Az a helyzet, hogy most vettem az első motoromat, egy Honda NS125R-t. Kezdő vagyok, bringás múlttal és alapszintű gépszerelő alapismerettel. A nagy hidegre való tekintettel leengedtem belőle a hűtővizet a leeresztő csavaron keresztül (még csak sima víz volt benne, nem fagyállós) hogyan tudom feltölteni fagyállóval?
A másik kérdésem, hogy a motort úgy vettem, hogy a jobb oldali markolaton ahol a világítás kapcsolójának kellene lenni, ott csak a gomb (hűlt) helye van... így vettem... :( most a világítás direktbe van kötve a gyújtással, ami annyira azért nem fun... mi a becsületes neve/típusa ennek a kapcsolónak? (hogyan keressem, ha venni akarok?)
Valaki tud esetleg NS125 service guide-ot valahol, mert NSR-rel tele a net, de az az NS-hez nem jó :( (mint pl. a hűtőrendszer is más benne, azért nem tudom feltölteni NSR guide alapján)
Esetleg valaki rám tudna szánni "élőben" egy félórát az Szfv-n az Öreghegyen valamikor... alapjárat van a motoron (azt már megcsináltam) feltöltöttem, benzinszűrőt kitakarítottam, de van még semmibe vezető kábelköteg ami hátulról jön előre, semmibe vezető plasztikcső a karburátorból, lusta/ragadó indexkapcsoló és egyéb apróságok. A motor amúgy első rugásra indul. Mindent megcsinálok magam, nem azt várom, hogy helyettem csinálja valaki, csak nézzen rá/bele és adjon egy kis tanácsot/útmutatást, hogy hogyan tovább...
Az akksi sarui könnyen oxidálódnak. Előfordul, hogy gyújtás van, visszajelzők működnek, de ahogy nyomod az indítógombot, elmegy minden villany. A sarukat meg a pólusokat meg kell kicsit csiszolni, bekenni sz. zs-vel.
A Suzukis haver kérdezi hogy milyen olajat tudtok tenni a motorba.
Köszi előre is.
Az a helyzet, hogy most vettem az első motoromat, egy Honda NS125R-t. Kezdő vagyok, bringás múlttal és alapszintű gépszerelő alapismerettel. A nagy hidegre való tekintettel leengedtem belőle a hűtővizet a leeresztő csavaron keresztül (még csak sima víz volt benne, nem fagyállós) hogyan tudom feltölteni fagyállóval?
A másik kérdésem, hogy a motort úgy vettem, hogy a jobb oldali markolaton ahol a világítás kapcsolójának kellene lenni, ott csak a gomb (hűlt) helye van... így vettem... :( most a világítás direktbe van kötve a gyújtással, ami annyira azért nem fun... mi a becsületes neve/típusa ennek a kapcsolónak? (hogyan keressem, ha venni akarok?)
Valaki tud esetleg NS125 service guide-ot valahol, mert NSR-rel tele a net, de az az NS-hez nem jó :( (mint pl. a hűtőrendszer is más benne, azért nem tudom feltölteni NSR guide alapján)
Esetleg valaki rám tudna szánni "élőben" egy félórát az Szfv-n az Öreghegyen valamikor... alapjárat van a motoron (azt már megcsináltam) feltöltöttem, benzinszűrőt kitakarítottam, de van még semmibe vezető kábelköteg ami hátulról jön előre, semmibe vezető plasztikcső a karburátorból, lusta/ragadó indexkapcsoló és egyéb apróságok. A motor amúgy első rugásra indul. Mindent megcsinálok magam, nem azt várom, hogy helyettem csinálja valaki, csak nézzen rá/bele és adjon egy kis tanácsot/útmutatást, hogy hogyan tovább...
Valaki tudna segíteni? (képek a profilomban)
kedhetnenk_ha_a_hivatal_akarna/