Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. Még nincs tapasztalatom vele, persze várok vele szezon végéig. Hisz legalább 1 szezont végig kell vele mennem, hogy megtudjam bejön-e nekem vagy sem. Nem vagyok 30kg(65kg) de persze a 100kg -ot sem ütöm azért. Azért kezdtem el kérdezősködni, hogy legyen időm átgondolni és utána nézni a dolgoknak. Mindenképp szezon vége fele fogok csak váltani. Biztos, hogy váltok motort de csak azért mert fiatalabbat szeretnék. A célom egy 6-7 éves motor amit utána 5-6 évig elhasználok terveim szerint. Hogy a következő motor is egy Hornet lesz-e vagy más az persze már sok mindentől függ.
Bocs,elektromos robogót akartam mondani!
Akkor nagyon nem bírja a hideg üzemet, vagy nagyon sokáig adagolja neki szivatóval, vagy ilyesmi. Termosztát biztos jól működik?
Elektromos roller?
No benzin
No erő
No para!
napi 120 km-es távolságra a Hornet tökéletes társ. illetve ha az időjárás mindegy akkor ekkora távra én nem vennék kisebb gépet.
de ha mindenképp szükségesnek érzed akkor Honda Cbf 250 vagy Yamaha Ybr 250. Előbbit már megkapod 500as magasságokban, utóbbi 700nál indul. (használtan)
ennyit csak nagy távokon kajol be a sor 4. sőt! az én hornetem mikor a balcsit körbetoltuk 240 km-en 10 litert vitt, ami 4 literes átlagfogyasztás. érdekesség az egészben az hogy itt ott azért kentük neki, sőt volt hogy 160nál 3.ban mentem vele.
bezzeg mikor ilyen 20 km messzességekben használom beeszi a 6,5-7et is
Szinte biztos vagyok benne, hogy de. Jóval többet. Abban a tartományban, ahol a kis CBR jól érzi magát, egészen biztosan. 101%.
Szia SUNNY13!
Ha a Hornettel is 90km sebességgel jársz,meg nem gyorsítasz jobban,mint a CBR125 -tel tennéd,vagy amit az tud :D
akkor a hornet sem fog többet enni mint az!
Egy plusz motor fenntartása soha nem térül meg,ha mindent figyelembe veszel,legfeljebb lesz egy tinirandizós mocid is,de szerintem abból kinőttél már!
Itt van egy pár felhasználói vélemény a 125 CBR-ről
http://nepitelet.hu/motorok/ho...
Sunny13!

Ne parázz,nemfogja megenni a gatyádat!Ha jól veszem ki Bp-Sz.f.vár között fogod használni,és ugye eddig nincs saját tapasztalatod a darázzsal.Ha bírsz az adrenalinnal akkor tartós 90-es tempóval a te 30kilóddal 4,5-körül ki fog jönni.A helyedben jegelném a témát,1-2 hónap után,ahogy megszoktad a gépet más lesz a véleményed.Az tapasztalatom az,hogy az én autóim,motorjaim mindig többet ettek mint másé,egészen addig amíg nem együtt tankoltunk egy túra alkalmával,akkor jött a duma,hogy régi a gyertya,légszűrő stb.A második rendszámos gép fenntartása+vételár sokkal több lóvé,mint az 1-1,5 l fogyasztáscsökkenés,ami 500ft/l benzinnél kb 5-7,5ft/km,és mindkét gép korosodik,az értékük csökken.
Üdv!
6-6,2
Az enyém normál használattal 6L, kevésbé normál használattal 7L fölött .
De hát ez van. Nem azért vettem, hogy ilyenekkel törődjek, hanem az élményért, ami mindent megér!
Viszont, ha csak a városban akarnék furikázni, akkor robogót vennék.
Így van! Én már várom hogy jöjjön jó idő és leguríthassam azt az egészséges 9-10 litert a Fazer torkán.
Persze én sem bánom hogy ha távolságra kell eljutni akkor nem eszi le a gatyám és beéri 5liter alatt is.
Hajtottam... de NAGYON
Dongó motoros biciklit vegyetek az alig eszik és megvan a feeling!Na arról rakjátok le a térdeteket kanyarban ! Na de gazdaságos!Tutu külggyé kolbászt!
Fú de jók ezek a fogyasztás kalkulátorok !Én is akarok hozzászólni !Nekem eszik 7,5-öt ha húzom eszik qrva sokat.De leszarom,mert ha nincs rá lóvé nem megyek ha van akkor meg nem érdekel,egyszer élünk hajrá Szép napot,korai tavaszt mindenkinek!
Papajohn az "olasz terminátor" mennyit csócsál ha úgy nyelezel vele?
Megint csak ajánlani tudom a GS500 F-t az nálam nyélen is 3,9 max. (persze nem indulástól megállásig, csak ahol a "körülmények" engedik) Bár azt nem tudom, hogy a régebbi esetleg fojtott 25 kw-os GS500-asok mit kajolnak és mennek, de az áruk már azért barátibb! Egy biztos, hogy a sor négy nem fog annyit fogyasztani mint a sor kettő, nekem volt mindegyik és amelyik nagyon ment azzal az ember úgy érzi (mármint én) hogy menni is kell nagyon, és akkor eszik mint állat
két motort tartani, mert az egyik 6 litert eszik, a másik meg 3 körül? badarság... motor ára, átírás, biztosítás, kopó...

