130...........megy a traki és sokan jönnek szembe 30...........majd kitisztul tűz és megin 160.............a végén kijön a 110-120.
Nem max. 110 ! Én sem úgy értettem. Előzéskor pl. van az nálam 130 is Én úgy értettem a 110 utazót, hogy ~90-130-ig, forgalomfüggően.... De 150-160-as túratempót (ergo: átlagsebességet) elérni, ahhoz mennyire kell hajtani időnként?
mindegy ezen nem fogunk összeveszni,de akkor sem hiszem,hogy lábremegés nélkül a 4-esen kibújsz a kamion mögül
csak,hogy ne valami örültnek nézz:
125 gilera DNA(pont pákozdra adtam el valami Öcsinek)-180 2t runner-gs 500-monster 600-z 750-fzr 1000-vfr1200(jövőre?)
De igen. Voltunk Baján asszonnyal, 60+20 L táskák megpakolva. A csapatban én voltam a "legkisebb", (voltak Hyo 650-esek, GSX-R 600, GSF 1200) ezért én vezettem a csapatot a megbeszélt 110-zel. Bizony sokszor előztem erről. Egyébként meg ha nagyobb emelkedő van, és rövid a hely előzésre, akkor (Uram bocsá') visszakapcsolok negyedikbe.
Amúgy az új lánckerékkel olyan 7000-et forog 5.-ben 100-nál a gép nem kell széthajtanom....
Az nagyon helyes, hogy versenypályán téped a száját, én személy szerint nagyon utálom, ha valaki ezt közúton teszi. (Hozzáteszem, 20 évesen én is olyan hülye voltam de túléltem....)
először is tisztázom:nem pejoratívan értettem a gyerekmotort.
Ne akard nekem megmagyarázni.hogy te 90-100-ról lazán előzől a 250-essel asszonnyal,csomaggal,mert én is motorozom...
a túratempó egyenes,száraz,normál forgalmú országúton 120-130-140,,alatta kényelmetlen a csuklódnak.pályázni én sem szeretek.Megjártam már erdélyt,sőt két nap múlva megyek egy 10 napos túrára megint:-)
Önkéntes rendőrt meg főleg ne játszd meg(no offence ),mert aki vesz egy olyan motort,ami 3 mp alatt van százon,az menni is fog vele,de én is elítélem a 200-al városban vagy akár országúton csapatókat...Persze én is szeretek ennyivel menni,de a saját és a mások biztonsága érdekében,ezt versenypályán teszem
Ez a kulcsmondat: mindenkinek más az igénye.
Azért ne tévedjél, nem gond vele elkezdeni előzni 100-110-ről sem. Mellesleg, ugye 90 a megengedett sebesség az országúton, 100-110 gyorsforgalmi utakon. (Én sem járok ennyivel, mint írtam, inkább 100-110 országúton) Autópályázni meg nem szoktam, mert halál unalmas.
Egy szó, mint száz, felesleges annyira gyorshajtani, hogy 110-ről még előznöm kelljen, de mint írtam a gép könnyedén megteszi.
Olyannyira, hogy az idén tavasszal előre eggyel nagyobb lánckereket rakattam, , csökkent a fordulat olyan ~4-500-zal, és a fogyasztás 4-5 dl/100-zal.
Magyarországi túrákra járok, ha lehet hetente, egy túránál ez 5-600 km-t jelent. Készülök viszont Erdélybe a géppel, márkatársakkal. Nem mellesleg egy márkatárs ugyanilyen GV250-nel már megjárta Erdélyt, tartván a normál (értsd: 100-110) túratempót. A másik GV 250-es márkatárs Krétát járta meg tavalyelőtt gond nélkül.
Nem értem, hogy miért a 150-160 a normális túratempó? Egyrészt súlyos szabályszegés, másrészt tetemes büntetést vonhat maga után.
Sokat járok túrázni különböző társaságokkal (VBKMSE, KUK, Hyosung Club, MZ Club), mindíg vannak sokkal nagyobb gépek is, és érdekes, egyik sem 150-160-al túrázik. Sőt, inkább szinte nekem is lassú a tempó
Nekem pont, hogy közlekedési eszköz a motor. Igaz nyelezésre, gyorsulási versenyre nem alkalmas, de _normális_ közlekedésre és túrázásra kiválóan alkalmas.
A "gyerekmotor" jelző meg igenis fitymáló, lenéző. Olyan 1000-es magasságból lenéző....
nem akarlak rábeszélni semmire,én tapasztalatból beszélek,ha komoly nálad a motorozás,a 400-as kicsi lesz...
nekem a gs 500-as után a 600-as monster annyira kicsi volt,hogy 2 hónap után eladtam...
most látom,hogy 22e km-nél még bírja a gumid...akkor nem szóltam semmit ,a feleségem a gpz 500-al 8000km-et megy el vele,pedig az se a nagy gumizabáló gép,csak hát szeret döntögetni is:-)
az igények mindenkinél mások:-)elhiszem,hogy tökéletesen lehet vele tartani a 110 utazót,de a 90-ről előzés már problémát jelent...én egy évben 2x-3x pályára is kimegyek(nemcsak a kakucsra)...ahhoz,hogy egy rendes túrára elmenj kella 140-150-es utazó,amit egy 500-as még nem tud(na jó tud,csak 6.-ban 11000-nél)...én nem tudom te merre jártál,de én évente lenyomok mindig egy 3000-4000-es túrát,plusz minden hétvégén egy 500km-t...
tapasztalatból beszélek és nem leugatom a másikat,de azért hülyeséget ne írjunk.Nem mindenkinek közlekedési eszköz a motor,nekem pl. szerelem.Ilyen erővel vegyen mindenki 800-as marutit,mert az is kényelmesen tartja a magyarországi sebességhatárokat...
nem lefitymálás,csak 5 év alatt 5x fizettem átírást a motorokra,fokozatosság elvét betartottam,mert megtehettem...azért írtam,hogyha nincs erre pénze,egyből vegyen nagyobbat,mert ha valaki rendesen használja a motorját(nemcsak a palotain megy hetente egy kört ),akkor igen is eljuthat a motor határaira rövid idő alatt...
