Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Angliába nem viheted azonnal, vértesztet fognak neki csinálni, ezután legközelebb fél év múlva mehet. Addig nem kell karantén, vigyázhat rá bárki. Ha minden OK a vérével, fél év múlva az indulás előtti napon el kell vinni orvoshoz, aki ad neki egy injekciót. Az injekció napján kell utazni az állattal, azt fogják nézni.
Hát azt én sem sejtem... nem korai? Ja és ne offoljunk...
Hali Fater!
Nekünk kéne egy csíkos kan csak nem tudom,hogy lehet kiszállítani.
ma a Sárkeresztúri úton jött szembe az Unimog kb 40-el.a gyalogátkelőnél a járdaszigetet telibe verte a tolólap sarkával
ember megemelkedett az ülésben
én is láttam kettőt. az egyik szembe jött és telibe szórta az autót. a másik elment mellettem, de úgy, hogy majdnem elütött, mert patkázott és a 40 centis patka felém lökte az egész gépet...
Hát akkor csak a fiatalság lehet a probléma...
hívjál fel
Ez nem csak azon múlik. Nekem is van olyan funkció, hogy sebességbe rakva start gombra felpumpálja az AC a karbikat.
azt meghiszem sok sikert a cseréhez!

lépek ebédelni, utána meg valahogy hazavergődök részemről ennyi előnye van ennek az időnek mármint, hogy korábban leléphetek.
Az ezressel még soha nem volt panasz. Pöc-röf azt karbis. Talán túl fiatal még... (Sokat számít, hogy a benya pumpa gyújtásra teletolja a karbikat.)
Van négy csíkosom. Sajna. Meg se kérdik. Csak vörös az igazi. Azért bármi pénzt.
eladnám/cserélném... csörgő kuplungos, 2 kg / Nm arányt megközelítő v2-es naked szerintem sok mindenkinek beindítja a nyáltermelését...de ugye minden pénzfüggő(hozzáteszem, hogy sok minden tervben van idénre...)
A Fészert is mindig köszörülni kellett tavasszal.
Mégis cserélnéd?
Csak ez a pár apróság hiányzik? Kiskutyik gazdira találtak?
Én pár éve a 8m hosszú Iveco Turbo Dailyvel úgy drifteltem fel Siófoknál az M7-re, mint a Tokio Driftben a faszfej a parkolóház tetejére. Hát nekem is leesett a saját állam, de gondolom aki mögöttem jött annak is
Injektorral könnyű. Próbálnál egy karbisat beindítani, lehet vele szopni
Tegnap lestek is amikor a mutatványos bódéval (Hyundai kisbusz) komótosan, -orral az ív közepe felé- drifteltem ki a buszpályaudvari parkolóból a soksávosra, lassított felvétel szerűen. Egy BMW-s csóka szabályosan leejtette az állát.
Ultrahangos karbi mosóm, racsnis villáskulcs készletem, szinkron testerem, co mérőm, MadAssom, AWI, Alu hegesztőm, huzató padom.... de hálisten ezek mind megvannak valamelyik haveromnál. Ami meg nincs arra jó a Master Card...
Neked mid nincs?
Fehérváron elég szutykosak az utak, de így legalább lehet keresztbe közlekedni.

Én télen nem szoktam indítgatni, akksi a szobában pihen, néha felteszem töltőre. Arra számítottam, hogy nehezen fog indulni, de elsőre pöcc-röff, mintha csak tegnap tettem volna le.
Ha minden kötél szakad, én le tudom fúrni... üthető csavarhúzóm is van ilyenhez.
Múlt pénteken láttam 2 kotrót is, azóta egyet sem.


kéthetente járatom... (meg bújom a netet egy jó kis s4 után...)
8 körül még járható volt a mohai bekötő, a 81-est is rendesen takarítják, csak nem lesz gond. Vasárnap beindítottam a motoromat (nov. közepe óta először) azóta nem bírok magammal. Elegem van már ebből a retek időből.
Reggel a 81-es jól járható volt (fél 7 körül)...Moha felől még jöttek is kocsik... 8-9 felé jött a hír, hogy Iszkára nem lehet bejutni.