Nekem viszont minden feladatkörre bevált az F650CS - teljesen jó ütős-vágós rohangálós, de hosszabb távon is bevált, pakolni alapból is lehet egy kicsit, egy hátsó dobozzal már elég jól. Terepre mondjuk ez se az igazi, de egy kis földút azért benne van nap mint nap (muszáj, ott lakunk).
Akkor a karb.ktsg kb egyforma, nekem 7,2L az átlagom. Tudna kevesebbet enni de akkor inkább robogóval megyek, az nem rendeltetésszerű használata a Mozdonynak.
Huhuhúúúúú.... Én meg sem merem nyitni a "könyvelést" pedig bele kéne írni a generátorláncot meg a járulékos költségeit. Tavaly szezon végén leosztottam km-re a motor eddigi életútját nálam, az összes javítási és karbantartási költség a benzinköltség 40%-át tette ki. Ráadásul ezt még nem 4X0Ft-os (X-2) benzinnel számoltam...
Hejj, most nézegetem a Kawás fájlomat, mennyit locsoltam a gépre 2010-ben, majdnem könny szökött a szemembe Abban az évben lett felújítva a hengerfej, akkor kezdtem el variálni a főfékhengerrel és a féktárcsákkal
Fülöp Gabesz,viszem ma a kipubowdeneket!
A Tamásokat meg isten éltesse,de én úgy tudom a legtöbbjük decemberben tartja!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Eladó! 2002-es 636
azokkal szoktam csináltatni,akikkel a Bács is csináltatná
vagy azzal,aki onnan vált ki
mindegyik jobb!