Mé nem mész sima úton?Ott lehet 50-el is.
és én nem szeretem,ha túlságosan rutinból motorozok,mert abból szokott lenni ma nagy esés,az a jó,ha a motor többet tud,mint én:akkor tisztelem,3x jobban koncentrálok...a DNA-val estem eddig el egyedül(kopp-kopp),mert annyira feszegettem már a határokat,hogy első hátsó gumi is csúszott a kanyarokban
Én már "kiőrültködtem magam" 20 évvel ezelőtt, örülök, hogy túléltem. Inkább már csak a nyugodt örömmotorozásra vágyom; erre elég a mostani gép. (Mikor megvettem, vehettem volna 650-est is, de helyén volt az eszem ) Mert tudom, nagyobb géppel bűnbe esnék én is
De attól, hogy 250 ccm a gép, attól még nagyon sok mindenre használható, és szeretem is.
De itt inkább átlag az.
Falu 60...............falun kívül 120...............megin 60..............majd 130...........megy a traki és sokan jönnek szembe 30...........majd kitisztul tűz és megin 160.............a végén kijön a 110-120.
csak,hogy ne valami örültnek nézz:
125 gilera DNA(pont pákozdra adtam el valami Öcsinek)-180 2t runner-gs 500-monster 600-z 750-fzr 1000-vfr1200(jövőre?)
Az utazó az átlag sebesség..............van benne töfögés 50-el de hogy elédrd az átlag 110-et van hogy tépni kell 150-el is sokat.
Amúgy az új lánckerékkel olyan 7000-et forog 5.-ben 100-nál a gép nem kell széthajtanom....
Az nagyon helyes, hogy versenypályán téped a száját, én személy szerint nagyon utálom, ha valaki ezt közúton teszi. (Hozzáteszem, 20 évesen én is olyan hülye voltam de túléltem....)
először is tisztázom:nem pejoratívan értettem a gyerekmotort.
Ne akard nekem megmagyarázni.hogy te 90-100-ról lazán előzől a 250-essel asszonnyal,csomaggal,mert én is motorozom...
a túratempó egyenes,száraz,normál forgalmú országúton 120-130-140,,alatta kényelmetlen a csuklódnak.pályázni én sem szeretek.Megjártam már erdélyt,sőt két nap múlva megyek egy 10 napos túrára megint:-)
Önkéntes rendőrt meg főleg ne játszd meg(no offence ),mert aki vesz egy olyan motort,ami 3 mp alatt van százon,az menni is fog vele,de én is elítélem a 200-al városban vagy akár országúton csapatókat...Persze én is szeretek ennyivel menni,de a saját és a mások biztonsága érdekében,ezt versenypályán teszem
Azért ne tévedjél, nem gond vele elkezdeni előzni 100-110-ről sem. Mellesleg, ugye 90 a megengedett sebesség az országúton, 100-110 gyorsforgalmi utakon. (Én sem járok ennyivel, mint írtam, inkább 100-110 országúton) Autópályázni meg nem szoktam, mert halál unalmas.
Egy szó, mint száz, felesleges annyira gyorshajtani, hogy 110-ről még előznöm kelljen, de mint írtam a gép könnyedén megteszi.
Olyannyira, hogy az idén tavasszal előre eggyel nagyobb lánckereket rakattam, , csökkent a fordulat olyan ~4-500-zal, és a fogyasztás 4-5 dl/100-zal.
Magyarországi túrákra járok, ha lehet hetente, egy túránál ez 5-600 km-t jelent. Készülök viszont Erdélybe a géppel, márkatársakkal. Nem mellesleg egy márkatárs ugyanilyen GV250-nel már megjárta Erdélyt, tartván a normál (értsd: 100-110) túratempót. A másik GV 250-es márkatárs Krétát járta meg tavalyelőtt gond nélkül.
Nem értem, hogy miért a 150-160 a normális túratempó? Egyrészt súlyos szabályszegés, másrészt tetemes büntetést vonhat maga után.
Sokat járok túrázni különböző társaságokkal (VBKMSE, KUK, Hyosung Club, MZ Club), mindíg vannak sokkal nagyobb gépek is, és érdekes, egyik sem 150-160-al túrázik. Sőt, inkább szinte nekem is lassú a tempó
Nekem pont, hogy közlekedési eszköz a motor. Igaz nyelezésre, gyorsulási versenyre nem alkalmas, de _normális_ közlekedésre és túrázásra kiválóan alkalmas.
A "gyerekmotor" jelző meg igenis fitymáló, lenéző. Olyan 1000-es magasságból lenéző....
nekem a gs 500-as után a 600-as monster annyira kicsi volt,hogy 2 hónap után eladtam...
tapasztalatból beszélek és nem leugatom a másikat,de azért hülyeséget ne írjunk.Nem mindenkinek közlekedési eszköz a motor,nekem pl. szerelem.Ilyen erővel vegyen mindenki 800-as marutit,mert az is kényelmesen tartja a magyarországi sebességhatárokat...