Egy biztos. A mai átírási és egyéb járulékos költségek mellett nagyon észnél kell lenni a motorváltás esetén is. Nekem is kútbaesett az S4... de legalább kisebbek a költségei a sárgának...(főleg, ha leadom a rendszámot ) De azért hobbinak csak jobb, mint a félkarú rabló...
Nincs gyárim, 2 db "L" alakú kis bizbasz tartja a táblát (végül is jobb mint a fatuskó ).
Szűkre szabtam a költségvetést (lehet a motor is megy szezon végén), próba nélkül nem merem megvenni, de köszi, hogy gondoltál rám.
Nem feltétlen nehéz csak nem árt légkulcs a lendkerék anyájának leveréséhez, meg gondolom lendkeréklehúzó is kell, meg ha már széthúzod, tömítéseket kell cserélni. Viszont ha szétszeded, akkor már érdemes az egészet felújítani, nem tudom milyen állapotban van.
Már nem használom, mert elszállt az ára. 7100-as 10w-50-et használtam, pár éve még 10-ért tudtam szerezni 4l-t, manapság a 14-16eft nem kifizetődő. Köszönöm amúgy!
Egy biztos. A mai átírási és egyéb járulékos költségek mellett nagyon észnél kell lenni a motorváltás esetén is. Nekem is kútbaesett az S4... de legalább kisebbek a költségei a sárgának...(főleg, ha leadom a rendszámot ) De azért hobbinak csak jobb, mint a félkarú rabló...