Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bármilyen 125-ös 4 ütemű gép, akár egy GN125, vagy egy robogó 4 alatt eszik.
Sziasztok

Azt szeretném kérdezni, hogy ismertek-e olyan motorokat amik ténylegesen 4L alatt esznek? 125ccm-650ccm közöttiekre gondolok és persze olyanra amit reális áron megvásárolható!
Jövőhéten elvihetnétek a kawa cuccait....
cipőkrém, híg madárfos
Ha 60 fokban felrakod, lépten nyomon azon fogod magad kapni, hogy leszopatnak a rendőrök. Nagyon harapnak az ilyesmire. Tavaly a mecsekben a yardok 2 dologra mentek rá a szerpentinező motorosoknál. Hangos kémény, rendszámtábla...
nem a szabály érdekel, hanem az hogy olvashatatlan legyen. mert ha kifele 30 fokot engednek akkor mittudomén 60 foknál már kitörölhetik a fényképpel?
Ez egy NS50 blokkja, más vizes 2t-t nem találtam hirtelen, pirossal karikáztam, 10-es számú alkatrész.
Jön egy vízcső a hengerfejről, ahova a cső csatlakozik a hengerfejen, azt általában le lehet csavarozni, ott kell lennie.
Köszi! És ott merre keressem?
2Ütemű gépekben a termosztát a hengerfejben szokott lenni, legalábbis eddig akárhányat láttam.
Hali! A termosztátot hol találom a hűtőben? Én néztem, de összesen 4 cső vezet ki belőle és semmi más nincs rajta. Vagy nem is a hűtőben van?:)
Már kaptál választ: "a szabály egyébként befelé 5, kifelé 30 fok".

Nem hinném, hogy olyan sokan próbálkoznának a folyamatos trafiztatással, drága lenne...
Sziasztok! Egyszer már írtam ezzel kapcsolatban most újra felvetném, van e valakinek konkrét ismerete arról hogy a rendszámtáblának milyen szöget kell bezárnia az útfelülettel hogy az úgy 40-50 méteres távolságból olvashatatlan legyen? mert a trafi közelebbről nem tud fényképezni és a ráközelítés pedig tudjuk hogy torzít. Előre is köszi!
Ezek 40 lovasak, kivéve az első szériásat, ami 35. Xelvisebn Spadában ugyanaz a blokk van, de gyanítom a VTR250ben is. A legkomolyabb a Spada, annak alu hídváza van, meg valahogy ki is néz. Az xelvis félidomos, csővázas, egyebet nem tudok elmondani. A régi VTknek ilyen buzi belső féktárcsája volt az első agyban...
Nemtom, én a motorcyclespecs.co.za-n található verzióknál (80-as évek) 35 lovat láttam írva, a Spadánál 40-et. Azért ez nem gyenge egy utcai 250-estől, valljuk be. Pörögnie is kell ehhez, a 40 lovat 12 ezer fordulathoz adták meg. Amúgy passz. Egyszer volt egy cikk a totalbike-on, ott vett az egyikük egy használt Xelvist, helyrepofozta, és örült neki.
VTZ250?
Üdvözlöm Tamás!
Le tudná nekem vezetni, kérem, hogy mi a különbség a Honda VT250 különböző változatai között? Xelvis, Spada, stb. hahun néztem, van 20-50 lóerőig, ami kicsit hihetetlen... (főleg az 50) Mit tudsz ezekről a gépekről?
Más is írjon nyugodtan, akinek van tapasztalata!
Köcsögöm széken!
Az en mocim is hozza jart 5 evig, csak nem velem hanem az elozo gazdajaval :)
Szia. Persze, hogy jöhet!


@Rotter:
Hát, a Pácser Laci nem szokott elzavarni engem. Igaz, 10 évig jártam hozzá Hondával.
Szeva.

Hondán kívül mást is szervizeltek a műhelyben?
Haver 650-es Banditjáról van szó, viheti hozzátok általános karbantartásra?

Köszi.
Szia!
Köszi, felhívom!
Na akkor segítek faragni még az idomok költségein:
Séllei Robi 0620/926-2459 Mór (vagy Pusztavám?!). Hivatkozz rám és olcsóbb lesz! Beszélek vele majd én is az ügyed érdekében.
50-ből visszahozom teljesen gyárira, de olcsóbban nekem sem megy. Ebben minden benne van. Amúgy motorikusan nagyon pöpec, és kopócuccok cserélve, egy hátsó gumma kéne (ami egy vagyon ahogy néztem! :O ) Meg ugye éves biztosítás, súlyadó, és nem igazán fogyaszt 4,5 alatt, a CBR meg 2,5 felett nem nagyon eszik
Mondjuk az azért felemésztene egy kisebb vagyont ha gyárira vissza akarnád állítani, jobban megérné egy motorhibásat venni, ami egyben van esztétikailag. Csak maga a lámpatest egy kisebb vagyon, főleg ha itthon veszed. Nekem anno beverte egy kő a búrámat, azt kakasdon 54ezret mondtak a lámpára...