de "szabad" országban élünk ugyebár...

(egyébként meg benzin-gázos autó...)
Mi a fenét csináltál azzal a kis CBR-rel, hogy 5 liter fölé ment? Nekem erősek a kétségeim, hogy bármilyen módon képes lennék 3 fölé vinni, de amúgy 2 alá céloznám némi technikázással, hosszabb utakon. Há' az egységsugarúak is ilyen két és feleket írkálnak...
Megpróbálhat megtérülést számolni, ő tudja, mennyit megy/menne vele évente, ez mennyi üzemanyaggal jár, meg célszer karbantartásra is számolnia, csak sajna fogalmam sincs, mennyit. Nekem F650-re kicsit több, mint a benzin, de utóbbi nagyon felzárkózóban van, könnyen élre kerülhet a közeljövőben. Adó-biztosítás szinte elhanyagolható lehet a 125-ösre, ha nekem 11k/év az adó, és most már 10k/év a biztosítás baleseti adóval együtt. 250-es Hyóra van még adatunk, arra asszem 6k az adó, a biztosítás pedig fergeteges 3k/év magasságában táncol.
Szerintem amennyit ráköltesz a cserére, átításra, intézésre, értékvesztésre abból rengeteg kilométert motorozhatsz a Hornettel.
Édes istenem....

Ez fotosopp
Félreértesz. Nem sértésnek, bántásnak vagy gúnyos leszólásnak szántam csupán a véleményem írtam le. Ha sértőnek találod akkor... bocs.
Tudod, nagyon sokan örülnének annak, ha olyan motorjuk lenne mint a tiéd. Megvetted, mert megtehetted. Ez így rendben is van. A fenntartása viszont szép kis összeget emészt fel, amivel gondolom kalkuláltál mielőtt belevágtál. Egy nagy ccm-s motort sem olcsóbb fenntartani mint egy autót…sőt…

Sokszor én is motorral járok dolgozni, mert bár drágább mint a busz, de nem vagyok időhöz kötve és nem kell senkihez alkalmazkodnom, nekem ez bőven megéri a különbözetet (az élvezetről nem is beszélve ). Mondjuk nem vagyok olyan elvetemült mint az Alvaro, hogy ilyen időben is motorra üljek.

Az irigylésre méltó a helyzetről csak annyit, hogy engem ugyanúgy megviselnek a járulékos terhek mint téged. Nálam sincs kolbászból a kerítés, de ez nem a fórumra tartozik.

Visszakanyarodva az eredeti témához:
Az YBR250-ről én is jókat hallottam, viszont megkérik az árát (reálisnak legalábbis nem mondanám). A GS500 (esetleg ER5) se lenne rossz választás, olcsó, egyszerű, alkatrész van hozzá dögivel. A fogyasztása nem tudom mennyivel lehet kevesebb mint a Horneté.