Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szívesen!
köszönöm a segítséget barátom,megkaptam
de mi a fasznak írkáltok ilyen hülyeségeket?
Mármint a CSAJOKAT !
Isten éltesse a csjokat!
És nem utolsó sorban a Matskákat ,akarom mondani a Zoltánokat!
Nálunk van még hely, dobj egy e-mailt és megbeszéljük.
Ja és a zacskód érjen bokádig, ha még nem nyúlott volna meg
Sok boldogságot névnapod alkalmából!
Az én esetemben ez nem így van. Nem (csak) szórakozni vettem, hanem munkába járni, és minden egyéb, sőt, máig ez az egyetlen járművem. Ha egyszer ráveszem magam, hogy befejezzem az autós jogsit, akkor közelebb leszek a lehetőséghez, hogy más is legyen. Kár, hogy tele van vele a hócipőm, túl kéne lennni rajta, de ahhoz megint el kéne mennem autót vezetni, oktatóval
Mielőtt tovább osztanátok illetve szoroznátok a tételeket, azt mindenki tudta amikor elkezdte a motorozást, hogy ez nem egy olcsó szórakozás! Így annyit megyünk amennyire tellik
Sajna a benzinárat nem írtam föl közben, pedig tanulságos grafikonokat lehetne rittyenteni belőle

Most pedig már minek elkezdeni, a KSH biztos összegyűjtötte...
Sziasztok!

Tud segíteni valaki egy szfvári, "motorszűz" lányon? Kiadó garázst keresnék, valakivel- valakikkel közösen, vagy bármiféle tárolóhelyet, ahol a kis robogóm aludhatna...
Főként Királykút lakónegyed- Széna tér környéke lenne jó.
Köszönöm előre is!
Én ebbe sem adót, sem bíztosítást, sem vételárat nem számoltam, viszont 350-es benzinnel számoltam.
Vigyázz, egyesek ugranak arra, ha kiszámolod

Egyébként nálam most 3.5 év alatt 65100km-re (mondjuk 420 forintjával, bár ez lehet, hogy kevés lesz, a hétvégén megyek a kútra, megnézem :D) 12.6 a benzin, 13.91 a karbantartás, 1.94 a bürokrácia (adó, biztosítás, műszaki). Ez eddig 28.45 ft/km, vételárral együtt pedig 44.5.
Kemény, 50ft/km, amiből 25.5 az alkatrész, 24.5 a benzin. Így egy 300km-es túra 15eft-be van
Most nézegetem mennyit mentem szezononként, a legelső szezonban 2007-ben, amikor minden pénzem elvitte a motor vételára és papírozása, akkor mentem közel annyit, mint a tavalyi évben, 5600km-t. Legtöbbet 2008-ban 13ekmt mentem. Vicc, most számolgatom, mennyire jön ki 4 év alatt egy km.
Köszike!
Na a Kymco pont ilyen. Olcsó volt, keveset eszik, nagyon megy, műszakilag 100% mindeközben rusnya szakadt patkány.
Én ha csak tehetem, lassabb vagyok a forgalomnál, akkor is, ha sokkal gyorsabb is tudnék lenni - szóval megszoktam. Csak idegzet kérdése, semmi több.

A lopás az mondjuk nyomós érv. Én mondjuk nemrég ~60k-ért vettem biciklit, azért abból nem tankolnék semmit se 10 évig, és talán így is túldimenzionált: a legjobb mindig mindenből a mocskos retek patkány. Csak azért az is tetszik, ha valami rendesen működik. A legjobb, ha a kettőt sikerül kombinálni. Ha dagonyázok egy rendeset Teresával, akkor ehhez az ideálhoz próbálok közeledni
Nem érzem biztonságban magam olyan eszközön ami lassabb a forgalomnál... Meg aztán betelt a pohár amikor csodalakat ide-vagy oda, 1perc 45mp-es távollét után már csak a lakat volt meg a Mongoose helyett aminek mostani árkategóriájából megveszem és 10 évig tankolom a koszlott robogót...
Nem jó, én arra is beöltöznék, miközben biciklivel esetleg már megfordulnék
Nekem a helyi járat a Kymco. Mire más bekászálódik az autóba, kinyitja a kaput és kiáll, én megjöttem a boltból.
10km alatti távokra. A fórummotor csinált valami furcsát a hozzászólásommal...)
(Hozzátéve, hogy a helyi járat nekem egyértelműen bicikli - egy belsőégésű motort nem indítanék be ilyen röhejes