...vagy elég ha egy erőltetett menet után megállsz és húzod a féket amíg megkérdezed, hogy merre van a kocsma és máris görbe. Ugye ahol nem fed rá a betét ott gyorsabban hűl, mint ahol rászorítod a szintén felmelegedett betétet. Ez hatványozottan igaz a ringen.
Nekem a gyári tárcsáim elmentek 80ekm-t, amikor elérték a kopáshatárt, minden deformáció nélkül, sőt még a Hungaroringen is jól teljesítettek kopáshatáron. Aztán jött egy angol kisipari műremek, amely 5ekm alatt tányérossá deformálódott, homorú lett a tárcsa. Utána kaptam egy használt versenytárcsát, ami laza nittes volt ráadásul, meg is örültem, erre felszerelem és visszapumpált a fékkar, ez már eleve deformált volt. Utána fölkaptam a szart és megrendeltem az EBC lapolt szegecses tárcsáit, ami azóta megjárta a ringet, országutat és tökéletesen működik.
Kényes alkatrész a féktárcsa. Elég egy izmosat fékezni, feltüzelni a tárcsát, majd belehajtani egy vízátfolyásba és máris megérkezett. Ha kopott a tárcsa, ez még könnyebben létrejön.
Na, végre újra motoron, Teresa 9 napi igazolt távolléte után. Múlt hétfőn vittem el szervizbe a szokott "téli" karbantartásra - ilyenkor csináltatom meg a nemsürgős dolgokat, amikre nem volt idő év közben. Igazából jobban tettem volna, ha január végén meglépem ezt, lett volna már pár alkalmas nap - de aztán három hétig se té, se tova a kétjegyű mínuszokban meg fél-egyméteres hótorlaszokon át. De tegnap végre hazahoztam. Csillivilli újrahúzott, csúszásmentes üléssel, kiegyengetett kormánnyal, új kormánycsapággyal, új első indexekkel - meg új első féktárcsával. Nemtom, miféle átok ül rajta, de a legutóbbi csere után egy-két hónapig volt csak egyenes. Itt is fölteszem a kérdést, van köztetek valaki, aki többször cserélt féktárcsát, mint betét?
Átkozott biszbaszok, sose fogom megtudni, mennyi idő alatt kopnának el alattam...
Ez kérem apszolúte fáradságmentes és profin dolgozó masinéria.
Külön előnyként említeném hogy igen szimetrikus mintát képez a gumin.
Össze sem lehet hasonlítani holmi másodrangú ukrán-kínai vegyes gyártásban szereplő kalucsring féle termékkel.
Átkozott biszbaszok, sose fogom megtudni, mennyi idő alatt kopnának el alattam...
Munkakör kérdése.
Külön előnyként említeném hogy igen szimetrikus mintát képez a gumin.
Össze sem lehet hasonlítani holmi másodrangú ukrán-kínai vegyes gyártásban szereplő kalucsring féle termékkel.