Egyből csak épp a kivonás miatt halasztott kockázatviselési kezdettel. Erre hívd fel a kedves alkusz/ügynök figyelmét. Azt nem vágom, hogy elektronikusan meg lehet-e kötni így megkavarva.
ilyenkor mi a teendő:
felmondtam a kötelezőt évfordulóra (ami 03.22-én van...)
viszont 05. 04-ig még ki van vonva a motor a forgalomból.
mikortól kell az új kötelezőt megkötnöm? 03.23-tól, vagy 05.05-től?
Én se veszek többet mást. A Motult 2500km után lecseréltem mert csattogott a váltó meg égett savas szaga volt az olajnak pedig az első 5-600km-en még a világ legjobb olajának tűnt. A MOL-t csak azért cserélem le 6000-nél mert illik, még akkor is úgy ken, mint amikor betöltöttem csak koszosabb de hát az a dolga, hogy ne hagyja leülepedni a dzsuvát.
Hát, nekem a kormány és az ő csapágya, ami már régóta készülődik, de elnézem az utóbbinak, végülis van benne 102 ezer kilométer. A vezetékekre is rá kéne nézni, a duda egy ideje döglött, max nyöszörög egy kicsit, ha olyan kedve van, a féklámpának meg semmi kedve semmihez, csak ha reszelgetem egy darabig a foglalat, de akkor se sokáig. Az első féktárcsa pedig el van átkozva, és ez még csak nem is a BMW hibája (a puha felni az volt), mert egy éve Kawasaki felni van elöl hozzá való tárcsával, de megint egyenetlen az első fék. Ja, és nem ártana már újra burkolni az ülést, mert repedezik rajta a műanyagszövet.
Nagyjából ennyi. Olaj került bele új az ősszel.
Ja, a hűtőfolyadék is mintha megfogyott volna kissé. F650-nél a vízpumpa egy ismert gyenge pont, ez meg 57 ezerrel ezelőtt került bele, ki tudja, nem árt, ha ránéznek.
Ha szeretnéd a Motul minőséget tartani de picit olcsóbb áron akkor ajánlom a Bel-Ray olajokat.
Made in USA...bár itthon nem ismert (még) de elég komoly referenciájú cég.
Én azt várom, hogy a földutunk kiolvadjon, mivel ezt senki nem takarítja. Aztán jöhet a megcsúszott téli rendbetétel, mert lenne pár dolog, amit nem értem rá megcsináltatni legutóbbi szervizkor meg a kormányt is odavertem azóta a jégen
Ki tudja... Bármennyire is szeretem a motorokat és a motorozást, nem az szerepel az első helyen.
Na ja, az átírási költség elég durva lett. Egy nagy ccm-s motor fenntartása soha nem volt olcsó mulatság. Én is inkább benzinre költök/költenék mint piára (pláne mivel utálom az alkoholt ).
Már alig várom az idei első kirajzást. Velencei-tó, Bence-hegy... ahogy minden évben...
Nem tom. Majd kinézek Maroshegyre és meg kukkolom .De sztem csak szezon elején csináltatom meg.
Köszi a figyelmeztetést Kocsira most csináltattam meg vele
10.000,-